twenty

1.8K 173 22
                                    

Hasret duyduğu ikiliye sıkıca sarılıyordu genç, ailesini fazlaca özlemişti ve şimdi onlarla olduğu için çokça mutluydu. Yıllardır uzakta olduklarından onu büyüten annesini ve abilik yaptığı kardeşini sıkıca sarmaladı. Devamındaysa bir sürü öpücüğe mağruz kalmıştı.

"Bırakın damadımı da biraz ben seveyim."

Bir diğer baş omeganın konuşmasıyla üçlü birbirinden zor da olsa ayrıldı, özellikle Lina oğluna fazla hasret kaldığından dolu gözlerini üzerinden ayırmıyordu. Devamındaysa Felix ailesini bırakıp çok sevdiği Jessica noonasına sarıldı, onunla arasında eskiye dayanan özel bir bağ vardı. İkili çok uzun sürmeden birbirinin gözlerinin içine baktığında anlamlı hisler hakimdi fakat bunları yalnızca ikisi biliyordu. Sonrasında Chan'ın beta kardeşi Hannah'a da sarılarak karşılama faslını sonlandırdı. Hepsi koltukların olduğu geniş alana geçip bulduklara yerlere yerleşirken konuşacak fazlasıyla şey vardı.

"Abim ve babamı anlıyorum da Lucas neden gelmedi?"

Chan'ın yanında oturan annesine karşı sorduğu sorunun yanıtı da açıktı. O da abisi gibi birçok eğitim aldığından vakti yoktu ve babası olan lider gitmesine izin vermemişti.

"Gelmeyi çok istedi ama olmadı maalesef."

Aynı zamanda Felix'in babası ve ablası da gelememişti. Sürünün önemli şifacıları olduklarından bir haftalığına da olsa oradan ayrılamazlardı. Yine de anlayışla karşıladı omega, ilerleyen zamanlarda bir vakit bulup onlarla da görüşecekti.

"Tören hazırlıkları ne alemde, eksik bir şey var mı?"

Baş omega iç güdüsel olarak liderlik ruhunu açığa çıkarırken onun bu sorusunu sarışın omega yanıtladı.

"Son birkaç iş kaldı, her şeyi önceden ayarladık."

"Harika, bol bol vakit geçirebiliriz o zaman."

Daha çok deneyimli olan baş omeganın neşeli konuşması hepsinin yüzüne yansımıştı. Ayrıca diğer üyelerle de iletişim kurmaya çalışıp tek tek ilgilenmesi de bir başka tatlı hareketti. Özellikle de Jisung'un hamile olduğunu öğrenir öğrenmez yanına geçip bir sürü tavsiye verirken karnına dokunması omeganın içini ısıtmıştı.

"Teşekkürler noona, dediğin şeylere dikkat etmeye çalışacağım."

Jessica sıcak gülümsemesini sunmaya devam ederken bakışlarını hamile bedenin hemen yanındaki gence çevirdi, eşine de birkaç öğüt vermeliydi.

"Sen de omegana çok iyi bakmalısın! Hamile olduğundan normaldekinin iki katı dikkatli davranmalısın. Yediklerini, giydiklerini, rahatını, isteklerini kontrol etmeli ve nazını çekmelisin."

Minho daha ağzını açıp tek kelime dahi edemeden yanındaki beden hızlıca atıldı. Büyük bir heyecanla alfasının ne kadar iyi bir eş olduğunu anlatırken ise gururluydu.

"O benden daha çok dikkat ediyor! Hatta hamilelik kitapları okuyup tüm öğünlerimi hazırlıyor, ayrıca yorucu hiçbir şey yapmama izin vermeyip hepsini kendi yapıyor. Hem şımartıyor hem de şımarıklığımı çekiyor." Eşine suçlu bir bakış atıp devam etti. "Aslında hamileliğim öncesi de böyleydi, bana hep çok iyi davranıyor. Galiba yine aşık oldum ben."

Omeganın son cümlesine hepsi kıkırdarken Minho genci kolları arasına çekti. Bu hamile beden her hareketi ve konuşmasıyla gözüne oldukça tatlı görünüyordu.

"Hepinizin bu kadar iyi anlaşıyor olmasına çok sevindim."

Bu sözlerle sürü üyelerinin bakışları ister istemez sürekli saçma tartışmalar yapan ikiliye kayarken tuhaf bir sessizlik oluşmuştu. Durumu anlamlandıramayan Jessica ise konuştu.

Fam' // Skz ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin