"Felix!"
Genç omega adını duymasıyla başını telefonundan kaldırırken yakın arkadaşının neşeli gelen sesiyle olayların güzel sonuçlandığını tahmin etmişti. Ayağa kalkıp elindekini arka cebine sıkıştırırken yüzüne yerleştirdiği gülümsemesi ile yan yana oturan çiftin olduğu odaya girdi. Beklediği gibi ikili oldukça mutlu görünüyordu. Kenardan bir sandalye çekerek hemen önlerine geçtikten sonra sözlerini sıraladı.
"Sana hyungla konuşmadan hiçbir şeye çözüm bulamayacağını söylemiştim. Keşke ilk öğrendiğinde söyleseydin."
Jisung ona karşı kurulan cümlelere biraz oflamış ve "Sonuç olarak söyledim." diyerek genci geçiştirmişti. Sarı saçlı beden de daha fazla üstelemezken biraz daha sohbet edip hiçbir sorun olmadığına dair ikna olmuşlardı.
"Neyse ben gideyim artık, siz de biraz baş başa kalın."
Felix cümlesi sonrası ayağa kalktığında arkadaşı onu bileğinden tutarak durdurmuştu. "Olmaz!" Ayaktaki genç nedenini soran bakışlarını gönderirken Jisung'un gözleri kapı ve önündeki beden arasında gidip gelmiş en sonunda gördüğü kişi ile gülümsemişti.
"Chan hyung gideceği zaman bırakır seni." Sözleri esnasında bakışlarını odaya giren alfadan ayırmazken sarı saçlı beden de arkasını dönerek o yöne bakmıştı. İkili göz göze geldiği esnada istemsizce gerilirken Jisung'un çekiştirmesiyle Felix bir şey diyemeden oturduğu sandalyeye geri döndü.
Chan ise tedirgin hareketlerle bir sandalye alıp yanlarına gelirken sarı saçlı gence bakmamaya çalışarak konuştu.
"Önemli bir şey için çağırmıştınız, ne oldu?"
Jisung hatırladığı şey ile vücudundan küçük bir ürperti geçtiğini hissederken arabulucu modunu kapatıp alfa arkadaşına döndü. Neden yeniden bu kadar gerildiğini bilemezken Chan'ın gerçekten kızmayacağını umarak cümlesini kurdu. "Yaptığım hamilelik testi pozitif çıkmış olabilir."
Elinin altındaki tahta bankı hafifçe sıkmaya devam ederken kısa süreliğine tepkisiz kalan alfayı inceledi. Chan'ın yüzünde yavaşça küçük bir gülümseme oluştuğunu farkettiğinde sıktığı tüm vücudunu serbest bırakırken yakında sürü lideri olacak adamın onu sıkıca sarmasına izin verdi.
"İnanamıyorum! Fazlasıyla sevindim! Artık gözümde çok daha güzel bir hale geldin bücür." Büyük olan çekilip kısaca Jisung'un burnunu parmakları arasında sıkıştırıp gülmüş ve onları gülümseyerek izleyen diğer arkadaşını da unutmamıştı.
"Tebrikler Minho, çok iyi bir aile olacağınıza eminim."
Minho onu onaylar nitelikte bakışlar gönderirken hamile olan omega konuştu. "Sürüyle alakalı bir sorun çıkmaz değil mi?"
Neşeli alfa hiç tereddüt etmeden yanıtladı. "Birkaç aya yerleşeceğiz zaten hiçbir sorun yok."
Jisung aldığı güvence ile daha da rahatladığını hissederken bakışlarını onu izleyen alfasına çevirdi. Sıcak bir gülümseme sunup susmayı tercih ederken onlar zaten gözler ile iletişim kuruyordu.
Minho omeganın çenesini hafifçe okşayıp hala birbirine bakmamaya çalışan ikiliye hitaben konuştu. "Biz şimdi biraz dışarıda takılırız, hem konuşacaklarımız falan var. Burayı kapatacağım. Lix de eve gidecekti zaten, hyung onu sen bırakır mısın?"
Duyulan soruyla ikisi de fazlasıyla gerilirken Chan her haliyle tedirgin olduğu belli olan bir sesle onayladı. Jisung ise içinden sevgilisinin yaptığı harekete karşılık Boşuna ruh eşim değil. diye geçiriyordu.
Felix'le Chan ayaklanırken arkada kalan çift onlar istemsizce gergin feromonlar salarak kapıdan çıkana kadar izlemiş ve sonrasında bir süre kıkırdamışlardı. Ardından Minho bakışlarını yanındaki omegaya çevirirken konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fam' // Skz ✓
FanfictionChan ve gelecekte eşi olacak Felix'in arasındaki arkadaşlığı bitirecek ilk olay; omeganın, alfanın yatağında kızgınlığa girmesiydi. FAM - Stray Kids