- Egyenesen előre - adtam az instrukciót mikor a srácokhoz értünk. Az előbbi házi pálinkának köszönhetően a hangulat nagyon jó volt folyton nevettünk. Hamar oda értünk a roncsokhoz.
- Úristen mennyit voltunk itt. Emlékeztek? - ujjongott Dina
- Hányszor kijöttünk ide dugiba cigizni. - nevetett Szandi - Akkor még Anyuék nem tudtak róla.
- Annyira szeretem ezt a helyet.
- Nézd Zsombi itt.. - húzta az egyik kocsihoz Szandi majd nagy mesélésbe kezdett. Sokat jártunk ide a lányokkal. Dinával régótabb mivel ő félig ebbe a városba lakott az elvált szülei miatt. Az anyukája élt itt de már az új férjénél lakik. Azután Dina sokkal többet aludt itt. Majd Szandi is csatlakozott. Ő Romániából jött csere diákként de előtte mi már ismertük egymást. Kis kutatás után rá jöttünk hogy az iskoláink kapcsolatban állnak szóval lehet erre a programra jelentkezni. Ő onnantól lakott nálunk mióta 12.be Magyarországra jött. Egyből megtaláltuk hármunk közös hangját.
-álljatok meg ott fiúk - mondtam nekik majd lefotoztam őketCsináltunk még pár képet meg meséltünk a fiúknak az itteni életünkről majd 6 óra magaslatán elindultunk haza. Tudtam mi vár ránk otthon. Mint mindig apa kihozza pálinka, whiskey és bor új szerzeményét amit végig kell kóstolni. Mindig el játsza. De legalább anya finomat fog készíteni az egyetlen dolog amiből csak az anyáét eszem.
- Készítsétek a májatokat - szóltam mikor meg láttam az asztalt a fiúk fején meg jót kacagtam. Mivel nem csak mi jöttünk haza igy apa nem csak az új italokat hozta ki hanem a kedvenceit mindenből is és nem viccelek mikor azt mondom tele volt az asztal.- Meg fogunk halni - suttogta Szandi
- Birom a szüleid - vigyorgott Desh csillogó szemekkel.
- Apa előbb enni kellene különben nem éljük meg a holnapot - néztem rá kétségbe esetten
- Jolvan jolvan egyetek de utána iszunk - mutatta fel mutató ujját.
- Pont jókor jöttetek gyerekek most lett kész az étel. - hallottuk meg a hangját majd egy tepsivel a kezében jött ki amit letett elénk. A legfinomabb kaja amit anya készít. Lasagna.- Ez isteni lett asszonyom. - szólalt meg Zsombor
- Fiam mondtam már hogy tegezzetek- mondta anya nevetve.
- Elnézést. Isteni lett Kat- javította ki magát.
- Mennyei kezeid vannak anya - mondta hizelegve Dina.
- Örülök hogy izlik- mosolygott anya. - egyetek hogy legyen ami felvegye a pia mennyiséget amit apátok kihozott.
Miután megettük tüzet raktunk a kertbe mivel kezdett sötétedni és jöhetet a megméretetés.
- Nézzétek ezt tegnap egy barátom hozta. Frissen hozta szóval úgy igyatok. - töltött ki apa mindenkinek
- Ha ettől nem hányok be akkor semmitől - jelentette ki fancsali fejjel Szasza miután bele szagolt mire félve össze néztünk Dinával.
- Egészségünkre. - emelte fel apa a poharát majd mi is igy tettünk
- Egészségünkre - mondtuk mi is majd lehúztuk mire mindenki köhögni kezdett.
- Jo hát megmérgezed szegényeket? - nevetett anya
- Dehogy szivem ez csak egy kis száj öblítő - viszakozott mire 6 kitagúlt pupilla nézett rá amit jól kinevetett.
-Tényleg végünk- suttogtam
A harmadik kör pálinka második whiskey és egy pohár bor után kezdett kicsit melegem lenni.
- Szerintem tartsunk egy medencés szünetet. - adtam be az ötletet mire mindenki hálásan nézett hogy nem kell tovább kóstolni a rosszabbnál rosszabb piákat. Gyorsan át öltöztünk.
- Szerintetek mennyire nézek ki hülyén? Nem vagyok akkora mint egy bálna? - néztem félve rájuk.
- Megint kezded? Hányszor kell el mondjuk hogy gyönyörű vagy?
- fogta meg a vállam Dina
- Nincs mitől félned. Hidd el Ati meg lesz veszve érted. - mondta Szandi mire bólintottam. A tükörbe nézve kezdtem azt látni amit ők. Amitől az önbizalmam is meg jött. Én egy aranyos piros bikinit vettem fel.Dina egy fehéret
Szandi pedig egy feketét
Azt kell mondjam bombák voltunk.
Mikor ki mentünk a fiúk már kint voltak a kertbe és nagyba cigiztek mikor pedig megláttak minket a szemük elkerekedett amit egész hamar korrigáltak.
- Azta kurva lányok - fütyentett Desh. - Mint a címlap lányok.
-Ha elszivtátok be mehetünk a vizbe.
- Oksa - nyomták el a cigit majd Desh be vágta Dinát a vízbe mire jót nevettünk.
Szandi bele sétált a lépcsőn. Desh bele ugrott Zsombor a széléről mászott bele Ati szintén én pedig csak a lábam lógattam bele. A medence másfél méter mély. Én pedig 162cm vagyok igy leginkább csak lábujjhegyen érem az alját. A többieknek könnyű ők leginkább 170cm felett vannak és teli talppal a érik a csempét. Aki alacsony az át érzi.
- Miért nem mászól bele? - jött oda Ati.
- Nem tudom nincs kedvem - adtam fél választ mire felhúzta a szemöldökét. - Úgyse értenéd te magas vagy te könnyen közlekedsz úszás nélkül is.- húztam a szám. Már elég sötét volt. Fél 10 fele járhatott az idő a medence lámpái és a kerti világítás adott csak fényt apa pedig hozta a következő kört.
- Gyerekek ezt kóstoljátok még meg ez a kedvencem ez az utolsó mára de ezt nem lehet kihanyni. - kérlelt minket mire megadóan bólintottunk és ő töltött nekünk.
- Egészségünkre - mondta mindenki majd lehúztuk. Ez tényleg finom volt de jó erős is főleg hogy nem aprózta el az adagot mivel a nagyobb poharakba öntött most. Mintha célja lenne hogy berugjunk.
- Ugye hogy finom?
- Ez tényleg jó volt - nyalta meg szája szélét Ati.
- Majd rakok el nektek egy kicsit van még pár üveggel. - apa ezután be ment.
A fiúk egymást szivatták a vizben meg a lányokat fröcskölték. Meg találták a vizi pisztolyokat is és azzal harcoltak. Én pedig a medence széléről figyeltem őket. A víz jó meleg volt anyáék biztos be kapcsolták a melegítőt. Érezhető volt a kis piás hangulat mivel apa kint hagyta az üveget amiből utoljára töltött mi meg kiittuk a tartamát.
YOU ARE READING
Véletlen Találkozás
FanfictionRemélem tetszeni fog ez az első próbálkozásom. A történetnek valóság alapja nincs. Helyenként csúnya beszéd lehet. Úgy tervezem hogy 18+ jelenet nem lesz viszont 16+ előfordulhat. Jó olvasást mindenkinek minden kritikát szívesen fogadok