Kollarının arasındaki kızgınlık geçiren omegayı biraz olsun tatlı feromonları ile sakinleştirmeye çalışırken bir diğer yandan da diğer arkadaşını ikna etmeye çalışıyordu Jisung. Yaklaşık on beş dakika önce Minho'yla konuşmuştu, çift Chan ve Felix'in ileride birlikte yaşayacakları ev için bir şeyler seçmesini istiyordu.
Aralarında daha net bir ilişki yoktu fakat sürü kurulunca eş olacakları apaçık ortadaydı. Bir an önce de ev eşyası seçmelilerdi fakat bu kadar yavaş ve çekingen davranırlarsa altı ayda anca sevgili olacakları düşüncesindeydiler. Bu nedenle Minho ikiliyi babasının atölyesine çağırıp bir şeyler seçmesini istemişti. Chan'ı zor da olsa kendisi ikna ederken sıra Jisung'taydı.
"Hadi ama Lix! Yanınızda Minho da olacak ve alt tarafı mobilya falan seçeceksiniz. Bunu ileride zaten yapacaksınız fakat o zaman kısıtlı bir süre olur ve eşyalarınız yetişemeyebilir de. Sadece fikir sun, açık açık aynı evde yaşayacağınızı bastırarak söylemeye gerek yok orada. Lütfen Lix! Lütfen, lütfen, lütfen!"
Hamile omega sayıklamaya devam ederken sarı saçlı genç ikna olmak üzereydi, altın dokunuş yapan ise kızgınlıkta olan Seungmin'di.
"Eğer gitmezsen onunla eş olmak istemediğini düşünecek ve kendini geri çekecek, bu yüzden hemen hazırlanıp benim arabamı alarak git."
Felix duyduğu şeyin yaşanmasını istemediğinden hızlıca ayaklanırken kendi odasına adımladı. Geride kalan ikili ise konuşmaya devam ediyordu.
"Çok kötü durumdayım, acaba Changbin'i çağırsam mı?"
Oldukça sıcak hisseden omega diğerinin kolları arasında mırıldandığında yanıtını hemencecik almıştı.
"Saçmalama Seung! Şu an sevişmekten başka hiçbir şey düşünmediğinden böylesin ve eğer bunu yapmana izin verirsem kızgınlığın bitince beni öldürürsün. Bu yüzden Changbin'in feromonlarını bıraktığı tişörtlerinden biri ile bir süre yalnız bırakayım ben seni, hadi sana kolay gelsin."
Son cümlesinde sinsice göz kırparak ayaklanırken Seungmin diğerinin yaptığı ima nedeniyle yüzünü buruşturdu. Arkadaşının kendisi hakkında yaptığı cinsel şakalardan haz etmiyordu fakat birazdan alfayı hayal ederek kendine dokunacak olması da sözlerin doğruluğunun kanıtıydı.
Jisung aylık periyodunu geçiren bedenin odasından çıkar çıkmaz diğer arkadaşının yanına adımladı. Hazırlanmakta olan genci süzerken bir yandan da konuştu.
"Kolaylık sağlamak için ben de gelirdim de Seungmin'i yalnız bırakamam. Zaten hamile olduğum için feromonlarımı kullanmam ve mestim ona iyi geldi."
Felix aynada son haline bakarken sorun olmadığına dair yanıtını verdi. "Bir şey olmaz, hem Minho hyung da var. Eminim sen gelirsen söylediğin şeylerle bizi daha çok utandırırdın."
"Beni bu kadar iyi tanıman gözlerimi yaşarttı."
Hamile olan sahte bir oyunculukla göz altlarını silerken diğerinin kıkırdamasını sağlamıştı. Devamında ise ikili kısaca vedalaşıp minik bir yüreklendirme seansı sonrası ayrılmıştı. Jisung acıktığı için bir şeyler yemek adına mutfağa adımlarken diğeri de arkadaşının arabasını alarak yola koyuldu.
Sevdiği alfa piknik günü aralarında geçen yakınlaşma sonrası ona normal davranmıştı. Yani arada flört etmeye devam ederek eskisi gibi sıcak yaklaşmıştı. Aynı zamanda bulduğu bir arada ikili yalnızken omegadan özür dilemişti. Nedeni ise Jisung yanlarına gelmese gencin güzelliğine dayanamayıp neredeyse onu öpücek oluşuydu. Felix diğerinin açıkça bunu kabul etmesi yanında iltifat kazanması nedeniyle de kızarırken kısık bir tonda cevaplamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fam' // Skz ✓
FanfictionChan ve gelecekte eşi olacak Felix'in arasındaki arkadaşlığı bitirecek ilk olay; omeganın, alfanın yatağında kızgınlığa girmesiydi. FAM - Stray Kids