~Aleksi~
Pääsimme takaisin omaan kotiin, koska olimme saaneet olla kahdestaan ihan tarpeeksi tänään olisi meidän keikka. Olen ihan varma että unohdan jotain tärkeää kotiin. Tarkistin laukkuni todella monta kertaa.
"Rakas sä oot kattonu sen laukun liian monta kertaa jo sulla on kaikki tarvittavat mukana." Olli rauhoittelee minua. "Oon ihan varma et jotain kuitenki jää." Sanon ja huokaan. "Nyt hengittele rauhallisesti." Olli sanoo ja katsoo minua. Hengittelen rauhallisesti ja hymyilen. "Joko helpottaa?" Tuo basisti kysyy minulta. "Joo helpottaa kiitos rakas." Hymyilen.Lähdimme keikkabussille. "Onks kaikilla kaikki mukana?" Santeri kysyy. "Joo." Vastaamme yhteen ääneen. "Hei Porko arvaas mitä?" Joel kysyy tuolta.
"No mitä nyt?" Joonas kääntää katseensa Joeliin. Joel ruiskauttaa vettä Joonaksen naamalle ja alamme nauramaan. "Vittu mä kostan tän sulle vielä!" Joonas nauraa ja pyyhkii naamaansa. Nojaan Olliin ja seuraan muiden touhuja. Pian kuitenkin nukahdan, koska minua väsytti todella paljon.Nukuin muutaman tunnin kunnes Olli herättää minut.
"Little man rakkaani voisiks sä herää jo?" Olli hymyilee naamani edessä kun olen avannut silmäni.
"Mm ihan just." Hymyilen ja otan tuon poskista kiinni ja vedän tuon suudelmaan. "Älkää pliis siinä alkako sit panee pliis." Niko nauraa. "Ei ei." Nauran ja nousen ylös. Otin Ollin kädestä kiinni ja vedin tuon perässäni ulos. "Noni jätkät sit soundcheckiin." Santeri sanoo ja johdattaa meidät keikkapaikalle.~Olli~
Kävelimme Santerin perässä paikkaan jossa soitimme tänään, huomasin myös sen että Aleksia jännitti vaikkei hän ole jännittäjä tyyppiä. Menen bassoni kanssa Aleksin luo. "Rakas jännittääkö sua?" Kysyn tuolta ja katson tuota silmiin. "Joo vähän mut kyl se menee ohi pian." Aleksi sanoo ja istuu alas huomaan tuon käsien tärisevän. Kyyristyn Aleksin eteen ja katson tuota silmiin. "Kaikki menee hyvin, jos tapahtuu jotain niin me autetaan sua." Sanon ja silitän Aleksin jalkaa. Aleksi katsoo minua silmiin ja hymyilee.Soitimme keikan loppuun ensiksi lavalta lähti Joel ja Niko sitten Joonas ja Tommi ja lopuksi minä ja Aleksi.
Käännyn Aleksiin päin ja suutelen tuota huomaan Aleksin kyynelien valuvan tuon poskia pitkin. "Rakas, mikä on?" Kysyn tuolta ja laitan käteni tuon käsivarsille. "Onnen kyyneleet." Aleksi sanoo ja halaa minua tiukasti ja suutelee. Vastaan suudelmaan ja hymyilen.Saavuimme pitkän keikan jälkeen hotellille. Minun ja Aleksin huoneen vieressä olivat Tommi ja Joel ja heidän vieressään Niko ja Joonas. Nukahdimme Aleksin kanssa sikeään uneen, meni muutama tunti ja kuulimme äänen...
——————————————————————
Mikä ääni mahtoi olla?Anteeks että jätin tän jännään kohtaan :)
Sanoja 384
VOUS LISEZ
My Heart Is A Hurricane || Oleksi [VALMIS]
FanfictionMitä tapahtuu kuin kaksi samassa bändissä soittavaa jäsentä ihastuu toisiinsa? Lainaus luvusta: "Aleksi rakas oo kiltti ja herää, tää ei saa päättyy näin." Istun sairaalasängyn vieressä olevalla tuolilla ja pitelen mustatukkaisen pojan kättä kyynele...