Luku 20 - Pelko

238 17 0
                                    

~Olli~
Kuulemme äänen ja nousen istumaan, katson Aleksia joka on ihan paniikissa. "O-Olli mua pelottaa ihan vitusti." Aleksi sanoo panikoiden. "Rakas ei oo hätää." Sanon tuolle mustatukkaiselle pojalle ja nousen varovasti ylös sängystämme. "O-Oo varovainen." Tuo sanoo ja halaa jalkojaan. Kävelen ulos huoneesta ja huomaan tumman hahmon oviaukolla. "Kuka sä oot?" Kysyn ja katson hahmoa. "Sun ei pidä tietää kuka mä oon." Tuo sanoo ja lähestyy minua. "Et tuu lähemmäs." Peräännyn ja lähden takaisin huoneeseemme. "Tule takaisin!" Musta hahmo huutaa. Suljen oven ja laitan sen lukkoon. Katson Aleksia joka tärisee pelosta. "Rakas koita hengittää jooko?" Menen tuon viereen ja rauhoittelen.

Kihlattuni. Aleksi. Oli saamassa pahemman luokan paniikkikohtausta, koitin rauhoitella tuota muttei se auttanut. "Rakas koita rauhoittua mä en haluu menettää sua sen takia ettet saa happee." Sanon ja pussaan tuota hiuksien sekaan. "O-Olli mä en pysty!" Aleksi itkee. "Shh shh rakas ei oo hätää." Saan vihdoin Aleksin rauhoittumaan ja katson tuota.

Silitän Aleksin hiuksia ja kuulen tuhinaa vierestäni. Nukahdan itsekkin ja pidän Aleksia lähelläni sillä halusin että hänellä on turvallista olla yöllä.

~Aleksi~
Heräsin aamulla Ollin vierestä, käännyin katsomaan tuota komeaa basistia ja päätin kiusata tuota hieman. Laitoin käteni liukumaan Ollin kylkeä pitkin ja hymyilen. Olli hymyilee ja pian hän herää. "Mm huomenta pörröpää." Olli sanoo väsyneenä.
"Huomenta rakas." Sanon ja painan pusun tuon otsalle. Olli kaappaa minut ja vetää päällensä. Katselen tuon basistin silmiä. Olli suutelee minua ja vastaan suudelmaan. "Pitäskö meiän mennä aamupalalle?" Kysyn tuolta. "Joo mennään mut oota mun pitää tehä sulle yks juttu." Tuo hymyilee ja kääntää meidät niin että olen Ollin alla.

Suloinen basisti on kaulani kimpussa tunnen kuinka tuon lämpimät huulet seikkailevat ympäri kaulaani ja pian Olli löytää herkän kohtani ja alkaa imeä siitä. "Mmh Ollih eih siitäh." Huokailen ja hymyilen. "Joopas siihen pitää saada merkki musta." Olli sanoo ja tekee kaulaani jäljen. Päätän tehdä samoin ja nousemme sitten ylös.

Kävelemme keittiöön jossa kaikki muut istuvatkin.
"Kato kyyhkyläiset on noussu." Joonas nauraa. "Oho, onks ollu villi ilta?" Joel tarkkailee kaulojamme.
"Hokka nyt suu suppuun!!" Olli sanoo ja naurahtaa.
Nauran ja alan syödä aamupalaa ja juon kahviani.
Joel tuijottaa meitä hetken kunnes alkaa syödä.
——————————————————————
Ideat hukassa joten tää on vähän sekava ja outo :)

Toivottavasti tykkäsitte silti

Sanoja 366

My Heart Is A Hurricane || Oleksi [VALMIS]Where stories live. Discover now