Luku 5 - Suhde paljastuu

332 18 0
                                    

~Olli~
Istumme Aleksin kanssa eripuolilla sohvaa, sillä emme halunneet kertoa pojille vielä että meillä on suhde vaikka se näkyykin läpi. "Mä taidan lähtee kotiin." Aleksi ilmoittaa ja nousee ylös. "Pärjääks yksi?" Kysyn ja käännän katseeni tuohon. "Joo mä soitan jos tulee jotain." Tuo sanoo ja suuntaa eteiseen pukemaan ulkovaatteita päällensä. Jään istumaan muiden kanssa sohvalle. "Oliks teil eilen kivaa?" Joel tiedustelee. "Nyt shh ei tapahtunu mitään." Sanon ja naurahdan. "Ollii ooks sä kattonu kun kaulaa." Joonas nauraa. "Mitä siinä on?" Menen peilin eteen, huomaan Aleksin tekoset ja alan väkisin hymyillä ja menen muiden luo takas. "Mitä mä sanoin." Joonas istuu viereeni. "Ei tän näin olis pitäny paljastuu mut okei me ollaan Aleksin kanssa suhteessa se kaikki alko siel sairaalassa kun te olitte lähteny." Selitän ja huokaan. "Te ootte kyl oikeesti tosi söpöjä yhessä ja sä autat Alee parantuu eikö niin?" Tommi katsoo minua kysyvästi. Nyökkään ja katson muita. "Toi on kyl hienoo että ootte vihdoin löytäny toisenne." Niko sanoo sohvan nurkasta.
"Niin just nyt pidätte toisistanne kiinni ettekä eroo koskaan." Joel luennoi ja käy sitten hakemassa kahvia.

~Aleksi~
Olen matkalla kotiin, mutta päädyn läheisen sillan luokse jossa on paljon erilaisia lukkoja kaiteissa. Ehkä minun ja Ollinkin pitäisi laittaa jonkunlainen lukko tähän sillan kaiteeseen. Naurahdan ajatukselleni sillä olemme Ollin kanssa ollut yhdessä vasta päivän, ehkä Ollikin haluaa edetä rauhassa tai sitten se ei edes halua minua sen takia koska minulla on huono menneisyys tai en vain riitä Ollille.
Pudistan päätäni ja jatkan matkaani kunnes olen jo ovella. Avaan avaimilla oven, menen sisälle, suljen oven ja riisun kengät ja takin pois. Menen sängylle makaamaan ja halaan toista tyynyä jossa tuoksuu Olli, sen tuoksu tuo turvaa silloin kun se ei ole täällä kanssani.

Nukahdin ja nukuin 3 tunnin päiväunet, sillä olin edelleen väsynyt, tää parantuminen vie ikuisuuden. Nousen ja suuntaan keittiöön syömään Ollin tekemää ruokaa. Istun alas kunnes puhelimeeni tulee viesti tuntemattomasta numerosta.

Tuntematon numero

Tuntematon numero:Tule yksin puistoon
18 aikaan jos sulla on joku mukana sulle
käy huonosti.

Minä:Kuka oot ja mitä haluut
musta?

Tuntematon numero:Ei sun tarvii
sitä tietää kuka oon ja haluun susta kaiken tiedon irti.

Minä:Minkä tiedon mä en ole tietoinen
mistään.

Tuntematon numero:Kerron sitten kun
tuut kalliolle.

~Olli~
Olen päässyt kotiini pitkän päivän jälkeen ja päätin joogata muutaman tunnin sillä se auttaa rentouttamaan minua. Nousen ja menen juomaan vettä, huomaan ulkona jotain erikoista joten päätin mennä katsomaan mitä siellä tapahtuu. Menen lähemmäksi katsomaan ja huomaan jonkun makaavan maassa. "Ei, Ei mitä on tapahtunut!?" Kysyn paniikissa. "Tänne ei saa nyt tulla." Ensihoitaja sanoo ja ottaa minut sivummalle. "Mut." Alan itkeä. "Mikä sun nimi on?" Tuo kysyy. "Olli." Sanon itkun seasta. "Olli onko hän joku sun läheinen?" Ensihoitaja katsoo minua. "E-Ei mut mä luulin et se oli mun poikaystävä." Nyyhkäisen. "Pärjäätkö sä?" Tuo silittää selkääni. "Joo pärjään." Sanon ja lähden Aleksin luokse varmistamaan että hän on kunnossa eikä makaa tuolla tiellä.

Pääsen perille ja koputan oveen. Pian tuo mustatukkainen poika tulee avaamaan oven. "Olli? Sä oot itkenyt mikä on hätänä?" Tuo kysyy ja ottaa minut halaukseensa. "M-Mä luulin et sä makaat tuol mun kodin läheisellä tiellä." Itken. "Voi sua ooks sä ok?" Aleksi vetää minut perässään sohvalle. "J-Joo nyt kun tiiän että oot elossa." Halaan Aleksia tiukasti. Tuo silittää selkääni ja rauhoittelee minua.

~Aleksi~
Olli tuli luokseni paniikissa sillä tuo pelkäsi että olisin jäänyt auton alle. Olli todella taitaa välittää minusta, söpöä hän on maailman suloisin tapaus. "Lupaa mulle Aleksi ettet koskaan hylkää tai jätä mua." Olli sanoo ja kääntää katseensa minuun. Kurotun suutelemaan Ollia sillä olinhan lyhyempi kun hän.
"Riittiks toi vastaukseks?" Kysyn ja hymähdän. "Joo riitti." Tuo hymyilee ja laittaa päänsä reisieni päälle.
——————————————————————
Seuraavassa luvussa selviää mysteerihahmo joka pyytää Aleksin kalliolle.
Kertokaa mielipide ja antakaa ideoita seuraaviin lukuihin :)

Sanoja 620

My Heart Is A Hurricane || Oleksi [VALMIS]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora