Visszaemlékezés
Mikor felkeltem nem volt kedvem semmihez, egyedül voltam itthon és a nagy meleg közepette a házból kilépni se akartam.
Ki mentem a konyhába valami ehetőt szerezni, készítettem egy szendvicset majd azt megfogva vissza caplattam az ágyba. A laptopot magam elé tettem és bekapcsoltam a YouTube-ot. Imádom a dokumentum filmeket szóljon az bármiről. A kedvenceim az ufos és a rejtélyes dokumentumfilmek.
Szóval nem volt kérdés mivel ütöm el az időt. Bekapcsoltam a filmet és elkezdtem a reggelim elfogyasztását.
Miután vége lett a filmnek elkezdtem a video ajánlót pörgetni mikor megakadt a szemem egy videón. A videó címe "3 bizar hely a világ körül" volt. Rákattintottam és nem csak a téma hanem maga a videó és a narráció is megfogott. Egy pillanat alatt ott teremtem a csatornán és rögtön az összes videót megnéztem amit ott találtam. Igaz nem volt sok de úgy gondoltam megéri feliratkozni.Ahogy telt az idő mindig kerültek fel új videók és mindig nagyon vártam, igaz volt egy pár ami után féltem elaludni meg rémálmaim is lettek de nem bántam.
Idővel nem csak egy hangot hallottam a videó alatt és nem egy maszkkal eltakart arcot hanem az addigra kedvenc videósom a teljes arcát is megmutatta.
Elsőre furcsa volt nem gondoltam, hogy egy ilyen kedves arc bújik a sok rémisztő történet mögött.
Egyszer csak instán is rabukkantam és ott is elkezdtem követni és a livejait nézni.
Igazán szórakoztató volt mindig megtudott nevetettni.
Sokszor elfogott egy furcsa érzés amit lehet más nem lát. Néha arra gondoltam hogy ő egy vissza húzódó srác aki nem nyílik meg könnyen és az érzelmeit is elrejti. Viszont legtöbbször elhesegettem ezt a gondolatot mivel videókba és liveba se ez jött le. Úgy gondoltam csak én látom bele.
Idővel nem csak para és rejtélyes videókat töltött fel amiket meglepődve fogadtam, hanem éneklős zenélős videókat is.
Nagy meglepődésemre ebbe is elkepesztően teljesitett és nem csak a videói de a zenéi is a kedvenceim lettek.
A hangja megnyugvást hozzott és bármikor meghallottam úgy éreztem belőlem szólal meg.
Sose voltam rajongója, legalábbis én nem így titulálnám magam. Én mindig tiszteltem azért amit csinál és ahogy csinálja. Nem is tudok jelzőt mondani hogy tekintek rá. Ő az én belső hangom. Ő a Paul streetként ismert videós és Azahriahként ismert előadó.
YOU ARE READING
Véletlen Találkozás
FanfictionRemélem tetszeni fog ez az első próbálkozásom. A történetnek valóság alapja nincs. Helyenként csúnya beszéd lehet. Úgy tervezem hogy 18+ jelenet nem lesz viszont 16+ előfordulhat. Jó olvasást mindenkinek minden kritikát szívesen fogadok