Koşuşturma ile geçen aylar onlara çok hızlı gelmişti. Monoton ve huzur dolu hayatlarında sürekli mutluluk verici olaylar yaşıyorlardı. Özellikle süredeki yenidoğan hepsinin odak noktasıyken aldıkları bir başka hamilelik haberi Hyunjin'den olduğu için olay olmuştu. Genç omega sonunda endişelerinden kurtulmuş ve eşiyle bu karara varmıştı. Elbette bu sayede de tüm sürü rahatlamış, yeni yavru haberine sevinmişti.
Seungmin de gence hediye olarak boya yapımında kullanılan çiçeklerden topluyordu. Karnındaki yavrusu büyümüş ve onu az da olsa engellemeye başlamıştı ancak yine de kendini bir şeylerle uğraşmaktan geri tutmuyordu. Bu çiçekleri özenle toplayıp sepetine yerleştirmek onun için bir terapi gibiydi. Bir yere oturup ona en yakın olanları dikkatlice koparıyor ve devamında farklı bir yere adımlıyordu.
Ancak biraz fazla işine odaklandığından sürü sınırlarına iyice yaklaştığını farkedememişti. Hatta birkaç şarkı sözü mırıldanırken yanlışlıkla diğer sürünün alanına girmişti. Bir-iki dakika içindeki huzursuzlukla dolaştıktan sonra ise farkedebildi. Kurdunun ona seslenişi sayesinde ise kendi topraklarına geri döndü. Bu kadar fazla uzaklaştığını anlayamamıştı ancak sınırda dolaşmasından bir sorun oluşacağını düşünmedi. Böylece çiçeklere uğraşmaya devam etti omega, yaşanacak şeylerden habersizdi.
İlk olarak uzaktan gelen pati seslerini işitti, sınırın dışından bir kurt oraya yaklaşıyordu. Bu nedenle istemsizce paniklerken çabucak ayaklandı ve eve doğru yola çıktı. Kendinden çok yavrusunu tehlikede hissettiğinden karnını parmakları arasına alarak olabildiği kadar hızlı şekilde yürümeye başladı. Bebek nedeniyle koşamıyor ama fazla yavaş da kalamıyordu. Yine de peşinden gelen ve sürü sınırlarına giren kurt ondan katbekat hızlıydı.
Belirsiz bu durum omegayı fazlasıyla germişti. Büyük ihtimalle bir tehlike yaklaşıyordu ancak yalnız ve üyelerinden uzaktaydı. Hem kendini hem çok yavrusunu tek başına koruyamayacağı gibi onu savunacak kimsesi de yoktu. Tek yapabildiği kaçarak önlem almaya çalışmaktı fakat pek de başarılı olduğu söylenemezdi.
Gence ulaştığı anda insan formuna geçen alfa Seungmin'i bileğinden kavrayarak çabucak durdurdu. Kendi sürü sınırlarına giren ve şimdi de kaçmaya çalışan bu omegayı sorgulamalıydı. Ancak korkudan ağlamaya başlayan ve eşine kurdu aracılığıyla sinyaller yollayan omega umutsuzca çırpınıyordu.
"Sürü sınırlarımıza girip hiçbir şey demeden nereye gitmeye çalışıyorsun? Yoksa dün gece 2 evi soyan hırsız sen misin?"
Seungmin titremeye devam eden bedenini hala çekiştirmeye çalışıyor ancak alfanın elinden kurtulamıyordu. Korkuyordu, öylesine korkuyordu ki gözleri tam seçemiyor, tavan yapan adrenalin seviyesi nedeniyle algısını kaybediyordu. Yabancının aniden gelişi üzerinde büyük bir etki oluşturmuş ve gencin tamamen kapana sıkışmasına neden olmuştu. Hala şokun etkisinde olduğu için tek kelime dahi edemezken bebeğini korumaya çalışıyordu. En kıymetlisini acizce sarılıp kelimeler zırvalıyordu ancak konuştuğunun bile farkında değildi. Bu durum onun için adeta bir travma niteliğindeydi, gerçekliği kaymıştı.
"Ne yaptığını sanıyorsun sen? Cevap ver!"
Ona bağırmaya devam eden dibindeki yabancının otoriter feromonları koku alma duyusunu tıkarken çığlıkları yankılanmaya devam ediyordu. Korkuyordu, kalbi yerinden çıkacakmış gibi atıyorken yavrusuna zarar gelmesinden korkuyordu. Çaresizce çırpınıyor, onu hapseden alfadan kurtulmaya çalışıyordu. Ancak güçsüz bedeni hem kendini hem de bebeğini korumaya yetemiyordu. Ayağına takılan taş nedeniyle tökezlerken yan tarafına doğru düşmesi sonucu bağırışı en yüksek tonu bulup acı verici bir hal aldı. Elleri arasına sardığı yavrusu hakkındaki endişesi son raddeye çıkmıştı. İşte şimdi biricik bebeği zarar görmüştü. Emindi, böylesine krampların neden olduğu şey bebeğini de etkilemiş olmalıydı. En kıymetlisi de mücadele veriyordu. Canı yanıyordu, kendi canı da yanıyordu. O yerde öylece uzanıp acı acı uluyan kurduyla birlikte çığlıklar atarken ise yabancı hala ayaktaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fam' // Skz ✓
FanfictionChan ve gelecekte eşi olacak Felix'in arasındaki arkadaşlığı bitirecek ilk olay; omeganın, alfanın yatağında kızgınlığa girmesiydi. FAM - Stray Kids