36

258 11 0
                                    

Ati studio szobájában voltunk egész éjjel. Megmutatta Desh milyen szöveget irt meg megbeszélték milyen alapot képzelt el. Jó volt nézni ahogy készül a zene meg hogy mennyire bele merűlnek és mennyire élvezik csinálni. Egy idő után viszont kezdtem el álmosodni.
- Megyek szerintem ti csináljátok nyugodtan. - kezdtem felállni.
- Nenene maradj nemsokára végzünk. - akadékoskodott Ati.
- De én.. - kezdtem bele mire félbe szakított.
- Kérlek - nézett rám bociszemmel az isten verné meg ilyenkor hogy nem lehet neki nemet mondani. Elmosolyodtam feladóan majd vissza ültem az előzőleg befészkelt helyemre.
Persze mire végeztek én nagyba húztam a lóbőrt. De ki hibáztatja őket? Ez az életük. Sose haragudnék ezért. Főleg hogy fantasztikus amit alkotnak mindig.
Reggel kicsit elgémberedett végtagokkal keltem fel köszönhetően hogy ugyan abba a pozícióba voltam mint ahogy elaludtam. Az ablak bukóra volt nyitva igy a reggeli hideg levegő miatt kicsit fáztam. A hátamra teritve a lepedőt amivel be lettem takarva mentem a mosdóba. Szokásos hideg víz majd vissza mentem a helyemre telefonozni kicsit mivel nem hallottam hogy bárki felkelt volna. Fél óra múlva nyílt az ajtó mire felálltam s kiindultam. Ati egy szatyorral ment a konyhába.
- Te már fent vagy? - néztem rá.
- Aha. Lementem már venni reggelinek valót. - nézett rám büszke tekintettel.
- Haza kéne mennem átöltözni meg rendbe szedni magam. - mondtam mire rám kapta a fejét majd végig mért és féloldalas mosoly jelent meg rajta.
- Gyönyörű vagy igy is. - jött oda meg akart csókolni de elhajoltam.
- Nem mostam még fogat. - tiltakoztam
- Teljesen leszarom. - húzott oda majd megcsókolt. Fura volt hogy nem akadt fent ezen, az előző barátomra rá se nézhettem addig mig nem mostam fogat.
Persze ezt az idilli pillanatot is megzavarta desh aki egy száll gatyába jött ki. Értem én hogy nem szégyenlős de nem szívesen nézem a barátnőm barátjának a pöcsét így hát Atihoz vissza fordulva a mellkasához nyomtam az arcom.
- Jó reggelt kívánok kedveskéim. Hallod buzi hoztál energiát? - kérdezte mire ki vett egy hellt a zacskóból Ati. - Oh igen. Hát te veled meg mivan dik? - bökte meg a vállam.
- Meghagyom Dinának ezt a látványt- motyogtam továbbra is Atinak dőlve.
- Mi mert? Tán nem tetszik amit látsz? Ez egy bomba test dikaz aha.
- Szerintem a reggeli álló pöcsödre nem kíváncsi. - szólt neki Ati nevetve majd meg simogatta a hajam.
- Pedig nem minden nap lát az ember lánya ilyen szépet- dicsérte magát tovább. - Jolvan jolvan megyek felöltözök.- ment el nevetve.
- Segítesz főzni?
- Persze. Mit csinálunk?
- Palacsinta?
- Tökéletes. De azt sütjük.- kacagtam ki
- Igaz. - szórakozott ő is.
Miközben Atival mi készítettük a reggelit Desh ruhába tért vissza s dőlt neki a falnak minket nézve. Mi pedig össze állítottuk a tésztát vágtunk fel gyümölcsöket amiket meg karamellizáltunk és a palacsintát is ki sütöttük.
- Igazi séfek vagytok gyerekek. De én már éhen halok. Mikor lesz kész? - kezdte a sopánkodást a szőke.
- Hallod te buzi nem is segítettél. - nevetett Ati. - Vigyél tányért az asztalra.
- Dik hát én vendég vagyok. - hülledezett majd elindult a tányérokért.
- Milyen vendég teee? Félig itt laksz.
- Jovanmár naa - nevetett Desh.
Miután meg reggeliztünk Atival a stúdió szobába mentünk hogy megmutassa mit hoztak este össze a másik Ati pedig Dinához átment. Nagyon tetszett a zene látszik hogy bennük folyik a muzsika.
- Főzök este valami vacsit kiülünk valahova enni? - kérdeztem.
- Jó lenne de megigértem anyának hogy haza megyek. Nem jössz velem?
- Én? Minek?
- Én is mentem veled anyudékhoz.
- Igen meg a többiek is. - nevettem fel. - Két külön dolog bemutatni az új barátaimat mint bemutatni egy barátnőt.
-Jogos anyát ismerve tuti már a házasságot tervezné. - nevetett kínosan.

Még beszélgettünk kicsit majd haza indultam a tegnap kapott ajimmal a kezembe otthon persze ment a faggatás hogy miért nem aludtam otthon és hogy milyen kedves volt Atitól hogy gondolt rám. Mielőtt rendbe szedtem volna magam jógáztam egyet majd jöhetett egy hajmosás és kis relaxáció közbe. Miután hajat szárítottam és feldobtam egy kis korrektort és szempillaspiralt na meg persze felöltöztem.

Véletlen Találkozás Where stories live. Discover now