~Olli~
Heräsin ennen Aleksia. Jäin katsomaan tuota kun hän nukkuu. Pakko myöntää, että Aleksi on söpöin tapaus koskaan. Oon onnellinen et sain Aleksin vaikka hänellä oli vaikeaa selvitä syömishäiriöstä. Olemme jutelleet Alen kanssa jos muuttaisimme jossain vaiheessa isompaan kotiin.Pian Aleksi herää ja hymyilee. "Huomenta rakas." Aleksi sanoo ja katsoo minua silmiin. "Huomenta pikku mies." Hymyilen ja yhdistän huulemme sekä löydämme tahdin. Kapuan Aleksin päälle ja suutelen tuon kaulaa pian kuulenkin tutut pienet huokaisut.
Innostun joten päätin syödä Aleksin kaulan kokonaan.
Hauskaa mutta nyt kaikki tietää että Aleksi on minun.
"Rakas pitäskö meiän kohta mennä tekee aamupalaa?" Mustatukkainen poika ilmoittaa. "Joo ihan kohta rakas haluun nyt vähän huomioo." Mangun ja pian Aleksin käsi löytää tiensä hiuksiini ja hänen hellä kosketus tuntuu turvalliselta.Päätimme nousta Aleksin kanssa ylös sillä tiesin kun kello on 9 niin Kiia tulee väliimme ja no meillä ei ole vaatteita koska yö venähti pitkälle meidän panotuokion ansiosta. Emme halunneet että Kiia saa traumoja siitä että näkee vanhempansa alasti sängyssä ja vielä toistensa päällä. "Tule nyt rakas." Aleksi sanoo ja vetää minut perässään keittiöön kun olemme saaneet vaatteet päälle. "Joo mä oon kulta tulossa kokoajan." Sanon ja naurahdan.
~Aleksi~
"Iti iti iti kato kuka tuvi kyvään." Kiia ilmoittaa sohvalta ja hänen vieressään istui Joonas hieman surullisena. Kipitän Joonaksen viereen. "Joonas mikä hätänä?" Kysyn lempeästi. "A-Allu mä oon tehny virheen." Joonas selittää itkuisena. "Joonas rakas minkä virheen sä oot tehny?" Katson Joonasta ja silitän tämän selkää. "M-Mun ei olis pitäny päästää Joelia yksin ulos, mun takia Joel voi kuolla!" Joonas itkee rintakehääni vasten. "Joonas mitä on tapahtunu?" Kysyn rauhallisesti ja Olli tulee Joonaksen eteen kyykkyyn. "J-Joeliin törmäs auto se oli ylittämässä tietä ja se ajo tosi kovaa eikä se pysähtyny." Joonas selittää itkuisena. "Joonas onko Joel nyt sairaalassa?" Olli kysyy. Joonas nyökkää ja itkee.Päätimme mennä katsomaan Joelia vaikka hän on kuulema keinotekoisessa unessa. Istumme kaikki 4 hiljaa paikoillamme ja katsomme Joelia. "J-Joel rakas herää oo niin kiltti." Joonas sanoo särkyvällä äänellään ja pitää blondia laulajaa kädestä kiinni.
Rauhoittelen Joonasta kunnes saan viestin ja katson sen. Olli taisi huomata sillä siskoni lähtetti viestissä sydämmen. "A-Aleksi mitä vittua!?" Olli katsoo minua ja lähtee huoneesta. Kyyneleeni virtaa poskia pitkin.
Joonas katsoo minua ja sitten puhelintani jossa on siskoni keskustelu auki. "S-Suuttuks Olli?" Joonas kysyy ja katsoo minua. Nyökkään itkien.‼️Viiltely‼️
Pääsimme kotiin ja Olli ei katsokkaan minuun päin.
"O-Olli voitko kuunella?" Kysyn hieman peloissani.
"SELITÄ!! PETÄTKÖ SÄ MUA MIKÄ SE SYDÄN SIINÄ VIESTISSÄ OLI!?" Olli huutaa ja raivoaa minulle.
Heitän puhelimeni Ollille jossa on siskoni ja minun keskustelu ja lukittaudun vessaan. Etsin terän ja istun lattialle itkien. Kyyneleeni peittävät näkyvyyden joten en näe mitään mihin viillän mut kipua en tunne koska tämä on tuttua minulle. Painan terän ranteeseeni ja teen viiltoja ja annan niitten vuotaa. "Aleksi rakas anteeks että huusin voitko avata tän oven." Olli sanoo oven takana. "O-Ootatko hetken?" Kysyn ja huuhtelen haavat ja sidon ne. Avaan oven ja Olli ryntää halaamaan minua. "Anteeks rakas et huusin mä en tienny et se oli sun sisko." Olli suukottaa minua hiuksien sekaan. "E-Ei se mitään sä tiiät että pelkään huutamista ja mun pitäs kertoo sulle jotain." Sanon ja katson Ollia.
‼️Viiltely on päättynyt‼️
——————————————————————
Vähän draamaa, mutta ei huolta Joel ei kuole tässä :)En tiiä mitä tästä tuli ja onko tässä kirjoitusvirheitä mutta ei anneta sen häiritä :)
Sanoja 555
BINABASA MO ANG
My Heart Is A Hurricane || Oleksi [VALMIS]
FanfictionMitä tapahtuu kuin kaksi samassa bändissä soittavaa jäsentä ihastuu toisiinsa? Lainaus luvusta: "Aleksi rakas oo kiltti ja herää, tää ei saa päättyy näin." Istun sairaalasängyn vieressä olevalla tuolilla ja pitelen mustatukkaisen pojan kättä kyynele...