Duyduğu kapı zili ile gözlerini araladı sarı saçlı genç. Uyanmaya çalışırken yüzünü ovuşturarak ayaklandı ve çalmaya devam eden kapıya koştu. Uykulu hali, üzerinde pijamaları ile küçük bir civcivi andırırken kapıyı açar açmaz karşısında Chan'ı buldu. O ne olduğunu kavramaya çalışırken alfa kıkırdayarak içeri geçmişti.
Felix ise yeni yeni bir şeyler hatırlarken odasına koşup telefonunu açtı. Normalde olduğundan daha fazla bildirim gözleri önüne gelirken çoğu Chan'ın cevapsız aramaları ve mesajlarından oluşuyordu. İç çekerek hüsranla mutfakta su içen bedenin yanına adımladı.
"Gece uyuyamadım, sonra geç saatte tam uykuya dalmadan önce bir sürü bildirim geldi, alarm kurduğumu unutup telefonu sessize aldım. Sabah da uyanamadım işte." Dudak büzerek mahcup bir ifadeye bürünürken büyük olan diğerinin kötü hissettiğini farkettiğinden konuştu.
"Sorun değil. Ben şimdi ikimize bir kahvaltı hazırlarım, zaten hiçbir şey yememiştim. Sen de o sırada hazırlanırsın, sonra da kahve içmeye gideriz. Hmm, ne dersin?"
Felix hemencecik yeni bir plan yapan adama gülümserken "Teşekkür ederim." diyerek odasına koşturdu. Arkasından tatlılığına sırıtan Chan ise zaten bir şeyler yemiş olmasına rağmen yeniden kahvaltı hazırlamak adına kollarını sıvadı. Eğer sadece omega yiyecek olsaydı Felix kendini daha kötü hissederdi, bu nedenle beyaz bir yalan uydurmuştu.
Sarı saçlı genç içinden aptallığına kızmaya devam ederken oldukça hızlı hazırlanıyordu. Kıyafetlerini çabucak değiştirip etrafın dağınıklığını önemsemezken yüzünü temizledikten sonra hemen bir şeyler sürdü. Doğal durması için fazla abartmazken dudaklarına hafif renk veren son bir nemlendirici ile de minik makyajını tamamladı. Son olarak saçına da el attığında ardında bıraktığı dağınıklığı umursamadan mutfağa koşmuştu.
Alışkın olduğu yerde rahatça hareket eden alfa ile karşılaştığında hazır olan masaya oturdu. Ardından da çaprazına Chan yerleşmişti.
"Çok teşekkür ederim ve çok özür dilerim. Aynı zamanda minnettarım sana."
Omeganın konuşmasına sıcak gülümsemesini sunarken onu yanıtladı. "Bunları söylemene hiç gerek yok Lix, benim için sorun olmadığını zaten biliyor olman lazım."
Önündeki tabaktan ağzına bir şeyler atarken sadece dudaklarını gerdi omega. Bunu biliyordu fakat yine de belirtmek istemişti. Alfa her zamanki gibi oldukça kibar ve yardımseverdi. İlk buluşmalarında onun evine kadar gelip hala uyuyor olmasına pek aldırmamıştı, çünkü o böyle biriydi. Büyük ihtimalle bunu sarı saçlı beden kendini daha fazla kötü hissetmemesi için yapmıştı, kahvaltı yapmış olmasına rağmen tekrar atıştırması gibi.
Felix alfanın kahvaltısını zaten yapmış olduğunu elbette fark etmişti. Çünkü her zamankinden çok daha az yemiş ve normalde olduğunun iki katı yavaştı. İçinin ısındığını hissetti omega, Chan gerçekten iyi niyetli biriydi.
Sonrasında evde fazla oyalanmadan bir kafeye geçtiler. İkisi de birer kahve siparişi verip rahat hareket ederek sohbet ediyordu. Hatta Chan omeganın dış görünüşüne ve kıyafet seçimine iltifat ederken normalin aksine flörtöz bir şekilde yaklaşmıştı. Tabii bu da genci heyecanlandırıp yanlışlıkla üzerine bir şeyler dökmesine neden olmuş, sonuç olarak Felix iki kat utanmıştı.
Minik ve tatlı flörtleşmeler dışında sürü alanı hakkında da bir şeyler tartışmışlardı. Harika geçen iki saat ardından gelen aramayı yanıtladı Felix.
"Efendim Seung."
Kulağına ulaşan kelimeleri dikkatlice ölçüp tartarken bir yandan da Chan'a baktı omega. Onu telefonla konuşurken rahatsız etmemek adına başka bir şeylerle uğraşıyordu, diğer bir yandan da gelen teklifi düşündü. Seungmin geçen sefer yarım kalan alışverişi tamamlamak istiyordu. Chan ile olan buluşmalarının bölüneceğini düşünmek yerine zaten konu kalmadığından saçmalamaya başladıklarını düşünerek alfaya bir teklifte bulundu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fam' // Skz ✓
FanfictionChan ve gelecekte eşi olacak Felix'in arasındaki arkadaşlığı bitirecek ilk olay; omeganın, alfanın yatağında kızgınlığa girmesiydi. FAM - Stray Kids