Előfordulhat 16+ jelenet. Szeretném jelezni hogy aki nem szeretné ezt a részt olvasni annak egy * jellel jelzem. Jó olvasást
A sminkek elkészülése utána jöhettek az outfitek. A két lány nagyon elegáns vonalat vett fel.
Szandi egy arany csillogó felsőt vett fel egy fehér szoknyával.Szandi egy fehér topot viselt egy rose gold selyem szoknyával.
Én pedig kicsit lazábbra vettem a ruhám. Egy fekete szoknyát húztam fel egy fekete bralet toppal amire egy kockás inget vettem. Ha melegem lesz majd az inget leveszem.
A lányok mellett igazi kis kakuttojás lettem a fekete szettemmel. Mire el készültünk már 5 óra volt de még így is maradt majdnem egy óránk így hát leküldtünk két kör pálinkát és tovább hangolodtunk. Végül össze szedtük a kis taskáinkat elpakoltuk ami kellett és mar indultunk is. A srácokkal egyszerre értünk le. Látszott ők is alapoztak már.
Az aladinnál hátulról mentünk be. Ott ahol a múltkor távoztunk. A fiú hangolták a hangszereket ettek ittak beszélgettünk. Nagyon jó volt a hangulat. Majd fél hét fele Polla is megérkezett egy fiúval aki Aaronként mutatkozott be. Félig amerikai azért Aaron és nem Áron. Majd Ati apukája is meg érkezett.
- Szevasz Fater miújság? Nézd csak ők itt Dina Rebi és Szandi. - mutatott be minket sorba majd a kanapéról felálltunk köszönni. Az apukája pedig megpuszilva köszöntött bennünket. - Nekik segítünk a filmekbe.
- Tényleg nem lenne baj ha egy részletet felvennénk itt? - Nézett Szasza Atira
- Dehogy menjünk- ők elmentek forgatni mi pedig maradtunk a kanapén.
- Hogy ismerkedtetek meg? - kérdezte mire mi elmeséltük neki a sztorit.
- Érthető Zsombort sokszor hívják előadásra. Nagyon tehetséges. A megfelelő kezekbe vagytok. És hol szeretnétek elhelyezkedni ezután?
- Sok mindenre gondoltunk de a napokba arra jutottunk hogy egy közös tartalomgyártó irodát szeretnénk majd nyitni.
- Ha jól csináljátok biztos sikeres lesz. Szeretem az ilyen ambiciózus embereket. Kedves lányok vagytok ti. Mond csak Rebeka ti együtt vagytok a fiammal? Nem mond el nekem ez a kölyök ilyen dolgokat.
- Neem nem vagyunk. - pirultam el rögtön.
- Akkor lehet az én szemem csal már - nevetett gyanúsan méregetve. - pedig úgy látom egészen egy hullám hosszon vagytok- mondta mikor oda dobtam Atinak egy kis üveges vizet amire ő csak rá nézett. Ivott belőle majd rám kacsintott mire mosolyogva lehajtottam a fejem.
Mire végeztek a forgatással már csak kis idő volt így kimentünk a szokásos helyünkre előtte pedig sok sikert kívántunk nekik. Megöleltem Atit mire ő puszit nyomott a homlokomra. Kint még Polláékkal beszélgettünk. Ati apukája pedig bent maradt.
YOU ARE READING
Véletlen Találkozás
FanfictionRemélem tetszeni fog ez az első próbálkozásom. A történetnek valóság alapja nincs. Helyenként csúnya beszéd lehet. Úgy tervezem hogy 18+ jelenet nem lesz viszont 16+ előfordulhat. Jó olvasást mindenkinek minden kritikát szívesen fogadok