~Aleksi~
Kello oli 4:15. Liian aikainen herätys minulle, en ole koskaan ollut näin aikaisin hereillä. Katson Ollia ja pian päätän herättää tuon. "Rakas herää." Sanon ja suutelen tuon huulia. Tuo vastaa suudelmaan ja availee silmiään. "Meiän lento lähtee muutaman tunnin päästä." Hymyilen ja katson Ollia. "Mitä kello on?" Tuo mumisee aamuäänellään. "4:15 vasta." Huokaan ja hieron silmiäni. "Nukutaan viel hetki jooko rakas?" Olli kysyy ja ottaa minut lusikkaan.
"Me ei voida nukkuu kun lento lähtee 6:00." Huokaan ja vedän Ollin päältä peiton kokonaan pois päältä. "Vittuu Ale pliis anna se peitto takas." Olli valittaa. "Sori rakas mut nyt sä nouset ylös ja mennään aamupalalle." Naurahdan ja katson Ollin räjähtäneitä hiuksia. "Nyt kuule little man ei naura ollenkaan siinä sun hiukset näyttää ihan samalle kun munkin." Olli mököttää ja nousee istumaan. "Rakas älä mökötä sä saat sit nukkuu hotellihuoneessa mun kans." Sanon ja silitän Ollin selkää. Olli nyökkää ja pakkaa matkalaukkujamme.~Olli~
Kello oli 5:20 ja meidän pitäisi lähteä pian. "Alee!! Nyt mennään!!" Huudan eteisestä. "Joo, oota otan mun puhelimen ja passit." Tuo sanoo ja pian Aleksi onkin jo eteisessä. "Mennään." Sanon ja vedän laukkujamme sekä Aleksia perässäni. Lähdemme taksilla lentokentälle. "Toivottavasti Rillalla on kaikki hyvin." Aleksi pohtii ja miettii Rillaa. "Rakas Rillalla on kaikki hyvin ei mitään hätää se pärjää kyl Joonaksen kans muutaman viikon." Sanon ja silitän Aleksin kättä. "Onneks Joonas on ollu Rillan kaa ennenkin." Tuo nojaa minuun ja haukottelee. "Nii, onneks." Hymyilen.~Aleksi~
Pääsemme lentokoneeseen ja katson ikkunasta ulos. "Mitä sä mietit?" Tuo söpö basisti kysyy minulta.
"Mietin meitä ja meidän tulevaisuutta." Huokaan ja olen todella keskittynyt ajatuksiini. "Rakas nyt keskitytään vaan meihin ja tähän ihanaan lomaan." Olli hymyilee ja pussaa minua hiuksien sekaan.
"Joo, anteeks rakas." Hymyilen ja nojaan Olliin.Olimme olleet koneessa kauan, pian pääsimme perille. Astumme koneesta ulos matkalaukkujemme kanssa. "Onpa ihanaa." Sanon ja katselen ympärilleni. "Niin on." Olli hymyilee ja lähtee vetämään minua perässään hotellille joka oli luultavasti lähellä. Selasin matkalla karttaa puhelimesta ja selitin Ollille samalla jotain. "Rakas, rauhotu mä tiedän kyllä missä se hotelli on." Olli sanoo ja hymähtää. "Hyvä." Hymyilen ja pian pääsemme hotellille.
~Olli~
Pääsemme hotelille ja menemme meille varattuun huoneeseen. "Tää on ihana huone." Sanon ja huokaan onnellisesti. Aleksi pomppaa sänkyyn ja hautautuu peiton alle. Menen tuon viereen ja otan Aleksin lusikkaan nukkumaan kanssani. Aleksi räplää sormiani vielä ennen kun tuo nukahtaa. Pian nukahdan itsekkin sikeään uneen.
——————————————————————
Tässä teille taas uus luku :)
Ajattelin et voisin tehdä tätä kirjaa nyt muutaman luvun verran ja jos innostun kirjoittamaan niin saatte tästä sitten vaikka toisen kauden.Sanoja 421
YOU ARE READING
My Heart Is A Hurricane || Oleksi [VALMIS]
FanfictionMitä tapahtuu kuin kaksi samassa bändissä soittavaa jäsentä ihastuu toisiinsa? Lainaus luvusta: "Aleksi rakas oo kiltti ja herää, tää ei saa päättyy näin." Istun sairaalasängyn vieressä olevalla tuolilla ja pitelen mustatukkaisen pojan kättä kyynele...