~Aleksi~
Pääni on hieman kipeä sillä valvoin taas liian pitkään. Olli on sanonut minulle että tänään olisimme vain kahdestaan ja menemme katsomaan maisemia ja turistikohteita. Jännittävää, en ole koskaan ollut näin innoissani. Nousen varovasti ylös sängystä etten herättäisi Ollia, kello oli kuitenkin 7:45. Päätin mennä suihkuun ja koitan olla rymistelemättä, mutta pudotan shamppoo purkin lattialle. "Ei helvetti, nyt ihan varmana Olli heräs ja sit se on koko päivän vihainen kun se on herätetty kesken unien." Huokaan ja kurkistan vessan ovelta nukkuuko Olli. Huokaan helpotuksesta ja menen pesemään itseni loppuun.Kipitän matkalaukulleni pyyhe päällä ja etsin vaatteita jotka pukisin tänään päälleni. Löydän laukusta kaiken tarpeellisen ja puen päälleni. "Mmh huomenta Ale rakas." Olli mumisee peiton alla.
"Huomenta rakas nukuitko hyvin?" Kysyn ja menen tuon viereen. "Joo nukuin koska olit mun vieressä." Tuo hymyilee ja ottaa minut sitten haliinsa. "Tiesin, että nukut aina paremmin kun oon sun vieressä." Silitän Ollin hiuksia. "Oot ihana." Olli huokaa ja hymyilee. "Niin oot säkin!" Sanon ja pussaan Ollia otsalle.~Olli~
Olimme matkalla Aleksin kanssa Montparnassenin kattoterassille. Saavuimme perille ja kiipesimme katolle katsomaan maisemia, Aleksi tulee lähemmäs minua ja kietoo kätensä ympärilleni. Olemme siinä hetken kunnes menen Aleksin eteen ja polvistun.
"Aleksi Matias Kaunisvesi tulisiks sä mun mieheks?" Kysyn hymyillen ja katson Aleksia. "Voi Olli rakas." Aleksin kyyneleet valuvat poskia pitkin. "Tottakai mä tulen." Tuo jatkaa ja laitan sormuksen tuon sormeen. Aleksi laittaa minulle sormuksen ja sen jälkeen suutelemme. "Mä rakastan sua koko mun sydämmestä." Sanon ja otan Aleksin halaukseen takaapäin. "Mäki rakastan sua." Aleksi sanoo ja asettelee kätensä minun käsien päälle.Olimme Aleksin kanssa muutaman tunnin Montparnassenin kattoterassilla ja pian päätämme lähteä hotelille nukkumaan sillä huomenna lähdemme takaisin Suomeen. Pääsemme pian hotellille, riisun farkut pois ja menen peiton alle jo.
Aleksi taiteilee jotain omaansa ja tulee sitten viereeni.~Aleksi~
Nukuin Ollin kainalossa koko yön ja herään seinään.
Nousen istumaan ja pian tunnen Ollin silittävän selkääni ihan unen pöpperössä. "Olli mun on pakko käydä nyt ulkona." Sanon ja jätän tuon brunen blondi kiharatukkaisen miehen nukkumaan. Olli mumisee unissaan jotain vastaukseksi ja puen päälleni Ollin hupparin, omat farkut ja suuntaan ovelle kengissä jotka ovat lempi kenkäni. Lähden kävelemään katua pitkin kunnes joku mies tulee minua vastaan ja työntää minut seinää vasten.
"O-Oo kiltti ja lopeta!" Huudan ja itken paniikissa.
"Shh oo hiljaa kukaan ei kuule sua." Tuo mies sanoo ja tukkii suuni. Riuhdon itseäni irti mutta mies pitää minusta tiukasti kiinni ja suutelee minua väkisin.Pian olen ihan rähjäisen näköinen, juoksen hotellihuoneeseen ja suoraan vessaan. Itken jalkojani vasten ja olen paniikissa. Pian Olli astuu vessaan sillä minä tyhmä jätin oven auki enkä laittanut sitä lukkoon. Olisi pitänyt tehdä niin nyt en voi enää mennä ajassa taakse päin. "Rakas? Mikä on?" Olli kyyristyy viereeni ja silittää selkääni. "L-Lupaa ettet suutu." Alan itkeä enemmän vielä.
"Mistä?" Olli kysyy ihmeissään. "M-Mä olin ulkona sit siihen tulee mies, työntää mut seinää vasten ja alkaa suudella." Itken ja katson Ollia. Olli ottaa minut haliinsa. "Tekiks se sulle jotain muuta?" Tuo kysyy huolestuneena. Nyökkään vaan vastaukseksi sillä en pystynyt puhumaan siitä juuri nyt.
—————————————————————
Tällänen luku tällä kertaa
Muistakaa laittaa tähti ja kertoo vaikka mitä mieltä olitte :)Sanoja 518
VOUS LISEZ
My Heart Is A Hurricane || Oleksi [VALMIS]
FanfictionMitä tapahtuu kuin kaksi samassa bändissä soittavaa jäsentä ihastuu toisiinsa? Lainaus luvusta: "Aleksi rakas oo kiltti ja herää, tää ei saa päättyy näin." Istun sairaalasängyn vieressä olevalla tuolilla ja pitelen mustatukkaisen pojan kättä kyynele...