Miután kicsit lehiggadtam és megnyugodtam a lányok elő rukkoltak egy tervvel, jobban mondva Polla.
- Ugye kezditek nem sokára a forgatást. Ott sok új arcot fogtok látni és ez most mindenkire vonatkozik aki bizonytalan a másik szándékáról hogy meg lehet majd nézni. Elkezdtek beszélgetni más fiúkkal és a reakciójukból rá jöhettek vannak e érzéseik irántatok. - vázolta a tervét.
- Nem tudom biztosan jó ötlet e - mondtam bizonytalanul mire a lányok is helyeslően bólogatott.
- Gondoljátok át és mikor kezdünk szóljatok és segítek - mosolyogot ránk.
- Kezdjünk neki az öltözésnek - álltam fel.
- Polla nézz körül nyugodtan - mondta neki Dina.
-Nekem elég egy sima nadrág felsővel - mondta legyintve.
- Gyere mutatok párat - invitalta meg Szandi.
Ki választottuk a tiszta ruhákat majd a nappaliba gyűltünk össze újra. Nem estünk ma se túlzásba.
Dina és polla hasonlóan öltöztek fel. Mindketten shortot és has pólót vett fel csak Dinanak felül zöld kockás felső alul fehér gyatyája volt. Pollának pedig felül fehér alulk kék változatSzandi egy kis lenge ruha derekán egy dzsekivel.
Rajtam pedig egy sima kék virágmintás kisruha
- Próbálj normálisan viselkedni és nyugodtan - néztem rám a lányok mire bólintottam és elindultunk le utána pedig vissza fel a másik oldalt. Bementünk a lakásba és ahogy meg láttam oda mentem.
- Ne haragudj hogy olyan bénán viselkedtem- mondtam neki meg bánva.
- Nem igy gondoltam az előbb - halottam magam mögül egy hangot.
- Minden rendben - mondta jót múlatva a kirohanásomon. - Hogy haragudhatnék ha ilyen szép vagy- suttogta a fülembe.
- Megint kezded - néztem rá vöröslő fejjel mire kikacagot.
- Ha ki flörtölte magát a két szép gyermek akkor elkezdhetnénk a jövő hétről beszélni - szólt oda szórakozottan Desh.
- De hát mi nem is.. - kezdtem volna de Ati félbe szakított.
- Hétfőn el kezdjük a szervezést jó lenne ha keddre meg lenne már minden engedély ami kell. Zsombi te Szandinak segítesz forgatni Polla Dinanak én pedig Rebinek. Persze mindenki ott segit ahol tud. Szerdán és csütörtökön lesz fellépés oda is jön mindenki akinek kell onnan részlet. Amit lehet megoldunk magunk ahogy szoktunk. - mondta el mi hogy lesz. Majd rám nézett át karolt és a lányokra emelte szemét - Minden rendben lesz csajok.Idő közben Polla Molinero Fészek és Pisti el mentek haza.
- mit csináltok ma csajok? - nézett ránk Zsombi.
- szerintem pihenünk - nézett ránk kérdőn húzva Szandi.
-szerintem én haza ugrok anyáék hoz aztán majd este haza. - tettem fel a kezem - amúgy titeket is hiányolnak már - tettem hozzá. Lányok otthon szinte már családtagok ők is anyának meg apának hívják a szüleim.
- Hol laknak? - nézett rám Ati.
-Kóspallag. Másfél órára ha lassan megyünk. Várjatok felhívom őket. - mondtam majd kimentem a konyhába és tárcsáztam anyát.
- Halihooo anyuci mizujs- szóltam bele
- sziaa kislányom minden rendben apáddal a kertben pihenünk. Mikor jössz haza? - szólt bele vidám hangon.
- Hát arra gondoltam hogy ma.
- Komolyan? A lányaim is jönnek? - lelkesedett azonnal.
- Igen. Nem lenne gond ha még 3 barátom jönne? Meg akarom nekik mutatni a környéket. - kérdeztem bár tudtam hogy ettől még lelkesebb lesz, mindig örömmel fogadták minden barátommat.
- Oooh de jó gyertek nyugodtaaan. Szeretnétek enni valamit? Mit készítsek? Mikor jöttök? - nyugtalankodott.
- Nem kell sok minden másfél óra és ott vagyunk körülbelül.
- Jolvan kicsi szívem előkészítek mindent, már a medencébe a víz is jó ha gondoljátok hozzatok fürdőruhát.
-rendben anyukám nemsokára megyünk puszillak
-jolvan puszi puszi
Miután letettük nagy mosollyal az arcomon mentem vissza a többiekhez.
- Mit mondott anya? - Kérdezte D.
- Anya? - kérdezték a fiúk.
- A lányok is anyanak meg apának hívják a szüleim. - adtam gyors választ nevetve.
- Mindenki kapja magát és megyünk.
- Micsoda? - nézett értetlenül Ati - Anyukádékhoz megyünk?
- Azta rohadt - röhögte ki Desh
- Most van majdnem fél 12 körülbelül 1re ott vagyunk. A kérdés az hogy hogyan férünk el 6an az autóba.
- Nem probléma - szólalt meg egyszerre Ati és Zsombor majd össze néztek. Gondolom ugyanaz jutott eszük be.
- egy kocsival el megyünk hozzám. Onnan pedig kettővel kezdte Zsombi.
- egyiket én vezetem másikat ő. - folytatta Ati.
-Nekem rendben van ha nektek is - forgolódott Desh.
- Akkor indulás mindenki hozzon fürdőruhát.
Az autóba úgy ültünk hogy hátulra Szandi Zsombor Dina és Desh. Persze hogy elől kellett ülnöm Ati mellett. Frankó. Nem mintha nem élveztem volna. Az út halkan telt Zsombor házáig. Mikor oda értünk mindenki kiszállt, hátulról szinte kifolytak. Amíg Zsombi fel szaladt fürdő gatyáért a fiúk rá gyújtottak.
- Kértek? - nyújtotta oda Desh
- Attól függ milyen. - vágtunk rá.
- Sima - húzott vállat.
- Akkor nem a simát nem szeretjük - nevettünk.
-Bemegyek a dohányboltba az enyém otthon maradt. - szóltam.
- Mióta szivsz mindennap? - tették csípőre a kezüket a lányok.
- Ajh hagyjatok már mintha ti nem szivnát mindig ha van. - vágtam vissza majd elindultam a két percre lévő bolt felé. Bementem és vettem egy mentolos cigit. Majd láttam hogy van töltős elektromos. Már láttam a neten. Vettem is egyet epreskiwisbe. Miután kész voltam vissza mentem a többiekhez akik már a kocsiba ültem kivéve egy embert.
- Minden rendben? Elég frusztráltnak látszottál. - simitotta meg a karom.
- Persze csak hirtelen felhúztak de már minden jó - mosolyogtam rá.
- Mi együtt megyünk ha nem bánod - mondta majd megindult be ülni.
- Nem baj most úgyis szívesebben megyek veled. Had egye őket a bűntudat - nevettem majd beszáltam.
- Na mutasd az útat - nevetett ő is. Elindultunk ki a városból.
- Sikerült amúgy olyat venni amit akartál? - nézett rám majd vissza az útra
- aham sőt mást is vettem- megmutattam neki a szerzeményem
-nem bontottad még ki?
-nem gondoltam majd nálunk
- anyukádék tudják?
- aham annyit mondtak hogy ésszel
-igen igazuk van - bólogatott
- mondja az aki képes volt egy egy órás live alatt 3at elszivni- nevettem ki
- nanana az más tiszta stresszes voltam, egyébként nem szoktam annyit egyszerre.- nevetett ő is.
- Jó kifogás
Egész úton viccelődtünk meg hülyéskedtünk. Énekeltünk is. Brutál jó volt. Mintha egy másik világba lennék. Soha nem akartam hogy vége legyen. De még a nap fele telt el.
YOU ARE READING
Véletlen Találkozás
FanfictionRemélem tetszeni fog ez az első próbálkozásom. A történetnek valóság alapja nincs. Helyenként csúnya beszéd lehet. Úgy tervezem hogy 18+ jelenet nem lesz viszont 16+ előfordulhat. Jó olvasást mindenkinek minden kritikát szívesen fogadok