21.

283 6 0
                                    

- Mit szólsz ahhoz hogy mondok két dolgot és te ki talalálod melyik az igaz aztán ez fordítva ? - fordultam felé az ülésen ülve.
- Ugy gondolom ez egy bugyuta játék de ha te ezt szeretnéd akkor legyen - mondta a tőle megszokott hang módon.
- Első állítás. Kis koromba leestem a padlásról mert apa el felejtette hogy fent vagyok és elvette a létrát amit nem vettem észre. Második állítás. A lányokkal vesztünk össze úgy egy fiún hogy hetekig nem szóltunk egymáshoz és közben együtt laktunk.
- Hát szerintem az első el képzelhető mivel ahogy apukád láttam kicsit szét szórt de a másodikat mondanám igaznak mert végülis három lány össze zárva úgy hogy leginkább egy a baráti társaságotok jobban előfordúlthat. - elemezte ki a lehetőségeket.
- Hamis - nevettem. - Az első az igaz. Apa gyakran felejtkezett el arról hogy én is ott vagyok mivel általában teljesen felszippantja az amit csinál. Nem estem nagyot mert épp az ágyat csereltük ki a szobában és felmentünk az emeletre valamiért és én mindig segíteni akartam apának. És ahogy leestem az ágy matracára estem. De még igy is sikerült megserülnöm mivel a matracból egy rugó kicsit kiállt és belém szúrodott. A heg is meg van. - mutattam meg a kezem lévő bizonyítékot. - A lányokkal fiún sose vesztünk össze.
- Gyaa. Meg jó hogy csak a kezedbe állt bele. Viszont komolyan azt hittem hogy ti képesek lennétek fiún össze veszni
- Nem. Nem sürven de elő fordult hogy ugyan az tetszett meg nekünk de ugye mi mindent meg beszéltünk mindig igy mindig az volt hogy mindketten vagy az egyetlen alkalommal mind hárman lemondtunk a fiúról. De te jössz most.
Kicsit gondolkodott majd bele kezdett.
- első. 10 éves koromig tér iszonyom volt mégis egyszer mikor voltam apával fel szálltunk egy óriás kerékre és annyira féltem hogy telibe hánytam a nadrágját.
Második. A Tikéjjel és Zsomborral közös dalunk klippjében van egy jelenet ahol a kezemnél fogva egy oszlophoz vagyok kötve. A fiúk az éjszaka közepén ott hagytak egyedül majdnem reggelig.

 A fiúk az éjszaka közepén ott hagytak egyedül majdnem reggelig

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Fuuuh najo ez tényleg nehéz

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


- Fuuuh najo ez tényleg nehéz. Az a baj hogy a második az esküszöm hihető. Simán kinézém belőlük hogy ott hagynak de nem hiszem hogy sok időre hagynának kikötözve ki tudja hol. Szóval szerintem az első mivel az tuti hogy már nincs vagy nem annyira van tér iszonyod mint régen mert van egy csomó lelátón levő momentum rólad. Szóval én azt mondom hogy az első az igaz - ecseteltem a gondolataimat.
- Pontosan. A másodikból az az igazság hogy hogy nem én lettem ki kötve ott hagyva hanem Zsombi mikor a parkba forgattunk neki volt láncolva a fának én meg kitaláltan hogy hagyjuk kicsit napozni . De nem sokáig volt ott csak egy félórát amig mi cigiztünk. - nevetett mire mire én is jót múlattam a történeten.

- Szegény Zsombor - kacagtam ki

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Szegény Zsombor - kacagtam ki. - Van inni? Szomnyan halok
- A pálinka van csak szerintem. Nyúlj hatra ha ott nincs akkor a következő fordulóban láttam ide fele egy kis boltot ha akarod meg állhatunk.
- Nincs. Nem kell úgyis 15perc és haza érünk.
-Jolvan. Szerdán jön haza Fater is. El jön ő is az Aladinba - mondta egy pillanatra rám nézve majd vissza fordította a tekintét az útra. Én kicsit ledermedtem. Nem tudtam mit kellene mondani.
- Okés - tetettem a lazaságot.
- Ez egyáltalán nem volt hihető - mosolyogot el
- Nem tudom mivel tudnám kommentálni. Végülis semmi közöm hozzá. Vagyis nem tudom hogy mit.. Vagy hogy.. Nem tudom - habogtam.
- Szeretném ha megismernétek egymást. Félre ne érts. Minden barátom ismeri. Nem kell félni apa mindenkit szeret.
- Tudom hogy jó fej. Mindenki tudja. Csak nem tudom mindig féltem mindenki szüleitől ne kérdezd miért.
- Fura vagy- nevetett ki.
- Szeretném kicsit ki világositani a hajam. - mondtam hirtelen. Nem is tudom honnan jött. Régóta szeretnék változtatni a sötét barna hajamon és mivel új korszak indult az életembe igy szerintem ez a megfelelő idő erre is.
- És az én véleményem mibe befolyásol?
- Szeretem kikérni mások véleményét is. Külső szemlélőként hogy látják az ötleteimet.
- Szerintem ha te úgy érzed erre szükséged van és te úgy jól éreznéd magad akkor hajrá. De ha ennyire érdekel szerintem jól állna.
- Jolvan főnök értettem - nevettem. - Nem más miatt akarom és nem befolyásol csak jó azért tudni hogy tényleg illene is hozzám az amit elképzeltem. Például a fodrászom százszor mondta már hogy jól állna a vörös viszont attól meg sose csinaltatnám meg.
- Nagyon helyes. - bólogatott
5 perc múlva már Zsombor lakása előtt álltunk.
- Hogy lesz akkor testvérem? - kérdezte Desh a saját stílusába.
- Én Rebi Dina és Desh megyünk a parkba engedélyért utána jövünk haza szereplőket szerezni. Kell egy gyerek és egy idős pár. Holnap pedig utcákat nézünk. - vázolta Ati mire mindenki bólintott.
- Mi addig Szandival keresgelünk neten utcákat. - mondta Zsombor. Majd miután mindenki elnyomta a csikket megindultunk előbb mi haza felvenni pár dolgot Ati pedig átöltözni.
Gyorsan megjártuk és már indultunk is.
Ati új szetje valami bomba volt. Annyira tetszik az ízlése. Hihetetlen. Minden fekete volt rajta. És nagyon paszzolt hozzá az egész. Mondjuk hozzá az összes ruha amit eddig láttam rajta.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Véletlen Találkozás Where stories live. Discover now