Mint ígértem nem mozdultam el a lányok mellől. Végig buliztunk a szinpad mellett. Szerintem ezt soha nem tudom majd meg unni. Időközben ki mentünk mi is a színpad elé. Folyamatos szemkontaktust tartottunk Atival.
Álmaimba se gondoltam volna hogy egyszer én leszek az akit egyszer igy fog védeni. Nem tudom el magyarázni azokat az érzéseket amiket folyamatosan kivált belőlem. Az utolsó dalnál vissza mentünk hátra. Majd a koncert végén még várni kellett mivel jött az aláírás és fotózkodás. Ilyenkor nem olyan feszült mint mondjuk a múltkor az étteremben.
Nem tartott sokáig vagy egy 15 percet vártunk a többiek pedig elpakoltak. Ádámot azóta nem láttam. Valószínűleg segítkezett. Ati pedig ahogy tudott egyből oda jött.
- Na hogy érezted magad? - néztem rá.
- Többnyire jól. Az elején olyan semleges érzésem volt de utána mikor belelendültünk már jó volt. - gondolkodott el. - Főleg mikor a színpad előtt láttalak - húzódott mosolyra a szája s közben szemből át ölelte a derekam. - Miről is akartál beszélni? - kérdezte mire eszembe jutott mit mondtam fent és egyből elszégyeltem magam. - Heeey nana nézz rám. Megigérted. - nevetett.
- Nem tudom miről beszélsz? - pirultam el.
- Nem? - kerekedett ki a szeme. - Pedig szerintem igen csak tudod.
- Nem lehetne később? - néztem fel rá.
-. De lehet. - bólintott majd oldalra nézett. - Mindjárt jövök szedd össze addig a cuccod.
- Jolvan. - majd nyomott egy puszit az arcomra és el viharzott.
Fél percel később mikor épp olvastam amit Szandi irt miszerint a mosdóba vannak egy nagy csörrenés csapta meg a fülem. Pont akkor jött arra Desh is. Össze néztünk majd abba az irányba ahonnan jött a zaj. A szemem kerekedett ki mikor rájöttem hogy arra ment Ati is. Mintha Desh csak tudta volna mire gondolunk mind ketten megindultunk arra. Mikor befordultunk a folyosóra egy cintárnyér gurult élénk.
- A faszomba már hogy neked 100x kell elpofazni mindent. - sziszegte Ati.
- Mintha együtt lennétek úgy csinálsz.- vetette oda Ádám
- Mintha téged ez érdekelne . - vágott vissza a kócos. - Nem mondom el többször. Nem mész egyik közelébe se legfőképpen Rebeka közelében nem. - mutatta fel az ujját Ati majd meg fordult. Nem vettek még minket észre. Mi pedig egyenlőre nem szóltunk közbe.
- Tesó ne már. Nincs abba semmi ha kipróbálom. - nevetett fel. A szemem a kétszeresére tágult a csodálkozás miatt mellettem pedig éreztem ahogy Desh fújtat egyet. Már indult volna meg mikor Ati felhorkantott majd meg fordult és bevert neki egy akkorát hogy a csávó a mögötte lévő dobozra ült. Ekkor volt az hogy oda rohantunk nehogy még nagyobb verekedés legyen.
- Meg kell védeni nehogy vissza kapd? És méghozzá egy lány véd be? - kacagott az orrát törölve. Ekkora pedig bennem szakad el a cérna. Vissza fordulásból akkorát kapott hogy egy reccsenés is hallatszott.
- Ne szórakozz ezzel a lánnyal mert betöri az orrod. - néztem rá majd vissza fordultam a két fiúhoz akik lefagyva álltak mögöttem.
- Azta rohadt - tért elsőnek észhez Desh
- Hát ez meg mi a fasz? - mosolyodott el Ati. - Hát te ilyet is tudsz?
- Ezek szerint igen - nevettem fel. - Mi lesz vele?
- Hát kereshet másik munkát és többet nem megy a közeledbe. Mondanám hogy én kapom el de szerintem meg teszed te magad is- röhögött hitetlenkedve.
- Aaa te nő én be halok mi jobb horog volt. Gecoo. Te meg örülhetsz hogy ennyit kaptál.
- Hát itt meg mi folyik? - jött oda Szandi - Mi történt? Ő miért vérzik? Rebi neked meg miért véres a kezed?
- A hallod le maradtatok. Faszom Ádám ki akart kezdeni vele azt Ati be húzott neki majd beszólt s a következőt Rebeka adta - röhögött. - Hatalmas volt gec.
- De minden rendben van? - nézett rám Szandi
- Aha mostmár.
- Akkor jó. - mosolygot rám majd át váltott az arca vörösre. - Neked meg mi a faszom bajod van? Ha még egyszer a közelébe mész kibelezlek hallod?! Te nyomorult. Hogy tudsz ilyen hányadékul viselkedni. Megis értem hogy máshogy nem tudsz lányt szerezni. Egy kupac szemét vagy. Térj már észhez.
- Itt mi van? - jött oda Dina is.
- Hallod ez a fasz rá mozdult Rebire.- nézett rá Szasza.
- Mi a fasz.? De jól vagy? - nézett rám mire bólintottam és néztem a műsort.- Te mit képzelsz most őszintén? Mond már meg nekem a te felédnek van gerince? Komolyan kihasználnál egy lányt? Az szüleid helyébe én kitagadnálak. Te utolsó rohadék. - ment neki D is. Már nem lepődtem meg nem egyszer volt már hasonló esett bulikba. Viszont a fiúknak ez új volt. Az előbb lefagytak most földbe gyökerezett a lábuk.
- Tesó itt mi a pöcs történik? - mondta alig hallhatóan Desh.
- Ez semmi látnátok milyenek lennének ha tudnák az egész sztorit. - néztem rájuk miközben a lányok tovább osztották Ádámot.
- Lányok elég lesz. Kapott eleget szerintem megtanulta. - állította le őket Ati. - Ádám fent találsz jeget. Köszönjük az eddigi munkádat. Szólók majd a menegmantnek hogy segitsenek új munkát találni - mondta kimerten mire az említett bólintott és fel ment.
- Azt a kurva lányok. Ijjjj hát ezt nem néztem volna ki belőletek. - szólt nagy mosollyal Desh.
-Gyere csak ide - hívott magához Ati. - Mutasd a kezed. - kezdte el vizsgálni.
- De utálom az ilyen embereket - fújtatott Szandi.
- Gyerekek mehetünk - jött oda Zsombor. - Hát mi ez a dühös tekintet mindenkinél?
- Az autóba el meséljük tesó - nevetett Desh - Menjünk.
- Menjetek előre mindjárt megyünk. Nézzen valaki Ádámra nehogy még nagyobb bajt csináljon. - mire bólintottak s magunkra hagytak.
- Jól vagy? - nézett rám. - Nem fáj a kezed?
- Jól vagyok ne aggódj. Minden rendben. - nyugtattam meg. - Köszönöm hogy kiálltál mellettem.
- Senki nem bánthat téged. Mondtam neked már többször is hogy fontos vagy nekem. - fogta meg az arcom. - Szeretlek. - mondta bennem meg megakadt a levegő. - Tudom mit beszéltünk és tartom magam de tudnod kell. - mire elkezdtem könnyezni. Annyira jó volt hallani. És tudtam hogy tényleg úgy is gondolja.- Most mi a baj? Miért sírsz? - kezdett megint aggódni.
- Semmi - ráztam meg a fejem majd megöleltem.
Nem mondtam neki többet csak álltunk egymást ölelve. Pár perc múlva mi is beültünk az autóba.
El mondtuk a többieknek is hogy mi történt. Mindenki el volt hallva. Főleg a két lány mikor megtudták hogy a történet felét nem is tudták. Mindenki egyetértett hogy megérdemelte amit kapott.
Ezután vissza zökkentünk a bulis hangulatba s haza fele végig tomboltuk az utat. Végig fogta Ati a kezem. Olyan volt mintha már együtt lettünk volna. De viszont nem mondtuk ki.
- Lányok Zsombornál alszok ma- suttogta oda Szandi izgatottan.
- Hogy hogy? - esett le az állam.
-Azt mondta szeretne valamit mondani.
- Ujujuj. Kérdés sincs mi lesz belőle. - nevetett Dina.
- Na már- lökte meg játékosan Szandi.
Mindenkit ki tettek ott ahol kérte. Elsőnek Polláék szálltak ki ezután Fészekék majd Csődör. Majd Zsombiék is kiszálltak.
Mikor hazaértünk Atiékhoz át mentünk még.
- Testvérem ki nyithatom az ablakot? - szólt a szőke fiú.
-Aha. Füstölsz?
- Aha akarnék. Ti kértek? - nyújtotta felénk. - Hülye vagyok ti csak ízest szivtok. - nevetett.
Ati kapcsolt zenét és elővette a hamutálat.
Beszélgettünk meg mutattak még kiadatlan zenéket. Végül az utolsó emlékem az hogy a kanapén fekszek Atinak dőlve ahogy át karol és valami videót néztünk.
ESTÁS LEYENDO
Véletlen Találkozás
FanficRemélem tetszeni fog ez az első próbálkozásom. A történetnek valóság alapja nincs. Helyenként csúnya beszéd lehet. Úgy tervezem hogy 18+ jelenet nem lesz viszont 16+ előfordulhat. Jó olvasást mindenkinek minden kritikát szívesen fogadok