5

396 11 0
                                    

Elkezdett csörögni a telefonom, elővettem és a képernyőn Dina neve volt.
-hmmm?
- Merre vagy? Hova tűntél? Nem szoktál el mászkálni. - hallottam a hangján hogy aggódik.
- Kint a teraszon Attilával. - morogtam majd kinyomtam.
A lányok arra értek ki hogy Ati segít felállni.
- Vigyázz mert ha rád esek kilapitalak - vicceskedtem a súlyommal. Mostmár ezeket nem komolyan mondom mert próbálom elfogadni magam. Nehezen de jó úton haladok.
Viszont mások nem díjazták a poént és csak szúrós pillantást kaptam amin megjobban megnevetetett.
- Köszi hogy vigyáztál rá
- Remélem nem okozott terhet - mondták a lányok
- érted? Terhet mert súlyos vagyok - nevettem ki saját magam.
- Jól van?! - nézett le rám aggódva.
- Ilyenkor két opció van vagy még többet iszik és át esik a tánc üzemmódba vagy kijózanitjuk és azon kattog miket csinált ami amúgy vicces szokott lenni de ilyenkor jobb ha még iszik pár kört utána már semmi baja nem szokott lenni. - magyarázta Szandi.
- Vágom de nem lesz baja?
- Ha így hagyjuk akkor előfordulhat de mihelyst iszik minden jó lesz - válaszolt Dina majd elindultunk befele.
A lányok ismernek már egy ideje nem egy közös bulin vagyunk túl szóval tisztaba vagyunk ki milyen mikor iszik és miután iszik.
Vissza mentünk a helyünkre majd kértünk még egy kör piát és mindenki ivott majd még egyet aztán ahogy a lányok is mondták megindult a bugi a lábamba.
- Táncolni akarok. Gyerteeeek ti is - húztam fel mindenkit.
- Menjünk ciganyok- mondta jókedvűen Desh aki már nem olyan egyenesen indult el mint ezelőtt.
És el kezdtünk táncolni. Imádok táncolni de tényleg a lányokkal otthon is folyamat táncolunk. Testi adotságom ellenére elég mozgékony vagyok. A lányokal csak úgy tekertük a csipőnket nagyon élveztem és el is feletkeztem egy pillanatra mindenről. Ám tánc közben megláttam egy rám vetülő tekintetett. Ati pont rám nézett és úgy tűnt jól szórakozik így hat bátorságot vettem magamon oda léptem és oda húztam őt is táncolni. Bár annyira ő nem lendült bele mégis nagyon jól táncolt.
Nagyon jó volt, mindenki táncolt és mindenki olyan jól nyomta, esküszöm megnéztem volna hogy nézünk ki.
Olyan éjfél fele vissza ültünk a boxba. Eléggé kifáradtam szerencsére nem kell bemenni egyetemre így lesz időnk pihenni.
- És lányok van barátotok? - kérdezte kendőzetlenűl Desh.
- Nincs egyikünknek se - válaszolta Dina.
- Az nem létezik hogy ilyen szép lányoknak ne lenne - bókolt bár nem éreztem hogy ez rám is igaz lenne. Említettem hogy próbálom elfogadni magam ugye? Na hát néha van egy kattanásom ami pont ez ellen érvel. És ilyenkor konkrétan magamba fordulok. Na ez úgy nézett ki felszínre tör megint. Ekkor a mellettem ülő kócos hajolt oda.
-Ne gondolj hülyeséget. - suttogta én meg hitetlenkedve néztem rá mire ő bólintott. Mindig tudtam hogy jó szívű és segítőkész de nem gondoltam hogy egyszer én leszek akit biztatni fog.
- Mindig az idióta fiúkat fogjuk ki - húzta el a száját Szandi
-Leginkább te én szimplán nem találok senkit - szóltam közbe.
- Pedig azzal a mozgással amit az előbb lenyomtál anyukám bárkit megkaphatnál - válaszolta Desh
- Komolyan? - hitetlenkedtem.
-persze - vágták rá a lányok és minfenki helyeslően bólintott.
És itt húztam le meg egy kört amit kacagással fogadtak a többiek. Ezután nem sok minden történt, félórával később elindultunk haza. Legalábbis mi lányok a fiú azt mondták még elmennek Csődörhoz a dobosukhoz.
A lakásba felérve bedőltem az ágyba és úgy ahogy voltam kidőltem.

Reggel viszonylag korán keltem ha azt nézzük hogy körülbelül 1kor értünk haza. 10:03kor nyitottam fel a telefonom és kezdtem el böngészni. Egy üzenet és egy követés fogadott instan. A követés Fészektől érkezett az üzenet pedig... ATITÓL?
Akkorát visitottam hogy a lányok 10mp alatt teremtek a szobámba.
- Mi a baj Rebi?
- Mi történt? - rontottak be.
- Nem hiszitek el mi történt - kezdtem bele. - Első dolog felléptetek már instara?- gondoltam mindannyiunkat bekövetett Fészekt.
- Nem - jött ugyanaz a válasz
- Akkor hajrá
A lányok egyből el vették a telojukat és megnézték és konkrétan egyszerre visitottak fel és mondták hogy
- Zsombor irt
- Desh írt
Az én fejem meg :

 - Nem - jött ugyanaz a válasz- Akkor hajráA lányok egyből el vették a telojukat és megnézték és konkrétan egyszerre visitottak fel és mondták hogy- Zsombor irt- Desh írtAz én fejem meg :

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.


- Nem mondjátok komoly? - sipitottam sokkolva - Nekem Ati irt - adtam tudtukra
Ők meg:

- Nem mondjátok komoly? - sipitottam sokkolva - Nekem Ati irt - adtam tudtukraŐk meg:

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

- Nem értem mi történik.. Mit írtak? Én még el se olvastam- értetlenledtem
- Akkor olvassuk fel mindannyian. - dobta az ötletet Dina.
- Okés akkor kezd te - mondta Szandi
- Szervusz szőkeség minden rendben? Elég sokat ittatok remélem nem esett bajotok. Jó volt az este majd ismetelhetnénk ha akarjátok. - olvasta fel majd ránk nézett.
- Ez nagyon aranyos tuti bejösz neki - lelkendeztem
- Igen nagy cuki. Mit írsz vissza? - folytatta Szandi
- Hát először is Haliho minden rendben nem volt semmi gond ennyi még nekünk nem árt xd mi is jól éreztük magunkat amint lehet benne vagyunk. Így jó?
- Szerintem tökéletes nem kell túlzásba esni te amúgy se az a fajta vagy - mondtam neki kedvesen
- Egyetértek.
-Viszont most ti jöttök
- Folytatod? - kérdeztem
-Aham. Hali remélem minden rendben van veletek. Kicsit furán éreztem magam hogy nem kísértünk el titeket. Legközelebb valami csendesebb helyre is el mehetnénk beszélgetni ha gondoljátok. Már az egyetemen is jó volt rátok nézni. Remélem mi is jobban Meg ismerjük egymást.
- Najoooo ő is irtó cuki azért ő már nem terelt annyira - ujongtam.
- Igen már akkor érezhető volt mikor beültünk hozzájuk. - mondta dina a szemöldökét húzgálva.
- Nagyon bejön nekem és ráadásul meg jó fej is és udvarias - olvadozott Szandi. Örülnék ha már normális kapcsolata lenne.
- Írj vissza neki
- " Szió minden a legnagyobb rendben. Semmi gond haza találtunk épségbe nem volt probléma. Igen az jó lenne mi is  nagyon jól éreztük magunkat veletek. Szakithatunk rá lehetőséget. Nagyon kedves vagy hogy érdeklődtél." Így milyen?
- Ez is nagyon jó mindenre jó válasz és még a burkolt randi hivásra is jó választ adtál - Felelte Dina.
- Olyan cukik lennétek remélem össze jösztök - tapsikoltam lelkesen.
- Ne szóld el magad inkább olvass te is.- vetette oda viccesen bennem meg megfagyott a vér

Véletlen Találkozás Место, где живут истории. Откройте их для себя