nine

2.7K 229 60
                                    

Duyduğu gürültüler zonklayan başına hiç iyi gelmezken yüzünü buruşturarak doğruldu. Aniden hissettiği keskin ağrı nedeniyle gözlerini sıkıca kapatırken sızlanarak da olsa yavaşça ayaklandı. Bulunduğu oda nedeniyle bir önceki gece yaşananlar aklına dolarken yüksek sesli kahkahaların olduğu tarafa ilerledi.

Hyunjin geçen sefer katılamadığı için cumartesi akşamı Busan'dan gelir gelmez omega gecesi yapmışlardı. Pazar günü de hem toplantı hem kutlama yapacaklarından dolayı sürekli yer değiştirmemek adına geceyi Minho'nun evinde dört omega yalnız geçirmişti. Alfalar da onlara özenerek birlikte takılırken diğerlerinin vakti oldukça eğlenceli geçmişti.

Hyunjin'in getirdiği içkiler nedeniyle kafayı bulan Felix ve Seungmin ortaya oldukça eğlenceli videolar çıkartmıştı. Tabii, hamile olduğu için içemeyen Jisung her şeyi kaydederken Hyunjin'in doğal hali ile sarhoş hali arasında pek bir fark yoktu.

Şimdi de sabah evi basan alfalara bir önceki günden kalma anıları izletiyorlardı. Bunu yaparken de fazla ses çıktığından gece dağıtan omegayı uykusundan uyandırmışlardı.

Şirin pijaması, uykulu ifadesi, huysuz bakışları, somurtan dudakları ve paytak adımları ile tüm dikkati üzerine çekerken en yakınında olan Minho onu kolları arasına çekti. Gence kısaca sarıldıktan sonra geri bırakırken elinde telefonu tutan Jisung da suçlu bir ifade ile bakıyordu çünkü Chan'a bir sürü rezil anını göstermişti.

Jeongin de arkadaşının tatlı ifadesi ve bir süredir görüşememeleri nedeniyle sıkıca sarılırken Felix de başını gencin omzuna yaslayarak arkadaşına minik bir karşılık verdi. Sıkı iki dost biraz uzun bir zaman diliminde sarılmaya devam ederken Seungmin de bir köşede sevgilisine yaslanarak dinleniyordu. Chan her şeyi uzaktan izlemeyi tercih ederken eğer aralarında flörtümsü bir şeyler olmasaydı ilk işi omegayı sıkıca sarmalamak olurdu.

"Omegamı sal."

Hyunjin sevgilisini ittirerek yakın arkadaşına yapışırken başının kötü halde olduğunu tahmin ederek onu daha fazla zorlamamak adına Seungmin'in yanına oturttu. Bu sırada ise geceden kalma görüntülerin sesi mutfakta yankılanıyordu.

"Changbin niye bu kadar yakışıklı? Onu sürekli sinir ediyorum ama bu üzerine atlama isteğimi kontrol altına almak için. Çok seviyorum ya, o kadar düşünceli bir alfa ki. Her davranışına hastayım, en küçük şeyi bile kendi tavrı ile yapıyor ve bu beni kendine hayran bırakıyor."

Seungmin'in koltuğun kenarına yasladığı yüzü nedeniyle büzük dudaklarından dökülen yuvarlak kelimeler anlaşılması biraz güç olsa da Changbin hepsini duymuştu. İlk defa sevgilisinin ağzından böyle şeyler duyduğu için kolları arasındaki bedene şaşkın bir bakış attı. Omega ise foyasının ortaya çıkması nedeniyle utanıyordu, alfaya hislerini açık açık söylemeyi de daha önce hiç becerememişti zaten.

Oynamaya devam eden videoda kamera koltuğun üzerinde zıplayan ikiliye dönmüştü. Hyunjin ve Felix arkada çalan eğlenceli kız grubu müziğinin dansını yaparken oldukça eğleniyor gibiydiler. Her bir hareketini ezberledikleri dansı senkronize bir şekilde yaparken kısa bir süre sonra Hyunjin yorulmuştu. Kendini dans eden diğer gencin üzerine atarken de bir yandan konuşuyordu.

"İyi kıvırtıyorsun Lix, yarın gel omegam olarak işe başla."

Sarışın genç koltuğa oturup Hyunjin'in başını dizlerine bırakırken zar zor duyulan kelimelerini sıraladı.

"Sana Jeongin kıvırtsın, ben kimseye kıvırtmam."

Elinde kamerayı tutan hamile omega da  yanlarına oturup gencin sarhoşluktan dolayı kızaran yanaklarına zoom yaparken bir şeyler söyledi.

Fam' // Skz ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin