~Aleksi~
Olen juuri herännyt, käännyn Olliin päin ja hymyilen.
"Olli rakas herää, me myöhästytään kohta aamupalalta." Hymyilen ja pussaan tuota otsalle.
"Joo, ihan kohta." Tuo mumisee ja saa juuri ja juuri silmänsä auki. Olli nappaa minut haliinsa ja pusuttelee minua. "Oolliii, nyt mennään mul on nälkä." Hymähdän ja nousen ylös. "No okei okei noustaan sitten." Tuo basisti mumisee ja raahautuu yöasussa ovelle. Kävelemme tuon kanssa aamupalalle hotellin aulaan ja otamme tarjottimille leipää, puuroa, mehua ja pari croissanttia."Oih näyttääpä hyvälle." Olli sanoo ja alkaa sitten syödä. "Niin näyttää mut arvaa mitä?" Käännän katseeni tuohon. "No?" Olli katsoo minua. "Sä näytät kyl oikeesti vielä paremmalta kun tää aamupala." Hymyilen ja syön puuroa. "Vainiin, onko mun Aleksi vähän väsyny?" Olli naurahtaa. "Ei! En oo väsyny." Syön loppuun ja vedän Ollin perässäni huoneeseen.
~Olli~
Makoilemme Aleksin kanssa sängyllä ja päätämme soittaa pojille suomeen. "Moro kyyhkyläiset! Miten teil menee siel?" Joonas kysyy joka istuu sohvalla Joelin ja Tommin välissä. "Aika jees, me käytii aamupalalla just ja nyt me makoillaan sängyllä." Hymyilen ja silitän Aleksin hiuksia samalla. "Olisitte ottanu meiät mukaan!!" Joel sanoo ja näyttää surulliselta. "Kyllä te pääsette meiän mukaan seuraavalla kerralla." Aleksi sanoo ja hymyilee.Olemme saaneet puhelun lopetettua. "HEI!! Mä tiiän!" Huudahdan. "Mitä sä oikein huudat?" Aleksi kysyy minulta ja naurahtaa. "Mennään Pariisin yöhön." Innostun ideastani. "Pariisin yö." Aleksi huokaa ja katsoo minua hymyillen. "Mut ennen sitä käydään ostaa pojille tuliaiset." Puen päälleni rennot vaatteet yöasun tilalle.
~Aleksi~
Kävelemme Ollin kanssa johonkin kauppaan jossa oli paljon erilaisia asioita. Kiertelimme joka hyllyn välissä. Olihan se mielenkiintoista katsoa mitä löytyy. "Oho täällähän on vaikka mitä." Sanon Ollille ja katson esineitä. "Joel varmasti tykkää tästä." Olli ottaa Lokki pehmolelun ja nauraa. "Tottakai se tykkää siitä." Naurahdan ja katson Joonakselle jotain. Löydän täydellisen hatun. "Nyt pitää ettii viel Tommille ja Nikolle jotain kivaa koska Joelilla on lokki ja Porkolla hattu." Olli selittää ja vetää minua perässään.Saimme ostettua pojille tuliaiset. Joelille tuli pehmolokki, Joonakselle hattu, Tommille lusikka ja Nikolle huppari jossa oli kissan kuva. Ne olivat aika kivoja. Kävelimme vielä ruokakauppaan ja ostimme ruokaa, vaikka hotellista saimme ruuan valmiiksi, mutta halusimme välillä vaihtelua.
~Olli~
Pääsimme hotellille Aleksin kanssa, laitoimme tulijaiset matkalaukkuun, jotta ne eivät jäisi tänne. Sitten suuntasimme tuon kanssa suihkuun ja lähdimme Pariisin yöhön. Oikeastaan kävimme muutamalla lasillisella ja menimme sitten hotellille takaisin katsomaan leffoja Netflixistä.
——————————————————————
Tässä teille taas uus luku :)
Oon kirjoittanut näitä lukuja valmiiksi jotta voin sitten julkaista niitä kun toiset kirjat alkaa ärsyttää :)Sanoja 403
YOU ARE READING
My Heart Is A Hurricane || Oleksi [VALMIS]
FanfictionMitä tapahtuu kuin kaksi samassa bändissä soittavaa jäsentä ihastuu toisiinsa? Lainaus luvusta: "Aleksi rakas oo kiltti ja herää, tää ei saa päättyy näin." Istun sairaalasängyn vieressä olevalla tuolilla ja pitelen mustatukkaisen pojan kättä kyynele...