9

330 6 0
                                    

Mikor a lakásba beértünk levetettük magunkat a kanapéra. És bambultunk tovább. Végül én szólaltam meg elsőnek.
- mondjátok hogy nem álmodtam az előbb.
- azt hiszem tényleg megtörtént de nem vagyok biztos 100%ig - folytatta Szandi
-  valószínűleg igazi volt mert fura lenne ha ugyan azt álmodnánk. - fejezte be Dina
- az agyam nem tudja feldolgozni a történteket. - adtam a tudtukra a rendszer hibám.
- azt hiszem nekem se - csatlakozott Dinus. - beállok a zuhany alá. - mondta kábultan majd elindult mint egy zombi ezután csak egy sikitást hallottam és egy ajtó csapódást. Végül megállt előttünk vizbe tocsogó ruhába.
- Úristen lányok ez tényleg megtörtént halljátok konkrétan megöleltek minket - ordította a képünkbe mire Szandival össze néztünk majd a vizes lányra és öröm táncot kezdtünk járni.
Miután kitomboltuk magunkat és Dina át öltözött vettünk elő milerit pizzát és be tettük a sütőbe. Mindhárman csendbe voltunk egy ideig. Úgy látszik mindenki elmélyedt a gondolatába. Soha nem volt olyan hogy egy fiútól igy le sokkolnék bármit tesz. Voltam már szerelmes és volt már barátom akiért oda meg vissza voltam de ilyet meg ő se váltott ki belőlem. Eddig úgy gondoltam hogy sose tekintettem úgy Atira mint crush de vissza gondolva talán mégis. Mármint külsőleg mindig is helyesnek találtam és a hangja az mindig meg nyugtatott amit lehetett mindent tudtam róla mármint amit csak ki lehetett szűrni a liveból interjúkból stb. Az összes koncert felvételt láttam az összes interjút minden dalát tudom kívülről és minden videóját 1000 láttam. Most úgy tűnik őrült vagyok de nem szimplán meg nyugtató  volt ha láttam hallottam. Akármikor a szemébe néztem mintha a saját szemembe néztem volna mert konkrétan mindig azokat foglalta mondatba és zenébe amiket én is éreztem. Ez élőbe meg sokkalta így volt mintha belém látott volna. Rá kellett jönnöm hogy mindig is tetszett nekem. Minden ami ő tetszik. Tetszik amit csinál és ahogy csinálja, tiszta szívvel. Tetszik ahogy néz, ahogy a szája mosolyra húzódik, ahogy beszél és nevet. Tetszik hogy mindig kócos. Tetszik a hangja és a mogorva tekintete. Tetszik ahogy bánik másokkal. Tetszik hogy tesz az álmaiért. Tetszik hogy kitartó és hálás. Tetszik ahogy a családjáról beszél. Tetszik ő és az egész lénye. Ami pedig az előbb történt az tett pontot az i-re. Az illata megbabonázott és ahogy a karjai át öleltek úgy éreztem hogy : otthon vagyok.
- Azt hiszem szerelmes lettem - mondtuk ki hárman egyszerre.
És kidüllett szemekkel néztünk egymásra.
- Nem csodálkozok azon hogy te megint szerelmes vagy - cimezte szavait Szandinak Dina mosolyogva- De teee? - nézett rám ámulva - Hogy történt?
-Azt hiszem ez amióta ismerem bennem volt - vallottam be.
-Tudtam - ugrott fel
-Nyilvánvaló volt amúgy - nevetett Szandi mire én meghúztam a vállam.
-de ti?
- fogalmam sincs megtörtént sokat beszélgettünk a buliba is - pirult el Dina
- Hát nekem meg már az előadáson megtetszett az meg hogy udvarias és jó fej mindent vitt - húzta huncut mosolyra száját Szandi.
- De ha ők nem viszonozzák? - kezdtem pánikolni - Elvégre is miért tetszenék neki? Biztos a vékony lányokra bukik... Én duci vagyok és alacsony... Nem hiszem hogy fel figyelt volna rám csak nem akar bunkó lenni és.. - de meglett szakitva a paszkodásom
- egy te teljesen hülye vagy? Miért is ne tetszenél neki? Igen nem vagy pálcika DE neked tökéletes alakod van.. Tudod sokszor én irigyellek.. Gyönyörű arcod van - kezdett bele Szasza.
- Igen arról nem beszélve hogy a kisugárzásod is gyönyörű. Természetes szépség vagy nem veszed észre de tetszel a fiúknak. Szerintem meg amúgy ha nem tetszenél neki totál leszarná hogy bunkó e az amit mond vagy sem- folytatta D.
- szóval fejezd be ezt a butaságot de nagyon gyorsan - nézetek rám mérgesen.
- tényleg igy gondoljátok? - hatodtam meg.
- sose hazudnánk neked
- meg mondjuk mindig az igazat.
-köszönöm lányok - öleltem meg őket szorosan.
- na nézzünk inkább filmet mielőtt valamelyikünk megint pánikolni kezd. - nevetett Szandi.
- oksi hozok rágcsát - majd kimentem a konyhába és egy tálba öntöttem chipset. - mit állítottatok?
- A kedvencünket
-Stepup
Az összes részt kívülről tudjuk de még mindig megtudjuk nézni bármikor, lehetetlen megunni.
Mikor vége lett el mentünk sorba fürdeni mert már 9 óra elmúlt és holnap korábban kell bemenni az egyetemre. 9kor kezdődik majd az óra azat 7kor fel kell kellni, de legalább már 12kor végzünk. Mielőtt elaludtam felléptem instara. Láttam hogy megy Atinál live igy be léptem. Épp az új zenéjéről beszélt.
Live
-Holnap a aladinba lesz fellépésünk és ott hallhatjátok az egyik új zenét. - mondta lelkesen
- Miről fog szólni? - olvasta fel az egyik kérdést.
- Hát az titok annyit mondhatok hogy számomra nagyon kedves dal. - adta a tömör választ
-Szia Rebi. Neked nem aludni kéne már? -
mi a fa.. Akarom mondani most komolyan a livejába akar beszélni. Gyors ki is léptem.
Nemsokra rá a live is véget ért és jött az üzenet.
Ati :  Miért nem alszol már?
Én :  Most készülök.
Ati : Nem jösz ki egy pillanatra?
Mivaaaaaaaann? Mit akar ilyen későn?
Én : De csak egy pillanatra mert holnap korán kelek.
Ati : jolvan lent várlak
Felvettem a mamuszom egy köntöst és remegő lábakkal indultam neki az éjszakai kiruccanásomnak.
Csak hogy a szobából kiérve Dinába botlottam.
- Mizus nem tudsz aludni?
- Valami olyasmi
- Hova mész? - kérdezte mikor megindultam az ajtó fele.
- Le - adtam tömör választ
- miért? - érdeklődőtt tovább.
-Atihoz - suttogtam kelletlenül.
- nem hallom motyogsz - jött közelebb.
- mondom Atihoz - sziszegtem frusztráltan
- hogy miiiiii? - kiállott fel de egyből befogtam a száját.
- holnap elmondom- adtam neki puszit es rohantam a lifthez.

Véletlen Találkozás Where stories live. Discover now