Yüzündeki koca gülümseme gördüğü yüzler nedeniyle daha da genişlerken yanındaki sarışın omega ile o yöne doğru ilerledi. Ulaştığı masadaki iki çift göz de onlarda olduğundan çabucak sarılıp selamlaştılar.
"Tebrikler Chan, sürünüz ve ilişkinizde mutluluklar."
Sana her zamanki tatlı yüz ifadesi ile yakın arkadaşını tebrik ederken yanındaki sevgilisi de onu onaylarcasına konuştu.
"Sizin adınıza çok sevindik, neşeniz ve gülümsemeniz yüzünüzden hiç eksilmesin."
"İyi dilekleriniz için teşekkürler, geldiğiniz için gerçekten mutlu olduk."
Felix de bir şeyler söyledikten sonra dörtlü tatlı bir sohbet içerisine girerken daha çok Tzuyu ve Sana'nın düğününde yaşanmış olaylar söz konusuydu.
"Şimdi gerçeklerin ortaya çıkma vakti! Sana düğünde benimle dans ederken Tzuyu bilerek Felix'i kaldırdı ve daha sonra da eş değişimi yaparak bizi dans ettirişiniz planlıylıydı, değil mi?"
Chan'ın yüksek çıkan sözleri sonrası diğerleri kısa süreli kıkırtıya büründü. Elbette bu hareketi isteyerek yapmışlardı, ikilinin arasındaki durumu az çok biliyorlardı ve onların bir ilişki içinde bulunması da en büyük dileklerindendi.
"Vakit ayırıp geldiğiniz için teşekkürler, şimdi diğer misafirlerle de ilgilenmeliyiz ama daha sonra yeniden görüşelim."
Dörtlü bir süre daha konuştuktan sonra alfa liderin sözleriyle vedalaşıp ayrıldılar. Felix üzerindeki beyaz takımı düzelttikten sonra yanındakinin geniş omzuna düşen yaprağı ittirerek gülümsedi. Chan da oldukça güzel görünen gencin minik hareketine tebessüm sunarken çift dışarıdan fazlasıyla ilgi çekiyordu. Özellikle yakınlıkları ve yüzlerinden düşmeyen ifadeler ilişkilerinin oldukça güzel ilerlediğinin ve mutluluklarının kanıtıydı. Başka bir masada onları izleyen aileleri ise bu manzaraya karşı gururla konuştu.
"Şunlara baksanıza, birbiri için yaratılmışlar. Yan yana o kadar uyumlular ki güzelliklerine ağlayabilirim."
Sözleri sonrası Jessica'nın gözleri istemsizce dolarken hemen yanındaki Changbin'in annesi çabucak olaya el attı.
"Ağlamayın lütfen, sizi görüp endişelenmesinler. Mutluluk gözyaşlarınızı sonraya saklayın ve şimdilik bu sevinç dolu dakikaların tadını çıkartın."
Bayan Seo'ya hak verdi deneyimli baş omega, Chan'ın yüzündeki gülümsemenin azıcık da olsa azalmasını istemiyordu. Yanlarına gelen ikiliyle de konu çabucak değişerek ortamdaki ağır hava dağılmıştı.
"Hoş geldiniz, Changbin'le uğraştığımdan karşılayamadım sizi."
Seungmin sürükleyerek getirdiği eşi ile ailelerin yanına ulaşır ulaşmaz hepsini çabucak selamladı. Hem kendi hem de Changbin'in ebeveynleriyle kısaca sarıldıktan sonra Bayan Seo yüzündeki anlayışlı ifadesiyle sitemkarca sordu.
"Kim bilir yine neden sinirlendirdi seni? Söylesene canım, bu sefer ne yaptı?"
Genç omeganın bakışları istemsizce yanındaki bedene kayarken sinirli ifadesiyle yanıtını verdi.
"Tam bizimkilerle hazırlanıyorduk hamilelik testi yapmam için tutturdu. Hayır, hem işim var o kadar omegalarımın yanında beni sinirlendirdi. Bir de durduk yere çıkarttı bunu, ortada hiçbir şey yokken."
Seungmin'in sitemkar sözlerine diğerinin cevabı çabucak gelmişti. "Ama sabah bulantın oldu!"
Genç omega sinirle yediği şey dokunduğu için olduğunu iddia ederken yeniden küçük bir tartışmaya girmişlerdi. Seungmin yaprakla yaptıkları testin sonucu negatif çıktığı ve boşuna onu sıkıştırdığı gerekçesiyle kızıyordu. Alfa ise kendini savunmaya çalışırken tartışmayı sonlandıran hareket Seungmin'in babasından geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fam' // Skz ✓
FanfictionChan ve gelecekte eşi olacak Felix'in arasındaki arkadaşlığı bitirecek ilk olay; omeganın, alfanın yatağında kızgınlığa girmesiydi. FAM - Stray Kids