Be szálltam a liftbe és az ájulás szélén álltam. Ezer évnek tűnt mire leértem. Mikor kinyilt az ajtó elsőnek pánikolni kezdtem mert senkit nem láttam az ajtónál és arra gondoltam biztos át vert de amikor kiléptem abba a pillanatban lépett ki ő is a liftjéből. Hirtelen levert a viz hogy még pizsamában is hogy tud így kinézni. Eszméletlen. Komolyan. Én meg... Mint egy csöves. Rövid nadrág oversize póló és kontyolt haj. Ja és köntös és mamusz. A két lift között álltunk meg.
- szia
- szia
- csak azért hívtalak le mert gondoltam meg kérdem holnap hány órád van- zavarában zsebre dugta a kezét. Sose láttam még ilyen zavarba. Fura. De miért csinálja ezt? Nekem kéne igy téblábolnom.
- 12kor végzek ha bejön a tanár ha nem akkor 11.- gondolkoztam el. Igen van hogy nem jön be a kedves tanárúr mert szarik a fejünkre.
- van kedved után eljönni velem? - nézett mélyen a szemembe. Szinte hipnózisba estem, ha akartam volna se tudtam volna nemet mondani.
- Én? Veled? Hova? - habogtam
- Az titok. Megakarok mutatni egy helyet.
-rendben van- válaszoltam bizonytalanul majd csend telepedett és csak néztünk egymásra.
-melyiket fogod választani? - törte meg a csendet
- tessék? - nem értettem miről beszél.
- melyik projektet szeretnéd? - világositott fel.
-jaa nem tudom eddig dokumentumfilmeket csináltam csak.
-és ezzel is akarsz majd később foglalkozni?
- Nem tudom. Szeretem csinálni és konkrétan minden dokumentum filmet videót láttam már ami csak létezik. De a videóklipp forgatás is nagyon tetszik.
- milyen dokumentumfilmek érdekelnek.?
- minden is. - nevettem - szeretem a mitoszos rejtélyes dolgokat de a természetről szólóakat is szívesen nézem. Pont egy ufós videót néztem mikor feldobta az egyik videód.
-tényleg? Melyiket? - csodálkozott.
- 3 bizar hely a világ körül. Azóta nézem a videóid és emiatt vágtam az első találkozásunknál olyan szerencsétlen fejet. - pirultam el
- Azta az az elsők között volt. Ennyire jó volt?
- Nem csak maga a téma volt figyelem felkeltő hanem ahogy beszéltél róla. Nagyon érdekes az összes.
-köszönöm - hajtotta le a fejét mosolyogva majd rám emelte a tekintetét. - szeretném ha te csinálnád a klippet. - mondta én meg értetlenül néztem rá - látom benned a szenvedélyt és a kreativitást és abból ahogy beszéltél tudom hogy a maximumot hozod ki belőle - mondta kedvesen.
- nem is tudom mit mondjak ez...ez számomra megtiszteltetés... El se hiszem.. Komolyan mondod? - ő csak bólintott mire én a nyakába vetettem magam. - úristen köszönöm köszönöm köszönöm nem okozok csalódást köszönöm - majd észhez tértem hogy mit is csinálok és kimásztam a kezei közül és megálltam előtte ő pedig mosolyogva figyelt. - köszönöm hogy segítesz. - mondtam kimérten elfojtott örömmel.
- semmiség - nevetett ki. - Gyere ide - húzott magához és megölelt esküszöm olyan volt mintha lassított jelent lenne. El se hittem. Olyan szorosan ölelt és olyan jó érzés volt hogy azt hittem hogy menten elájulok.
- menjél mostmár aludni 12kor tali- mondta miután elengedett és ott hagyott sokkolva engem. Felmentem én is hálaistennek nem találkoztam senkivel igy mehettem is aludni. Ami viszonylag hamar sikerült is.Reggel mikor felkeltem épphogy kitettem a lábam a szobából két kíváncsi tekintet fogadott.
- semmi pletyi kávé és zuhany előtt - mutattam fel a mutató ujjamat mielőtt valaki kérdést tenne fel. Két nagy sóhajt hallottam mielőtt a fürdőbe értem volna. Gyorsan lezuhanyoztam meg fésülködtem és meg csinaltam a szokásos makeupot. A konyhába kávéval fogadtak és két palacsintával. Ez aztán a kiszolgálás.
- Mesélj már. Mi volt?
-Miről beszéltetek?
- össze fogtok jönni?
- Megcsókolt?
Egymás után dobálták a kérdéseket én meg éppenhogy kezdtem magamhoz térni. Sóhajtottam egyet letettem a félig megevett palacsintám ittam egy korty kávé majd elkezdtem a mesélést.
- úristen úgy megnéztem volna
-biztos nagyon cukik voltatok
- És akk találkozol vele? - kíváncsiskodott D.
- Mintha lenne bele szólásom - nevettem - tegnap kijelentette és haza ment, mint akit nem érdekel hogy van e már programom.
-Csajok ez mind szép és jó de fél óra és indulnunk kell és senki nincs fel öltözve. - nézett az órára Szandi mi meg igyekeztünk készülődni.
Mai szettem egy kisruha volt mert nagyon jó idő lesz és nem akartam meggyulladni viszont egy dzseki igy kora reggel el fértDina hosszú ruhát vett fel ami fehér és virág mintás. Ő azt mondta nem fogja a dzsekit egész nap hurcolászni ezért ő nem vesz fel.
Szasza pedig egy rövid gatyát egy trikóval és egy vékony kabáttal.
Mára csak egy füzet és egy toll kellett szóval nagy táskát se kellett vinni. Nagyon izgultam egész nap, nem tudtam el képzelni mi lesz. A lányok próbáltak nyugtatgatni hogy ne izguljak. Az órák szinte elrepültek.
- lányok félek. Mit mondjak? Hogy viselkedjek?
- tegnap se volt baj most se lesz csak me csipogj össze vissza. - simitotta meg a hátam Dina.
A lányok még elakartak menni a büfébe mert szomnyasak voltak nekem viszont mennem kellett szóval a lépcső alján meg álltunk el köszönni.
- vigyázz magadra - ölelt meg Szasza
-hívj ha baj van- mondta Dina is mikor megölelt.
-jolvan csajok szeretlek titeket
- mi is - mondták majd mindannyian megindultunk én az ajtó fele ők a másik irányba.
Mikor ki léptem az egyetemről nem hittem a szememnek.
-mi a fasz? - csúszott ki a számon elég hangosan és egyből be is fogtam a kezemmel. Ati állt ott egy száll tulipánnal.
- ennyire nem vagyok ijesztő - jött oda nevetve.
- ne haragudj csak meg lepődtem nem gondoltam hogy ide is jösz - mentegetőztem majd oda nyújtotta a viragot - méghozzá virággal. Miért kapom? - néztem rá.
- Ha az ember egy hölgyel találkozik illik virággal megjelenni - húzta féloldalra a mosolyát. - Csini vagy. Mehetünk? - ha eddig nen pirultam akkor most tuti paradicsom lettem.
- Köszönöm
- Mi volt a suliba? - olyan kedvesen érdeklődött hogy meglehetett volna zabálni
- Szokásos. Tanulás. Mióta vártál amúgy?
- Nem régóta, gondoltam írsz ha elmarad az utolsó de mivel nem írtál csak 20percet vártam
- Tiszta okos vagy, de ezen kívül amúgy se beszéltük meg hol találkozunk mert faképnél hagytál - vágtam hozzá viccesen.
- jogos- bólogatott megadoan. - Gyere kocsival megyünk
YOU ARE READING
Véletlen Találkozás
FanfictionRemélem tetszeni fog ez az első próbálkozásom. A történetnek valóság alapja nincs. Helyenként csúnya beszéd lehet. Úgy tervezem hogy 18+ jelenet nem lesz viszont 16+ előfordulhat. Jó olvasást mindenkinek minden kritikát szívesen fogadok