Luku 13 - Ollin pehmeät huulet

294 12 6
                                    

~Aleksi~
Heräsin aamulla siihen, että Joonas oksensi vessassa. Päätin viedä tuolle särkylääkkeen ja vettä. "Kiitos, mul on ihan kauhee hedari." Joonas sanoo ja istahtaa pöntön kannen päälle vedettyään pöntön. "Ei mitään, onks sun avaimista kuulunu?" Kysyn hieman huvittuneena tuolta kitaristilta. Joonas nyökyttelee ja katson tuota kysyvästi. "Mun avaimet löyti joku ohikulkija se oli vieny ne sinne baarin tiskille." Joonas huokaa ja juo veden loppuun. "Hyvä et on tallessa." Pohdin ääneen ja suuntaan sitten tekemään aamupalaa.

Tänään olisi se päivä kun rakas Ollini pääsee sairaalasta. Rakastan että Olli on lähelläni, hän tuo minulle turvaa jota en osaa itse luoda huonon lapsuuden vuoksi. Katson Rillaa joka tepsuttelee omalle ruokakipolleen ja alkaa syödä. "Ale ei sul sattuis olemaan jotain leipää aamupalaks?" Joonas istuu alas ja tutkii leipäkoriani. "On käykö ruisleipä juustolla ja kinkulla?" Kysyn ja menen jääkaapille. "Käy, mä voin kyl ihan ite ottaa kahvii sitte." Joonas hymähtää ja menee kaatamaan kahvia kuppiin. Tuo istahtaa vastapäätäni ja hörppää kahvia. "Kiitti vielä kun sain olla yötä sun luona." Joonas hymähtää ja katsoo minua.
"Kiva kun olit ja muista hakee ne avaimet että pääset kotiin." Sanon naurahtaen. "Joo muistan." Tuo nauraa.

Joonas lähti ja minä istuin autoni rattiin, käynnistin auton ja lähdin kohti sairaalaa. Pääsin perille ja kävelin Ollin huoneeseen. "Rakas!! Mulla on ollu sua ihan kauhee ikävä." Olli sanoo hymyillen. "Niin mullaki on ollu ikävä sua." Sanon ja menen Ollin luokse. Tuo yhdistää huulemme ja suutelemme. Ollin pehmeät huulet. Näitä huulia olen kaivannut omilleni koko yön. Rakastan tuota ihan suunnattomasti. Tuo on saanut luvan lähteä kotiin, kävelemme autolleni.

~Olli~
Pääsin kotiin ja olemme matkalla Aleksille. Ihana päästä oman kihlatun kainaloon, olen kaivannut tuon pikku miehen lämpimiä haleja ja helliä suukkoja. "Haluisiks sä rakas kaupasta jotain?" Aleksi kysyy ja keskittyy tiehen. "Joo, haluun juotavaa ja jotain pientä syötävää." Hymähdän ja laitan käden Aleksin reidelle. "Mä ostan sulle red bullin ja sit vaikka jokun juustosämpylän." Tuo mustatukkainen poika sanoo ja minä nyökkään vastaukseksi.

Selasin autossa puhelinta odotellessani Aleksia, halusin vain nopeasti tuon kainaloon nukkumaan. Kuulen auton oven avautuvan ja hymyilen. "Tässä sulle rakas nää toivottavasti sä tykkäät tosta juustosämpylästä." Aleksi ojentaa minulle juoman ja sämpylän. "Joo tykkään kiitos rakas." Sanon ja pussaan tuota poskelle.
———————————————————————
Tällänen luku tällä kertaa :)

Pahoittelen kirjoitusvirheistä jos niitä löytyy joistakin luvuista, mulla on lukihäiriö😂
Joten antakaa se anteeksi, niitä ei oo jätetty sinne tarkotuksella.

Kertokaa vaikka mitä mieltä ootte tästä kirjasta❤️ laittakaa tähti, jakakaa kavereille tai instassa❤️ love u all 🫶🏻

Sanoja 400

My Heart Is A Hurricane || Oleksi [VALMIS]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora