30

284 9 0
                                    

Reggel Ati kanapéján ébredtem egy pokróccal magamon és nem abba a ruhában mint amibe voltam.
- Jézusom. - tértem egyből észhez.
- Ne aggódj. Dina öltöztetett át. Nem rég ment haza. Nem akart felkelteni.- mondta mosolyogva miközben bezárta az ablakot.
- Mennyi az idő? - dörzsöltem meg a szemem aztán jöttem rá hogy sminkbe aludtam szóval valószínűleg tiszta fekete a fejem.- Ne már...
- 8 óra múlt. Mi a baj? - jött elő majd leült mellém. - Jó reggelt.
- Neked is. Mennyire fekete a fejem? - néztem rá.
- Csak a szemed sarkában. Mit csinálsz ma?
- Hát elsőként haza megyek aztán le kell egy szettet fotózni szóval azt jó lenne megcsinálni. Csak nem tudom melyik lány ér rá. Aztán 2re megyek a dokimhoz. Utána pasz. Valószínűleg egyedül leszek.
- Minek mész dokihoz? - kérdezte majd elkezdte birizgálni a hajam.
- Csak kontroll. Néha elszoktam menni. Nem nagy ügy.
- Vágom. Messze van?
-Nem annyira felóra gyalog.
- Elviszlek.
- Nem kell. - nevettem fel. - Van lábam.
- Tisztába vagyok vele. De úgy hamarabb végzel.
- Jogos. De azon kívül úgysem csinálok mást ma már. Max a forgatási anyagokat nézem át.
- Pont azért. Több időd lesz arra. Ha gondolod itt is meg nézhetjük. Segitek szelektálni.
- Jolvan. De tényleg dolgozunk. - mutattam fel a mutató ujjam.
- Mit kell fotózni?
- Kaptam egy sport szetet amit kipróbálásra kaptam. És mivel tetszik így elfogadtam a reklámozását. Csak nem tudom hogy Dina mikor megy el és Szandi otthon van e már.
- Jolvan ha nem érnek rá szóljál.
- Valószínűleg az lesz. - bólintottam. - Sajnálom a tegnapit- mondtam pár pillanattal később.
- Nem csináltál semmit. - nézett rám értetlenül.
- De. Ha nem vagyok ott akkor nem balhézol Ádámmal és nem kéne új technikust keresnie a manegmentnek. Azon kívül nem akartam hogy így láss csak elszakadt a cérna.
- Na na na. Halo. Egyel több okot tudnék az ellen felhozni hogy miért nem baj hogy ott voltál. Másodszor nem te csináltad a bajt hanem az a rohadék. Harmadszor pedig tetszett ahogy behúztál neki. Szeretem ha egy lány kinyilványitja a véleményét.
- szólt rám mire zavarba jöttem. - Most viszont menj el készülni. Fél 2kor pedig lent találkozunk. - mondta el a feladatom.
Mikor haza értem Dina nagyba készülődött Szandi pedig még nem értek haza.
- Mikor mész csajos.?
- Nemsokára indulunk mert még kaja előtt elmegyünk valahova. Szerinted jó vagyok így? Nem akartam túlzásba esni de nem túl szimpla igy? - állt meg előttem.
Fehér selyem szett volt rajta. Vacsihoz is illik majd meg randon programra is.

 Vacsihoz is illik majd meg randon programra is

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Fantasztikusan nézzel ki csajos. Ne izgulj. Voltatok már kettesben ugyan olyan lesz csak programoztok is.- öleltem meg nyugtatás képpen.
- Köszönöm szépen. Próbálok nem izgulni de ez akkor is egy randi. - toporzékolt.
- Van még annyi időd hogy lefotozzunk a szettet amit mondtam?
- Persze. Öltözz át. Én addig be fejezem magam.
- Mikor is jön?
- 11körül.
- Oh az még 1.5 óra. Minek készültél el ilyen hamar?
- Nem tudtam aludni
Gyorsan feldobtam egy sminket meg meg csináltam a hajam. Félóra múlva már lefelé tartottunk. Szeretem ahogy Dina csinálja a fotókat rólam. Mindig el találja éppen mi tetszik és illik.

 Mindig el találja éppen mi tetszik és illik

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Véletlen Találkozás Where stories live. Discover now