eighteen

1.8K 182 40
                                    

Kurt formundaki yarısı omega yarısı alfa olan sekiz beden ve daha oluşum sürecindeki anne karnında bir yavru. Hepsi oluşturdukları çemberde gözleri kapalı bir şekilde beklerken lider alfanın hırlaması kulaklarına doluyordu.

"İlk lider Amethus, tüm azizler ve yüce tanrı aşkına toplandık. Buradaki sekiz genç olarak ruhen bağlanıp büyük bir bağ oluşturmak istiyor, sekiz beden tek yürek olup burayı sürümüz ilan ediyoruz. Ben, lider alfa Bang Chan ve eşim olacak lider omega Lee Felix..." Sarışın omega da gencin sözlerine eşlik etti. "Tüm üyelerimizi canımız pahasına koruyup kollayacağımıza ant içiyor ve bu makama erişmeği arz ediyoruz."

Onlar sessizleşip diğer 6 kurt sözleri devralırken aynı anda yüksek hırıltıları işitildi.

"Liderlere bağlı kalıp hainlik yapmayacağımıza ve sürümüzü canımızı ortaya koyarak koruyacağımıza yemin ediyoruz." Sırada son sözler vardı ve eski dilde konuşmaya devam ederek hep birlikte uludular.

"Ruhlerımız mühürlensin, yüreklerimiz çarpışsın. Bu sekiz kurt size boyun eğerken tek bir nefeste birleşsin!"

Tüm üyeler bu sözlere kalpleriyle eşlik ederken yüce tanrının huzurunda istekleri yerine geldi. Hepsinin gözleri aynı anda açılıp mavi ve kırmızıların en derin tonları belirirken son bir adım kalmıştı.

Sekizi de aynı da ormanın farklı en uç kısımlarına doğru koşmaya başladı. İç güdüsel olarak yaptıkları bu hareket isteklerinin kabul olduğunun bir göstergesi ve adak sunmak için onlara verilen bir fırsattı.

Lider alfa pençelerinden birini kendine geçirip kanını akıtarak sürü sınırını çizmeye başladı. Diğer bir yandan da yoğun orman kokan feromonlarını salarken diğer üyeler de aynı işlemi farklı uçlara yapıyordu. Böylece alanlarını işaretleyip son adımı da tamamlarken hepsi eş zamanlı mırıldandı.

"Ruhum tanrıya ve sürüme kurban olsun!"

Başarılı gerçekleşen ayin nedeniyle her şeyin yaratıcısı onların dileğini tam manasıyla yerine getirdi. Canlarını ortaya koyan kurtların ruhlarını birleştirerek onları bir sürü kıldı ve bu işlemin sorunsuz bir şekilde noktalanmasını sağladı.

Göz rengi normale dönen kurtlar hissetmeye başladıkları üyeler ve başarılı geçen süreç nedeniyle aynı anda koşturdu. Hepsi evlerin arasında buluşup birbirinin üstüne atlarken sevinç ve enerji doluydu.

Eğer içlerinden biri dahi hislerinde ciddi değilse veya istemiyorsa tanrı boşuna rahatsız edildiği için onların canını alırdı. Fakat onlar birbirine güvendiğinden ve sevdiğinden bunu halledip bir sürü kurmuşlardı.

Elbette mühürlü iki eşin arasındaki bağ kadar güçlü değildi sahip oldukları şey ama kendini bir yere ve birilerine bağlı hissetmek bir kurt için çok önemliydi. Tamamlanmışlık duygusunu tadıp kendine bir yurt edinmiş ve bunu benimsemişti.

Kısa bir süre sonra hepsi evlere dönüp insan formuna geçti ve giysilerini giyinip yeniden ortak alanda toplandı. Yüzlerindeki neşe ve tatlı feromonları etrafa dağılırken hamile genç adeta şakıyarak konuşuyordu.

"İnanamıyorum! Kurdum resmen Minho bana her sarıldığında olduğu kadar mutlu! Bu böyleyse mühürlenince nasıl hissedeceğim hiç fikrim yok."

Omeganın şirinliğine hepsi gülümserken bir başka konu akıllara gelmişti, mühür meselesi. Zorunlu değillerdi fakat bir gelenek haline gelen bu olay sürü kuruluşundan sonra yakın tarihlerde yapılır ve alfalar eşlerini mühürlerdi. Bu olay ikilinin aşkını taçlandırırken sürüsü olmayıp şehirde yaşayan kurtlar da yapardı.

Fam' // Skz ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin