Luku 21 - Musta hahmo ja auto

243 12 0
                                    

~Olli~
Lähdimme Aleksin kanssa kävelemään sillä oli todella kaunis sää. Kävelen tien yli ja menen jo toiselle puolelle odottamaan Aleksia. Aleksi on ylittämässä tietä kunnes huomaan auton joka ei ollut todellakaan pysähtymässä. "Aleksi varo!!" Huudan kunnes auto törmää Aleksiin. "O-Olli a-auta." Aleksi sanoo ja sulkee silmänsä. "Ale et jätä mua nyt!" Itken ja soitan hätäkeskukseen.

Istun Aleksin sairaalasängyn vieressä. Laitan jätkille viestiä ja katson Aleksia surullisena. Silitän tuota mustatukkaista poikaa ja toivon että tuo alkaisi heräilemään. "Rakas oo kiltti ja herää." Sanon tuolle muttei Aleksi liikahdakkaan. Lääkäri tulee huoneeseen ja katsoo Aleksin tipan. "Hei anteeks tota miten Aleksi voi kai se toipuu?" Kysyn kyyneleet silmissä. "Ikävä kyllä Aleksille voi jäädä jotain kipuja loppu elämäksi." Lääkäri selittää.

Pian Aleksin koneet alkaa piippaamaan ja panikoin.
"ALEKSI!!" Itken ja lääkäri käskee minut huoneesta ulos. "MÄ HALUAN OLLA ALEKSIN LÄHELLÄ!!" Huudan käytävällä. "Rauhoitu me tehdään kaikkemme." Lääkäri vakuttelee. Lääkärit saa Aleksin elvytettyä ja pyytää minut ja pojat huoneeseen. "Aleksi rakas oo kiltti ja herää, tää ei saa päättyy näin." Istun sairaalasängyn vieressä olevalla tuolilla ja pitelen mustatukkaisen pojan kättä kyyneleet silmissä.

~Aleksi~
Kuulen ympärilläni puhetta ja koneiden piippausta. Availen silmiäni kirkasta valoa vasten. "O-Olli säkö siinä?" Kysyn hieman epävarmana sillä tunnen jonkun pitävän kädestäni kiinni. "Rakas sä heräsit ja joo mä tässä." Olli sanoo ja pussaa minua otsalle.
"M-Mitä tapahtu?" Kysyn ja koitan liikuttaa kättäni joka on paketissa. "Sä jäit auton alle." Olli katsoo minua silmät punaisena. "K-Kuka mun päälle ajo?" Kysyn hieman pelokkaana. "Se oli joku musta hahmo." Tuo selittää. "Onneks sä oot elossa." Joonas sanoo ja pörröttää hiuksiani. "Mm." Vastaan ja käännän katseeni Olliin.

"Tuut sitten studiolle kun pystyt." Niko hymyilee.
"Jooh..." Hymyilen pienesti. Mietin tulevaisuutta kuulin lääkäriltä että minulle jää kipuja se tekee kipeää sillä en tahdo että kivut häiritsevät minua. Huokaan ja käännän katseeni jalkoihini. Olli silittää hiuksiani se rauhoittaa mutta mietin silti kestääkö Olli katsoa kipujani.

"Onks sulla rakas kipuja?" Olli kysyy minulta. "Ei oo." Sanon ja pussaan Ollia nenän päähän. "Oot ihana." Olli sanoo ja hymyilee. Katselen muita poikia.
"Millon sä pääset pois täältä?" Tommi katsoo minua.
"Ylihuomenna jo kaikki menee hyvin eikä tuu komplikaatioita." Hymyilen ja selitän pojille.
"Ihanaa kohta me saadaan meiän Allu pallu takas!" Niko iloitsee. "Ei mennä asioiden edelle." Olli naurahtaa.
——————————————————————
Tällänen luku, en halunnu tehä mitään kuolema lukua koska tää kirja jatkuu ja tää kirja ei olis enää Oleksi ilman Alea <3

Kertokaa mitä tykkäätte tästä kirjasta ja antaa tähti

Sanoja 404

My Heart Is A Hurricane || Oleksi [VALMIS]Where stories live. Discover now