Luku 25 - Hiljainen tyttö

229 15 2
                                    

~Aleksi~
Heräsin kauheaan päänsärkyyn ja huomasin myös että Rilla oli tullut nukkumaan jalkopäähän. Nousen ja puen päälleni jätin tuon söpöläisen vielä nukkumaan sillä eilen meni tosi lujaa myös meidän session osalta.
Kävelen keittiöön ja laitan Rillalle ruokaa ja vettä. Aloin tekemään aamupalaa ja otin särkylääkkeen millanenhan olo muilla jätkillä oli.

Tommi ja muut jätkät

Minä:Huomenta mikä olo?

Joel👽:Särkee päätä ihan vitusti,
muuten kaikki ok

Nikoliina💕:Ei oo ees huono-olo
mut Porkolla taitaa olla😂

Minä:😂😂😂 tänää ei kai oo
studiopäivää?

Olli❤️:Särkee päätä Allu rakas
tuo särkylääkettä😫❤️

Tommi:Mulla ei oo huono-olo😂

Joonas🎸:Tommi haista vittu et ikinä
ees juo niin älä tuu vittuilee meille muille🖕🏻

Minä:Niin just Tomppa🖕🏻😂

Vien Ollille särkylääkkeen ja suutelin tuota. Olli vastaa suudelmaani ja hymyilee. "Huomenta prinsessaruusunen." Nauran ja katson Ollia.
"Huomenta pikkumies." Olli pussaa minua nenänpäähän. "Tuu aamupalalle rakas." Sanon ja nousen sitten ylös. "Ai vittu mun perse on kipee." Olli valittaa samalla kun koittaa päästä sängystä ylös. "No anteeks et satutin sun persettä." Nauran. "Eiku rakas ei se haittaa sun kans se oli ihanaa." Tuo basisti selittää.
"Mm, mennään nyt vaan sinne aamupalalle jooko?" Kysyn ja nousen ylös. Olli nyökkää ja pukee vaivalloisesti päälleen.

~Olli~
Pääsin keittiöön asti mikä oli toki hieman haastavaa.
Istuin alas ja Aleksi antoi minulle aamupalan. "Kiitos ihana, näyttää tosi hyvältä." Sanon ja katson mustatukkaista poikaa silmiin. "Mitä vaan mun rakkaalle." Aleksi hymyilee ja alkaa syödä. Kuulemme ovelta koputusta ja pientä itkua. Menen avaamaan oven. "Hei pikkunen mitä sä täällä teet?" Kysyn tuolta.
"Mun vanhemmat toi mut tänne." Tyttö selittää minulle. "Mikä sun nimi on?" Kysyn ja nostan tytön syliin. "Oon Kiia ja oon 3 vuotiat." Tyttö sanoo ja kietoo pienet kätensä niskani ympärille. "Olli rakas kuka siellä on?" Aleksi kysyy keittiöstä. "Tällänen pikkunen." Tulen keittiöön. "Moi mä oon Aleksi." Mieheni esiintyy Kiialle. "Moi oon Kiia." Silitän pientä lasta ja istun alas.

Istuimme Kiian kanssa olohuoneessa. "Onko tuo teilän koiva?" Kiia kysyy. "On Rilla." Aleksi selittää ja nostaa Rillan syliinsä. "Te on töpö koiva." Tuo sanoo ja katsoo minua ja Aleksia. Katsomme Kiiaa ja hymyilemme. "Ootteko te yhettä?" Kiia kysyy ja hymyilee. "Ollaan toi kenen vieressä sä istut on Olli." Aleksi selittää. "Okei evi Ovvi ja Avekti?" Kiia katsoo meitä. "Joo ja sä olit Kiia." Kysyn Kiialta. "Joo." Kiia hymyilee.
——————————————————————
Tänään saatte lyhyemmän luvun koska mul ei oo tänää aikaa tehä pitempää mut koitan saada huomiseks pidemmän luvun.

Muista antaa mielipide sekä tähti

Sanoja 400

My Heart Is A Hurricane || Oleksi [VALMIS]Where stories live. Discover now