40

290 8 0
                                    

Elég korán keltünk ahhoz képest ahogy szoktunk. Én már 6kor fent kukorékoltam Ati pedig 7 fele kelt. Én abba az egy órába a kertbe jogáztam egyet majd letusoltam és neki álltam reggelit készíteni. Mivel nem régiben voltak itt Ati szülei is volt pár dolog a hűtőbe ami esedékes volt már a felhasználásra így hát kis szendvicseket csináltam. Miközben már az utolsó simitásokat végeztem valaki hátulról át ölelte a derekam.
- Eszméletlenül jó illatod van- furta a fejét a nyakamba. - Milyen finomat csinálsz?
- Mindjárt megtudod ülj az asztalhoz. - adtam egy puszit az arcára. Ő pedig el is indult. Miután kész lettem én is követtem a két elkészült tányérral

- Esküszöm lehetnél valami szakacs is- nevetett - Nagyon jól néz ki

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Esküszöm lehetnél valami szakacs is- nevetett - Nagyon jól néz ki.
- Köszönöm.
- Mik a terveid a nyárra? - kérdezte miközben neki álltunk enni.
- Hát jó lenne valami munka. Leginkább a szakmámhoz való lenne jó de nem találtam eddig semmit. Meg hát jó lenne valamerre nyaralni is. Anyáékhoz is haza megyek majd párszor.
- Hát ha gondolod a munkába segithetek. A magentmentel beszélhetek ha szeretnéd.
- Komolyan mondod?- csillant fel a szemem.
- Persze. Ügyes vagy szorgalmas és eltökélt. Beadom az anyagodat is amit forgattunk.
- Eszméletlenül hálás lennék.
- Neked bármit.
-Mert te mit tervezel a nyárra?
- Lesz egy adag koncert. De hálaistennek lesznek szabadnapjaim. Szeretnék én is elmenni valamerre. Aztán meg lesz ahogy lesz. Szeretném ha jönnél velem a koncertekre.
- Én szeretnék menni.
- Lassan menni kéne. - jelezte Ati miközben elmostuk a tányérokat.
- Tudom de olyan jó itt. Végre nem veri ránk senki az ajtót. - mondtam mosolyog és mikor negfordúlt megöleltem a derekánál.
- Tudom én is élvezem de sok dolgunk van még. Holnap indulunk Veszprémbe aztán másnap koncert neked meg még a vágást be kell fejezd a hétvégéig. - sorolta és ő is megölelt.
- És mennyire kéne sietni haza? - érdeklődtem ártatlanul.
- Nos azt hiszem van még egy kis időnk. - gondolkodott el mint aki nem értette a célzást.
- Jó akkor én megyek még egy kicsit ki napozni. - feleltem úgy mintha végig ezt akartam volna majd elengedtem és elindultam kifele.
- Na meg mit nem. - hallottam meg a hangját majd mikor már nyitottam a terasz ajtót elkapott a kezemnél és vissza húzott. - Szerintem az ágyamba jobb helyen leszel. - kapott fel mire felnevettem majd megcsókoltam.
És felavattuk a nyaralójukat is.

-És mit fogunk még ott csinálni? - kérdeztem az autóba ülve már.
-Nos olyan 6-ra érünk oda de a technikus csapat csak másnap jön. Mi azért megyünk hamarabb mert most van időnk kicsit kikapcsolodni. Következő hónapban nem igazán lesz rá alkalom. Sőt már leginkább a jövőhét amin egy koncert lesz csak. Gondoltam el mehetnénk múzeumba vagy kirándulni. - mondta
- Jolvan főni. - mosolyogtam rá.
-Augusztusba lesz egy Parkos koncert arra is ki kell találni a koncepciót és az albumot is be kellene fejezni addig.
- Ne aggódj minden rendben lesz. Amibe tudok segítek neked. - tettem a kezem a combjára.
-Olyan jó hogy itt vagy nekem. - nézett rám egy pillanatra mire zavarba jöttem.

Nem sokra rá haza értünk majd miután el köszöntünk mindketten fel mentünk a lakásunkra.
-Meg jöttem. - kiáltottam.
- Halihoo. Miujság? - köszöntött Dina.
-Ahj imádtam. Olyan jó volt vele. - áradoztam majd mikor Szandi is kijött beszélgettünk és pletyiztünk kicsit.
Ezt követően befejeztem a vágást és örömmel konstatáltam hogy egész jól sikerült. A nap nagyon hamar eltelt, mire a pakolással is végeztem volt 7 óra. Miután ettem gyorsan lefeküdtem és utána pihentem is.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jan 26, 2023 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Véletlen Találkozás Donde viven las historias. Descúbrelo ahora