Tässä ollaan skipattu siihen että on joulukuun ekapäivä.
~Olli~
Heräsin siihen että Kiia tulee päälleni istumaan. "Itkä hevää!!" Kiia sanoo ja koskettaa nenän päätäni. "Mitä kulta?" Avaan silmäni ja katson Kiiaa. "Havuun tukvaata mut en taa vuukkuu auki." Kiia selittää ja antaa suklaakalenterinsa. "Iskä auttaa." Sanon ja avaan luukun ja Kiia ottaa suklaan suuhunsa ja syö sen. "Itkä vitää." Kiia sanoo ja koittaa avata uuden luukun. "Kulta huomenna sitten sä söit ekan luukun." Selitän ja nousen istumaan. "Mikti ei taa työvä toitta?" Kiia katsoo koiranpentu ilmeellä. Toi ilme toimii Kiian sekä Aleksin kohdalla. "Kiia rakas mitä jos otettas suklaata ihan tuolta kaapista nii jätetään tää oottaa taas huomista kun jos sä syöt tän kalenterin tyhjäks nii sulle ei jää muille aamuille suklaata." Sanon ja katson tuota pientä tyttöä. "Otei itkä voitaanko me jo mennä keittiöön?" Kiia kysyy ja halaa minua. "Voidaan, jätetään isi vielä nukkumaan." Nousen Kiian kanssa ylös sängystä ja suuntaamme keittiöön. Samalla Rilla myös tepsuttelee keittiöön.Teen aamupalaa koko perheelle ja katan pöytää sillä välin Kiia leikkii Rillan kanssa keittiössä. "Hei kuules pikkunen tuus aamupalalle." Sanon ja nostan Kiian syliini ja asetan tuon tuolille istumaan. Kiia alkaa syödä aamupalaa ja samalla Aleksi tepastelee keittiöön hiukset silmillään ja hieman pystyssä. Söpö näky. "Huomenta rakas." Sanon ja siistin Aleksin hiuksia pois tuon kasvoilta. "Huomenta Ovvi." Aleksi sanoo ja painaa suudelman huulilleni. Vastaan suudelmaan ja hymyilen. Tuo istuu pöydän ääreen ja pian Kiia on pussaamassa Aleksia poskelle, jonka jälkeen Kiia nauraa kun Aleksi kutittaa häntä.
Lähdimme käymään studiolla koko perhe. Niin siis minä, Kiia, Aleksi ja Rilla. Pääsemme sisälle. "Moi!" Kuuluu pirteä ääni olkkarista. Tuo pirteä ääni kuuluu Joonakselle joka kuhrtelee varmasti taas Joelin kanssa.
Kiia riisuu kengät ja takin ja juoksee olkkariin. Menemme Aleksin ja Rillan kanssa myös olkkariin.
"Missä Niko ja Tommi on?" Aleksi kysyy. "Niko sano et se on kipeenä ja Tommilla oli tärkee meno." Joel selittää ja nappaa Kiian syliinsä. Nyökkäämme ja istumme alas.~Aleksi~
Istuimme sohvalla, katsoin Joelin ja Kiian leikkejä. Hymyilen ja nojaan Olliin. Joel olisi oikeasti täydellinen isä, hän on niin hyvä lasten kanssa.
Jään katsomaan Joelia. Kuitenkin Joel pian huomaa katseeni ja käännän katseeni pois. Joel naurahtaa ja jatkaa leikkiä Kiian kanssa. Hymähdän ja mietin.
Jään nojailemaan Olliin ja katson Kiiaa. "Söpö oot." Sanon Kiialle ja Kiia hymyilee.Pian ovikello soi ja menen avaamaan oven. "Moi Aleksi." Ellen hymyilee. "SISKO!!! mitä sä täällä teet?" Hyppään siskoni syliin. "Mitä pikku-Allu? Ja tulin kattoo miten pikku veikalla menee." Siskoni sanoo ja hymyilee. "Kaikki hyvin." Sanon ja tökkään siskoani nenän päähän. "Mulla on ollu ikävä sua." Ellen halaa minua tiukasti. "Mullakin sua tosi kova ikävä." Hymyilen ja halaan Elleniä.
Istumme kaikki sohvalla ja katselemme jotain sarjoja.
Olen Ollin kainalossa ja meinaan nukahtaa, koska Ollin silitys on ihana ja hellä. Pian kuitenkin nukahdan ja alan tuhista. "Pikku-Allu nukahti." Ellen sanoo ja tuijottaa minua. "Niin nukahti mun pikku tuhisia." Olli sanoo ja hymyilee. "Iti nukkuu." Kiia höpöttää. "Joo annetaan isin nukkuu rauhassa." Joel sanoo ja pussaa Kiiaa päähän.
———————————————————————
Seuraavat 4 lukua on pelkkää itkua.Toivottavasti tykkäsitte tästä luvusta :)
Sanoja 504
YOU ARE READING
My Heart Is A Hurricane || Oleksi [VALMIS]
FanfictionMitä tapahtuu kuin kaksi samassa bändissä soittavaa jäsentä ihastuu toisiinsa? Lainaus luvusta: "Aleksi rakas oo kiltti ja herää, tää ei saa päättyy näin." Istun sairaalasängyn vieressä olevalla tuolilla ja pitelen mustatukkaisen pojan kättä kyynele...