Kaseye doldurduğu cipsten bir tanesini ağzına atarken kabı eline alarak içeri adımladı. Elindekini masaya bıraktıktan sonra etrafı kısaca kontrol edip odasına koştu. Omega gecesi yapacak oldukları için pijamalarını giymeliydi.
Kapıyı açıp içeri girer girmez olmayan karnını inceleyen oda arkadaşı ile karşılaşırken gülümseyerek yanına ulaştı. Gence arkasından sarılıp çıplak göbeğini okşarken aynada göz göze gelmişlerdi.
"Hayaller yakışıklı, seksi, hot Minho; gerçekler şirin, güzel, tatlı oda arkadaşım Felix."
Hamile arkadaşının cümlesine kıkırdarken dudak büzen omegaya yatıştırma amaçlı bir şeyler söyledi.
"Yakında geçeceğiz evlere, o zaman alfan sana bol bol sarılır."
İkili ayrılıp kendi işine dönerken Jisung pijama takımının üstünü giyerken mırıldandı. "When baba, when?"
Felix arkadaşına kıkırdamaya devam ederken işini bitiren omega odadan dışarı adımlayarak salonda sevgilisiyle konuşan gencin yanına oturdu. Görüntülü arama olduğundan alfa arkadaşına selam vererek konuşmalarına kulak verdi.
"Ben açık kahve istiyorum, bana ne? Benim odam değil mi, istediğimi seçerim."
Buna karşılık hattın diğer ucundaki Changbin sinirini tutarak tane tane konuşmaya çalıştı. "Bak bebeğim hani orası sadece senin odan değil ikimizin odası olacak ya ortaklaşa mı karar versek acaba?"
Seungmin inatlaşmaya devam edip kendi istediğinin olacağını savunmaya devam ederken diğeri olaya bir el atmak istedi.
"Neyin tartışmasını yapıyorsunuz yine?"
Omega olan sessizliğini koruyup bir yanıt vermezken Changbin iç çekerek kısaca özet geçti. "Birlikte kalacağımız odanın yatak örtüsü rengine karar veremiyoruz." Sevgilisini iğnelemek adına ilk kelimeyi bastırarak kurduğu bu cümle sonrası Jisung cevabını hızlıca vermişti.
"Acaba bir çılgınlık yapıp hem açık kahve hem siyah mı alsanız?"
Tabi çiftin takıldığı konu yine alakasız bir şeydi ve yanıt veren yeniden alfa olandı. "Benim istediğimin siyah olduğunu nereden biliyorsun lan?"
Göz deviren omega odaya son arkadaşlarının girdiğini farketmesiyle aramayı kapama tuşuna basmadan hemen önce hızlıca konuşmuştu.
"Siyahtan başka bir şey giymiyorsun da ondan, Chan kılıklı."
Aniden sonlanan arama ile Seungmin pek bir tepki vermezken Jisung'un sevgilisinin yüzüne kapamış olmasını umursamayarak telefonunu kenara bıraktı. Hepsi renkli pijamalarıyla yere oturup kısa masanın başında toplanırken bu sefer başka bir görüntülü aramadaydılar. Jisung'un telefon ekranında eksik olan üyelerinin görüntüsü vardı.
"Selam çıtırlar."
Hyunjin her zamanki ikonikliği ile ortama giriş yaparken hamile olan ağzına attığı atıştırmalıkla genci yanıtladı.
"Senden çıtırı mezarda canım."
Diğerlerinden uzakta olan omega farkettiği ortam ile gıcık tavrını ortaya koydu. Bu nedenle "Hani, karşımdasınız." demek yerine "Belli belli, orospu dolmuş sizin orası."
Aldıkları laf nedeniyle Jisung tek kaşını kaldırarak konuştu. "Ne oldu, iki iltifat ettik diye götün kalktı galiba. Senden ala orospu yok canım." Sözleri bitimi gence dil çıkartırken diğerleri ikilinin şakalaştığını bildiğinden yalnız sessizce gülerek sesini çıkartmamıştı.
"Of ağlayacağım, hep bensiz yapıyorsunuz omega gecesini. Haftasonu geldiğimde tekrar yapalım."
Jisung ağzına bir şeyler sıkıştırmaya devam ederken küçük bir "Cık" sesiyle omegayı reddetti. Nedenini soran Hyunjin'e ise cevabı belliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fam' // Skz ✓
FanfictionChan ve gelecekte eşi olacak Felix'in arasındaki arkadaşlığı bitirecek ilk olay; omeganın, alfanın yatağında kızgınlığa girmesiydi. FAM - Stray Kids