8

330 9 0
                                    

Miután kiviháncoltuk magunkat mindenki gyorsan rendbe szedte magát, az elkenődött sminket helyre pofoztuk, gyors fésülködés és parfüm. Nagyon izgultunk hisz valószínűleg nem csak Ati lesz ott hanem a többiek is. Majd elindultunk az épület jobb oldalára fel a 14.szintre azaz az utolsóra. Még jó hogy van lift különben meghalnék.
-Kopogj te neked irt hogy jöjjünk - bökött az ajtó felé Szandi.
-Nem nem én félek hagyjál - mikor ki mondtam nyilt is az ajtó.
- Nem kell félni gyertek be csajszik - nevetett az ajtót nyitó Desh -Testvérem itt vannak a lánykák- orditotta.
- Na meséljetek mi volt a vizsgán - vágta le magát a kanapéra és paskolta meg a helyet hogy üljünk le mi is mivel valószínűleg elég szerencsétlenül álltunk ott.
- Hát többnyire jól ment - kezdte Dina és Szandi folytatta.
- remélhetőleg a négyes meg lesz.
- Ha nem néztük el mindannyian persze - egészítettem ki viccesen
- Na jolvan biztos jól sikerült - lelkesitett minket Zsombor
- Lesz még vizsgátok? - kérdezte meg Ati.
- Gyakorlati vizsga lesz még. És 5hét múlva le kell adni. - világositottam fel őket és úgy tűnik a lányokat is.
- A fenébe el is felejtettem...
- Basszus ha nem szólsz nem jut eszembe...
- Mi a feladat? - jött elő Fészek is egy lánnyal az oldalán. - Amúgy sziasztok ő a barátnőm Lili. - mutatta be. Szőke lány nagyon csinos és szimpatikus volt. Mind hárman köszöntünk és bemutatkoztunk majd válaszoltam neki.
- választható: kisfilmet ami 10perces vagy videoklipet ami max 4perces
- és ki mit akar csinálni? - tette fel az egymillió forintos kérdést Desh
- Azt szerintem egyikönk se tudja - néztem a két lányra mellettem.
- Van egy ötletem - vetette fel Ati. - jövőhéten kezdjük szervezni a következő videklippet. Lehetne azt csinálni hogy lesz aki magába a videoklippbe segít és két változatot csinálunk egyet amit mi ki teszünk egyet amit valamelyikőtök be ad. A másik le dokumentálja a videó klipp forgatást és a harmadik bemutathatja egy hétvégénket vagy hetünket.
A lányokkal nem hittük el amit hallunk.
- Miért segitenétek nekünk? - jött az első kérdés ami eszembe jutott.
- Kárpótlás - vágta rá Zsombi
- Az nem ez a beszélgetés? - értetlenkedett Dina is.
- Baszki tök mindegy hogy miért jó lesz - nevetett fel Desh
- Nem akarunk kihasználni titeket - folytata Szandi mi meg bólogattunk.
- Én vetettem fel az ötletet - jelezte Ati
-Jolvan de majd valahogy megköszönjük. - mondtam ellenkezést nem tűrő hangon.
- Arra készüljetek hogy nem nagyon fogtok aludni - mondta Fészek majd elindult kézen fogva a barátnőjével az ajtó irányába - mi megyünk majd holnap találkozunk
- Jolvan tesóm csövi - köszönt el Desh
- sziasztok - köszöntünk mi is a lányokkal egyszerre
- cső - vetette oda Ati is lazába. - Van kedvetek meghallgatni az új dalt? - nézett ránk Ati majd egyenesen a szemembe mintha tőlem várná a választ mire én aprót bólintottam. - Gyertek- majd elindult egy szoba felé ahova követtük mi is.
Volt ott egy asztal amin egy mikrofon es egy monitor állt az asztal mellett egy másik mikrofon, a szobába egy csomó hangszer gitar zongora trombita és még sok más az asztallal szembe egy kanapén foglalt helyet mellette meg pár szék.
Nagyon hangulatos volt igazi zenész helység.
Leültünk a lányokkal a kanapéra Ati az asztalhoz ült Desh mellette támaszkodott Zsombor pedig egy székbe ül. Annyira izgultam hogy muszáj volt a lányok kezét megfognom. Hihetetlen volt hogy ugy hallgatok egy Azahriah & Desh számot hogy még más nem hallotta. Féltem hogy sírni fogok mivel akárhány dalát elsőnek meghallgattam legtöbbnél pityeregtem.
- Képzeljétek soha nem tettünk össze ilyen hamar egy zenét. - dicsekedett Desh
- Jaa konkrétan ma lett kész úgy hogy tegnap éjszaka álltunk neki - tette hozzá Ati
- Azta ti nagyon tehetségesek vagytok- mondta Szandi
- Az eddig se volt kérdés - suttogtam.
- Na indítom - szólt Ati.
( fent meg lehet hallgatni)
Ahogy hallottam teljesen megzavarodtam, egyszerre voltam boldog és szomorú de hogy miért azt nem tudom megmondani. Vajon kinek írták ezt a zenét? Fel se mertem nézni. Konkrétan a világból ki akartam futni. Miért mutatták meg nekünk? Az oké hogy Desh kinek írta mert le olvasható h oda van Dináért. De Ati? Kinek irhatta? Fogalmam sincs és meg veszek ettől. De miért is agyalok ezen? Hisz semmi közöm hozzá... Féltékeny lennék? Már miért is? Oké baromi helyes de sose néztem rá úgy.
- Ennyire rossz volt? - zökkentett ki Ati az agyalásból.
- Dehogy elképesztő lett nagyon tetszik - mentegetőztem.
- Igen fantasztikus lett nagyon illik hozzátok ez a stílus - bókolt Dina is.
- Kiknek írtatok? - vágott bele a közepébe Szandi
- Ez egyenlőre titok ugye testvérem?! - fogta meg barátja vállát a szőke fiú mire ő bólintott. Szandi szemét össze húzva kezdte őket vizsgálni amit én egy oldalba lökéssel díjaztam.
- Gyerekek lassan szedelőzködni kell ha a megbeszélésre oda akartok érni.- szólt a fiúkra Zsombor.
- jolvan én kész vagyok - jelezte desh és pózba vágta magát.

Nevetve vonultunk ki az ajtón

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nevetve vonultunk ki az ajtón.
- Holnap akkor el jöttök a klubba? - kérdezte Ati.
- Mindenképpen - adtam vidáman választ majd csendbe lementünk a lifttel. Mikor ki szálltunk senki nem tudta hirtelen hogy köszönjünk el.
- Akkor mi most lépünk - dugta zsebre a kezét Desh
-Jolvan akkor holnap a klubba - válaszolt Dina a cipőjét nézve.
- Faszom - elégelte meg nevetve a ciki szitut Ati majd meg ölelt minket ezután a két fiú is követte majd ki mentek az ajtón mi meg lefagyva álltunk ott tovább egymás kezét fogva.
Nem tudom meddig állhattunk ott de az terített észhez hogy az egyik mami ment el mellettünk. Csendbe beszálltunk a liftba és felmentünk a lakásunkba.

Véletlen Találkozás Where stories live. Discover now