thirty three

862 101 14
                                    

!!Bölüm kan, şiddet içeriyor!!

Changbin durdurulamaz bir seviyedeydi. Her şeyi olan eşi veya meleklerin arasına karışmış yavrusu dahi gelse onu engelleyemezdi. Üzerindeki duygu tüm ülkeyi değil galaksiyi yok etmeye yetecek güçteydi. Yaşam amacı olan eşi ve çocuğuna verilen zarar şah damarından kesilmesi büyüklüğünde etki yaratmıştı.

Kurt formuna geçtiğinden serbest bıraktığı ruhunun diğer yarısı ise onunla aynı duyguları taşıyordu. Korkutucu hırıltıları istemsizce ormanda yankı bulurken rakibi de dik duruşunu korumaya çalışıyordu. İkisi de büyük bir şokun etkisindeydi ve yapacakları düellonun da pek adil olduğu söylenemezdi. Çünkü sonuç Changbin'in kurdunun savaş başlamadan önceki her bir hırıltısında saklıydı. Alfa, karşısındaki genci öldürmeye fazla hazırken masumlara zarar vermenin suçluluğunu yaşayan diğer genç ise fazlasıyla korkmasına rağmen mantıklı düşünemediğinden saçma kararlar veriyordu, Changbin'in düello teklifini kabul etmek gibi.

Her şey için çok geç olduğunu ise adımlayarak ısınmasını kesen Changbin'in ilk saldırısında farkedebilmişti. Bir süre öylece çember oluşturarak karşı karşıya yürümüşlerdi ve en sonunda alfa damarlarına sığmayan kanı nedeniyle suçlu gencin üzerine atlamıştı. Pençesini alfa kurdun boynuna derince geçirip ciddi yara almasını sağladı. Genç, darbe nedeniyle afallayıp birkaç geri adım atarken ise Changbin verdiği gözdağı ile düelloyu izleyenlere sert bakışlar atarak kendi tarafına geçti. Yaralanan kurt ise aldığı ağır darbenin etkisinden henüz çıkabilmişti.

Bu sefer aşağılayıcı bakışlara karşılık ve aldığı yara sebebiyle ciddiyeti iyice kavrayabililmişti. Bu nedenle sıra ondandaydı, atak yapmalıydı. Sızlayan yarasına karşılık dişini sıktı, onu aşağı gören adama doğru hızlıca adımladı. Changbin'in üzerine atlamaya çalıştı ancak kenara çekilen kurt yüzünden yere düşmüştü. Orada öylece acı içinde çırpınırken karma gerçekleşiyordu. Aynı gün tam orada Seungmin bebeğini düşürmüştü ve şimdi ezilen taraf kendiydi.

Ancak yılmadı, devam etti. Biraz ileride onunla dalga geçerek oynayan adamın üzerine yeniden atladı. Uyuşmaya başlayan hareketleri nedeniyle yerde yeniden yuvarlanırken çaresizliği içler acısıydı. Changbin'e karşı en başında yenik başlamıştı zaten ve şimdiki durumu da yenilgisini gösteriyordu.

Ruhsal yönden acı dolu olan alfa yerde uzanan düşmanına yavaşça yaklaştı. Onun kıvranan bedenine karşılık acımasızca pençesini biraz önce yaptığı derin kesiğin üzerine geçirdi. Alfanın işini bitirmesi ise saniyelerini almamıştı. Komşu sürünün gelen üyelerinin gözlerine de teker teker baktı. Pençesi arasından adeta fışkıran yoğun kan, ağır feromonları, korkutucu bakışları ile ne ifade etmek istediği ortadaydı. Bir daha benzeri bir şey yaşanması durumunda sonuç çok daha kötü olurdu.

Sözsüz ancak akıllarda oldukça kalıcı bir veda bırakarak ayrıldılar. Arkalarında ölü bir beden, önlerinde ise tedavisi hala süren bir omega vardı. Sürüye gelir gelmez Changbin kliniğin kapısında beklemeye koyulurken gencin üstü başı dağınık, elleri kanlı halini gören diğer üyeler sessiz kalmıştı.

Jeongin eşinin daha fazla etkilenmesini istemediğinden onu koltuğun bir köşesine çekip sarıldı. Eve geçip onu daha fazla rahatlatmak isterdi ancak ikisi de Seungmin'den gelecek haberi beklemek istiyordu. Aynı zamanda Minho da yalnızca yavrusu ile sessizce bir köşede otururken Chan ise sıkıntılı ifadesiyle başını elleri arasına almış, dirseklerini dizlerine yaslamıştı. Zorlu bir süreç onları bekliyordu.

Dakikalar sonra dışarı çıkan ikili de farklı bir haber vermemişti. Bebek düşmüştü, Seungmin'in durumu ise stabildi. Omega bir süredir baygın haldeydi ve uzunca bir süre her açıdan dinlenmesi gerekiyordu.

Fam' // Skz ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin