Nem mertem megnyitni az üzenetet. De végül a lányok meggyőztek hogy valószínűleg ő is érdeklődik hogy hogy vagyunk igy hát megnyitottam.
- "Szia éppségbe haza értetek? mindannyiunknak lelkiismeret furdolása lett hogy nem kiértünk haza titeket szóval bocsánat. Remélem minden rendben volt útközben. Kárpótlásként ha ráértek a hétvégén ugyanott lesz egy bulink és szeretném ha eljönnétek. "
Mikor befejeztem köpni nyelni nem tudtam csak lestem a lányokra akik száj tátva néztek hol rám hol egymásra. Nem értettem mire gondolnak de lehet jobb is.
- Nem hiszem el hogy ennyire lelkiismeretes ez a fiú. Konkrétan a koncertjére hívott el minket. - hüledezett a szőke barátnőm.
- Mintha össze melegedtetek volna az este - pimaszkodott a barna hajú lány.
- Hagyjatok kérlek még az is nehezemre esik el hinni hogy egyáltalán találkoztunk és szóba állt velem. Mostmeg el hiv ő személyesen egy fellépésére. Értitek ezt? - nem bírtam elhinni azt hittem ez mind csak álom.
- Hidd el hogy ez megtörtént és irj neki egy szép üzit. - parancsolt rám Dina én pedig neki kezdtem.
-" Hali nem kell hogy rosszul érezd magad emiatt nem vártuk el hogy velünk gyertek. Nem egyszer jártuk már meg ezt az útat ugyanígy vagy rosszabbul xd de köszönöm hogy érdeklődtél. A meghívást pedig elfogadjuk amúgyis jól éreztük magunkat veletek az meg hogy ráadásul meg a te dalaid is szólnak majd az hab a tortán. "
Büszkén néztem fel a lányokra a reakciójukat várva.
- Téged kicseréltek? Normális esetben azt mondtad volna hogy" jaaaj erre semmi szükség " - csodálkoztak rajtam
- Elsőnek azt akartam de utána belegondoltam hogy az előzőre nem jutottam el és ő Azahriah és konkrétan ő hívott meg. - adtam az ésszerű választ.
- Neked eskü jót tett a tegnap este. - kaptam a dicseretet Szanditól.
- Nagyon jó ez az egész meg minden de ma tanulni kell mivel holnap péntek és Zh.- világositott fel minket Dina.
- Jó de előbb együnk - ahogy kimondottam megkordult a hasam.
Elmentünk kajálni és utána beültünk egy kávézóba dolgozni a feladatunkon.
Egy órával később meguntuk a kávézót és úgy döntöttünk haza indulunk.
A társasház előtt ahol laktunk nagy pakolás zajlott új lakó érkezett a jobb oldalra. Nem láttuk a tulajdonost csak a cuccait. Gitár mikrofon hangkeverő stb dolgokat voltak a cuccok között. Egy zenész. Akkor beindul majd itt az élet. A mamik nem fognak örülni.Fent folytattuk a tanulást egészen fel 6ig utána ettünk majd bevagtam magam a tv elé a kanapéra és dokumentumfilmet kezdtem nézni. A lányok is csatlakoztak a mély vizi rejtélyek fel tárására.
Mikor vége lett mind hárman hullák voltunk igy lefürödtünk és ágyba bújtunk. Mikor be feküdtem az ágyikómba egy értesítésem jött. Meg néztem és Ati irt vissza.
" Örülök hogy jösztök az ajtóba csak a neveteket kell majd mondani. Remélem tetszeni fog előben is."
Válaszom
" Köszönöm a meghívást és kétségem sincs hogy ne tetszene"
Ezután elnyomott az álom.
YOU ARE READING
Véletlen Találkozás
FanfictionRemélem tetszeni fog ez az első próbálkozásom. A történetnek valóság alapja nincs. Helyenként csúnya beszéd lehet. Úgy tervezem hogy 18+ jelenet nem lesz viszont 16+ előfordulhat. Jó olvasást mindenkinek minden kritikát szívesen fogadok