~Aleksi~
Pääsimme Ollin kanssa kotiin, meidän piti mennä 3 aikaan studiolle. Kello oli nyt 15 yli 12, meillä oli hyvin aikaa tehdä omia juttuja. Menen halimaan Ollia takaapäin. "Moi rakas." Olli sanoo ja kääntää päänsä minuun päin. "Moi muru!" Sanon ja pussaan tuota.
"Mä tiiän mitä tehään." Olli sanoo ja alkaa kutittamaan minua. "Olli! Et kutita!!" Alan nauramaan ja koitan rimpuilla pois. "Eiku nyt Ale mä kutitan sua koska tää on kosto siitä kun jätit mut yksin sairaalaan." Tuo basisti sanoo, kantaa minut sohvalle ja jatkaa kutittamista. "Rakas anteeks mut en saanu olla siellä yötä." Sanon naurun seasta.Olimme taistelleet hetken, pian Olli lopetti kutittamisen ja katsoo minua silmiin. "Sul on ihanat silmät." Olli sanoo ja hymyilee. "Niin sullakin." Sanon, yhdistän huulemme ja suutelen tuota. Kuinka paljon rakastankaan tuota basistia. "Aleksi?" Tuo kysyy ja katsoo minua surullisena. "Mitä rakas?" Kayson Ollia ja silitän tuon hiuksia. "Mä pelkään et me erotaan joskus." Ollin poskelle vierähtää kyynel. "Shh shh rakas mä lupaan etten mä eroo susta koskaan, mä rakastan sua kuolemaan saakka!" Sanon ja pussaan tuota otsalle.
~Olli~
Aleksi lupasi ettei jätä minua koskaan, silti ajatus erosta saa pahanmielen. Koitan saada ajatuksiini muuta mutta se on täysin mahdotonta. "Ollii?" Aleksi huhuilee ja heiluttaa kättään silmieni edessä. Havahdun ajatuksiini ja katson Aleksia. "Häh? Sanoiks sä mulle jotain?" Katson tuota kysyvänä. "Onks sul kaikki hyvin sä näytät vähän mietteliäältä ja surulliselta." Aleksi huomauttaa ja tulee hajareisin syliini. "Näytän vai? Aijaa mä en tienny." Naurahdan ja suutelen tuota mustatukkaista poikaa.Pääsimme vihdoin studiolle, olimme ensimmäiset. Vedän Aleksin perässäni vessaan ja suutelen tuota.
"Mitäs sulla on mielessä?" Aleksi hymähtää. "No mä ajatettelin piristää sua." Sanon ja jatkan tuon suutelua.
"Olli eihän me täällä voida, mitä jos muut tulee?" Tuo sanoo ja katsoo minua. Lähden pois vessasta ja menen istumaan sohvalle. "Olli anteeks mut tää studio ei oo mikään hyvä vaihtoehto tälläselle." Tuo istuu viereeni ja laittaa käden hiuksieni sekaan. Käännyn Aleksiin päin ja pussaan tuota. "Kotona sitten." Hymyilen ja katson tuota silmiin.
——————————————————————
Anteeksi lyhyestä luvusta, seuraava luku on pitempi ja siinä tapahtuu enemmän.Muista antaa tähti ja kertoa vaikka mielipide <3
Sanoja 339
KAMU SEDANG MEMBACA
My Heart Is A Hurricane || Oleksi [VALMIS]
Fiksi PenggemarMitä tapahtuu kuin kaksi samassa bändissä soittavaa jäsentä ihastuu toisiinsa? Lainaus luvusta: "Aleksi rakas oo kiltti ja herää, tää ei saa päättyy näin." Istun sairaalasängyn vieressä olevalla tuolilla ja pitelen mustatukkaisen pojan kättä kyynele...