Az este miután olvastam hamar megpróbáltam elaludni több kevesebb sikerrel. Az órát pedig beállítottam fel 3ra. Elég rosszul aludtam, mindig felriadtam nehogy elaludjak. Az óra csörgésére egyből felpattantam vettem a köntösöm gyorsan fogat és arcot mostam majd vettem a papucsot és indultam is le. 50-kor már lent álltam és vártam. Nemsokára láttam a taxit ami leparkolt a lakás előtt majd nyílt a lift is.
- Te meg mit keresel itt? - nézett rám hunyorogva a fél sötétbe.
- Tegnap nem köszöntél el rendesen. Itt hagytál volna minden nélkül?
- Nem erősségem a búcsúzás. Amúgy se akartam semmit se át lépni.
- Oh hagyj már. - emeltem fel a kezem majd oda léptem és meg csókoltam. Ez az idilli pillanat nem tartott sokáig mert Ati telefonja jelzett hogy 3 óra.
- Vigyázz magadra. Majd beszélünk. - ölelt meg
- Te se vessz el a reptéren. Egybe lássalak megint. - mondtam vicceskedve.
- Észben tartom. - nevetett ő is majd megfogta a bőrödöt nyomot egy puszit a számra és ment a taxihoz.Az elmúlt másfél hétben nem történt túl sok érdekesség. Miután Ati elment neki ültem a klippnek amit két nap alatt befejeztem. Leadtuk az utolsó beadandót is. És már csak a videó anyagokat kellesz leadni. Mivel se dolgom se suli nem volt így az időmet sokszor főzéssel ütöttem el amibe elég sokat fejlődtem meg kell mondjam. Próbáltam egészséges kajákat csinálni. Mivel a lányok nem mindig voltak otthon igy legtöbbször magamra kellett főzni. Úgy készítettem mindent hogy arra a napra elég legyen hogy másnap tudjak mást készíteni. Mivel a két lánynak barátja volt ők sokat voltak el otthonról. Igen Dináék is össze jöttek. Igaz hivtak magukkal hogy ne maradjak egyedül otthon, de ki szeret harmadik kerék lenni.. A harmadik naptól a legtöbb nap próbáltam valamelyik étkezést a szabadba tölteni. Mindig bele tettem egy uzsonnás dobozba és azzal mentem el hol épp a parkba vagy a szigetre vagy a dunapartra.
YOU ARE READING
Véletlen Találkozás
FanfictionRemélem tetszeni fog ez az első próbálkozásom. A történetnek valóság alapja nincs. Helyenként csúnya beszéd lehet. Úgy tervezem hogy 18+ jelenet nem lesz viszont 16+ előfordulhat. Jó olvasást mindenkinek minden kritikát szívesen fogadok