~Aleksi~
Olimme olleet studiolle usean tunnin, Kiia oli nukahtanut sohvan nurkkaan ja Joonas peitteli tuon pienen tytön. Selvitimme keikkalistan ja kaikki hotellit ja sellaset. "Ollaaks me nyt valmiita enskuun keikkoihin?" Joel kysyy meiltä. "Joo, ollaan mut yks kysymys." Katson Joelia. "Joo kerro vaan." Blondi laulaja kääntää katseensa minuun. "Sitä vaa et mihin mä ja Olli laitetaan Kiia?" Kysyn ja katson muita. "Sun vanhemmille?" Niko sanoo. "Iskälle ainakaa vie se viel vie Kiian muualle." Sanon ja huokaan."Eiku nyt mä tiiän!!!" Huudahdan. Pojat kääntyvät katsomaan minua. "Tiiät mitä?" Olli kysyy. "Sisko!!" Hymyilen ja alan soittamaan siskolle Ellenille heti.
Ellen on siis isosiskoni. "Höööh ei se vastaa." Sanon ja laitan puhelimen pöydälle ja menen Ollin syliin.
"Jaahas moi rakas." Olli sanoo ja suutelee minua. Vastaan suudelmaan ja hymyilen. Samalla sekunnilla siskoni soittaa minulle.Puhelu
Minä:
Moi sisko!Ellen:
Moi Aleksi! Sä olit soittanuMinä:Niin taisin soittaa
Ellen:
No mikäs pikku broidilla
on mielessä?Minä:
Nokun mulla ja Ollilla
on lapsi niin sille pitäs saada
hoitajaEllen:
Millon tarviitte teiän pikkuselle
hoitajaa?Minä:
Enskuussa kun keikkoja olisEllen:
Hyvä, mä hoidan teiän pientä
mikäs tän pikkusen nimi on?Minä:
Kiia se on 3 vuotiasEllen:
Ihana nimi mut moikka
AleksiMinä:
Moikka!~Olli~
Lähdimme kotiin Kiian ja Aleksin kanssa. "Itkä mua nukuttaa vievä." Kiia valittaa. "Kohta pääset jatkaa unia kun ollaan kotona." Sanon ja pussaan Kiiaa päähän. Kiia nukahtaa matkalla olkapäätäni vasten.
Pääsemme kotiin ja Kiia on nukkumassa omassa huoneessaan. Tämä tarkoittaisi sitä että minulla ja Aleksilla on kahden keskinen aika. Aleksi tulee syliini hajareisin ja alkaa suudella kaulaani. Tunnen pehmeät huulet kaulassani ja Aleksi selvästi tekee minulle fritsua, suustani pääsee pieni nautinnollinen huokaus ja pian Aleksi tuijottaa minua sinisillä silmillään.‼️Smuuttia tiedossa‼️
Katson Aleksia silmiin ja suutelen mustatukkaista poikaa intohimoisesti. Nousen Aleksi sylissä ja kävelen makkariin. Lasken tuon suloisen pojan sängylle ja alan suudella vuorostaan tämän kaulaa.
Aleksi päästää suustaan nautinnollisen huokauksen taiteilen tuolle fritsun kaulaan ja pian riisunkin tämän paidan ja housut. Aleksi tekee samoin minulle ja kaivan yöpöydän laatikosta kortsun ja valmistelen itseni. Aleksi odottaa kiltisti ja pian työnnynkin tämän sisään. "Aah!" Aleksi huokaisee. "Sano kun saa liikkua." Sanon Aleksille ja pian saan nyökkäyksen ja alan liikkua. Aleksi huokailee ja puristaa lakanoita. Nautin siitä että tuo komea poika huokailee nimeäni.
"Mmhh Ollih!!" Aleksi huokailee ja suutelen Aleksia. Aleksi vastaa suudelmaani ja huokaisee suuhuni. Pian huokailen itsekkin ja nopeutan tahtini. Tulen kortsuun ja työnnyn pois Aleksista. "Se oli ihanaa." Aleksi sanoo ja luo huulilleen lumoavan hymyn. "Niin oli." Heitän kortsun pois ja menen Aleksin viereen. Peitto peittää vain kriittisen alueen.
‼️Smuutti on päättynyt‼️Silittelen Aleksia ja suutelen tuota söpöä poikaa. Aleksi vastaa suudelmaan ja hymyilee. "Sä näytät ihanalta kun hymyilet." Hymyilen Aleksille. "Kiitti rakas sunkin hymy on ihana oikeestaan sä oot täydellisin mies kenet mä tunnen." Aleksi selittää ja katsoo minua silmiin. Katson Aleksia silmiin ja suljen silmäni pian sillä väsymys painoi silmäluomet väkisin kiinni. Kuulen tuhinaa vierestäni ja nukahdan itsekkin tuon söpöläisen viereen.
——————————————————————
Vihdoin sain kirjotettuu teille uuden luvun :)Ajattelin viimeistellä tämän kirjan ennen joulukuuta
Kertokaa mielipide
Sanoja 500
YOU ARE READING
My Heart Is A Hurricane || Oleksi [VALMIS]
FanfictionMitä tapahtuu kuin kaksi samassa bändissä soittavaa jäsentä ihastuu toisiinsa? Lainaus luvusta: "Aleksi rakas oo kiltti ja herää, tää ei saa päättyy näin." Istun sairaalasängyn vieressä olevalla tuolilla ja pitelen mustatukkaisen pojan kättä kyynele...