7

331 9 0
                                    

Reggel eléggé izgultam a Zh miatt étvágyam se nagyon volt, ezért a szendvicset amit drága mesterszakácsunk készített elcsomagoltam.
A vizsga 11kor kezdődik és előtte nincs óránk így nyugodtan tudtam el készülni. Megnéztem a naptárat és az utolsó vizsga munka beadási dátuma 5hét múlva lesz, szóval ideje elkezdenem. A feladat vagy kisfilmet forgatni vagy videoklippet. A témát és tematikát mi választjuk meg, a kisfilm maximum 10perc lehet a video klipp maximum 4. Még el se döntöttem mit szeretnék csinálni.
A lányokkal fel öltöztünk és rendbe szedtük magunkat. Nem kellett elegánsba menni de azért nem örültek volna ha mindent mutató ruhát veszünk fel. Mivel meleg volt így mindannyian nyári szettet választottunk.
Dina biciklis gatyát vett fel oversize pólóval

Szandi hosszú szoknyát betűrt sima fekete felsővel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Szandi hosszú szoknyát betűrt sima fekete felsővel.

Én pedig egy hosszú virágos ruhát

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Én pedig egy hosszú virágos ruhát.

10:15kor indultunk el hálaistennek félóra az út az egyetemig úgy hogy ha nagy a forgalom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

10:15kor indultunk el hálaistennek félóra az út az egyetemig úgy hogy ha nagy a forgalom. Mivel 40re már ott voltunk mindannyian le ültünk át olvasni az anyagot utoljára én pedig közbe a szendvicset ettem.
Nagyon féltem mivel ez az év végi jegyünk 70%a lesz. Az rendben van hogy eddig 4-es és 5-ös  voltam de ha ez rossz lesz akk biztos nem lesz jobb a jegyem 3-asnál.
- lányok én nagyon félek. Mi lesz ha elrontom? - adtam hangot az aggodalmamnak.
- lehetetlen eddig sose volt rossz jegyed megoldod simán.- nyugtatott meg Dina
- amennyit tanultunk tuti jó lesz nem kell félnünk. - szállt be Szandi is
-jogos, igazatok van. - gondolkodtam el. - az a baj hogy még segíteni se tudunk egymásnak mivel a padok között 1.5m lesz és még egyedül is ülünk.
- Igen ez igaz de legalább a saját eszünkkel dolgozunk - mondta a  szőke lány pozitívan.
És ez volt a végszó mivel szóltak hogy fáradjunk be a terembe. Körülbelül 30an voltunk egy hatalmas terembe és a harminc pad beteritette az egészet olyan távolságba voltak egymástól.
- kérem foglaljanak helyet. - szólalt fel a vizsga biztos - a vizsga lap 20 oldal és 2 óra áll rendelkezésre tudják mi a menet és mik a szabályok kérem figyeljenek oda a feladatokra és a szabályok betartására.
Neki is fogtunk a munkának miután a telefonokat beszedték, ám előtte még jött egy üzenetem amit sajnos már nem tudtam meg nézni.
A feladatok először könnyűek voltak de az 5dik oldaltól már azért jobban kellett gondolkodni de igyis az első 13oldalt 40perc alatt megoldottam. Utána már elég nehéz kérdések voltak így ugy döntöttem előbb azt oldom meg amit tudok. A következő 40perc azzal ment el hogy azokra válaszoltam amiket tudtam. Az utolsó 40percben azokon gondolomkodtam amikbe nem voltam biztos és végül megoldottam mindent. Mikor az idő lejárt beadtuk a vizsga lapokat.
- neketek hogy sikerült?
-megoldottatok mindent?
- mennyire volt nektek nehéz?
Kezdtünk bele egyszerre majd egyesével válaszoltunk.
-hát többnyire megoldottam mindent és szerintem eléggé jól bár azért volt sok amin eléggé gondolkodni kellett. - mondtam elsőként.
- nekem kicsit nyögve nyelős volt de egy kivételével mindenhova irtam- adta le válaszát Dina
- én is mindenhova irtam a kérdés csak az hogy jó is-e amit irtam, volt néhány kérdés amit nem is értettem.- szontyolódott el Szandi
- Hát egy hét múlt megtudjuk - húztam a szám.
- én esküszöm éhen halok menjünk enni valamit - és abba a pillanatban megkordult Dinus hasa. Elindultunk a közelbe lévő tésztáshoz és miközben sétáltunk megnéztem ki írt.
Mikor meg láttam hogy Ati megis álltam ámulatomba.
-mi az mi van veled? - néztek rám a lányok.
- Ati írt - mondtam elpirosodva.
-Olvasd mit irt
- reggelt. Emlitetted hogy lesz ma Zh-d sok sikert hozzá mesélj majd hogy sikerült. Át is jöhetnétek.
-Azt a kurva. Nem gondolod hogy bejösz neki? - reagált erre Szandi.
-Micsodaaa. Neki.? Én? Nem létezik - hüledeztem nevetve
- mit irsz neki erre?
- nem tudom. Van kedvetek hozzá?
- naná hogy van - őrjöngtek mindketten.
-jolvan akkor
Neharagudj nem láttam hogy írtál be kellett adni a telefont. Meg kérdeztem a lányokat el fogadjuk a meghívást.
Mivel nem volt aktiv instan igy eltettem a telom és indultunk tovább kajálni.
Valami eszméletlen jó tésztát ettünk közbe meg beszélgettünk leginkább a házról mivel van egy két dolog ami elromlott és hívni kell a karbantartót, meg leakarjuk cserelni a kanapét mert eléggé ki van már ülve és kényelmetlen. Még otthonról hoztam és elég régi már.
Miután jól laktunk elindultunk haza. Épp nyitottam ki a társasház ajtaját amikor a nevem hallottam meg.
- Rebi álljatok meg - szólt oda a mindig kócos fiú - Hát ti mit kerestek itt? - ért oda kíváncsian.
- Itt lakunk - mondta Dina mosolyogva amolyan " nem egyértelmű?" módon
- Nem mondjátok - nevetett fel hitetlenkedve - Én is
Nekem az állam a földet súrolta és akkor esett le amit valamelyik nap láttunk. Beköltözött egy zenész. És pont ő?
- te vagy az új lakó? - ámultam nagyot.
- aha két napja költöztem be.
- azt a rohadt - mondtuk a lányokal egyszerre.
- hát akk nem kellesz messzire menni- szólalt meg Szandi
-pakoljatok le utána pedig gyertek át jobb 14 2es ajtó.
- okés - megmindig le voltam sokkolva csak úgy mint az elmúlt pár napban. Elindultunk fel és ahogy beértünk el kezdtünk visitozni.

Véletlen Találkozás Where stories live. Discover now