Miután megettük a kaját én segítettem elpakolni Atinak a többiek meg elő vették a társast. Kivittük a szemetet a konyhába a kukába.
- Köszi hogy segítettél - jött közelebb. - Jó volt a kaja? - simitott el egy hajszállat. Teljesen megborzongtam ettől az érintéstől.
- Ez a legkevesebb. Igen köszönöm - válaszoltam zavartan. - de nem fair hogy ezt igy rendezted. Szeretném oda adni az árát - makacsoltam meg magam.
- Mi? Dehogy ne akadj fent egy kínain. - nevetett ki.
- De nem kellett volna
- Ja persze mert tán neki álltál volna este főzni? - nézett rám nyertes mosollyal mire lehajtottam a fejem. Igaza volt tuti úgy feküdtem volna le hogy nen eszek. - Gondoltam. Ha te nem figyelsz magadra akkor majd én. - ölelt meg. Viszont nem értettem miért aggódik ennyire értem és ennek hangot is adtam.
- Miért gondoskodsz rólam?Alig egy hete ismersz. - távolodottam el de még mindig a derekát karolva.
- Mert fontos vagy nekem - adott szűk választ majd vissza húzott az ölelésbe. Na teljesen megzavarodtam. Hogy lehetnék neki fontos? Oké az erdőben mondta már de nem vettem komolyan. Vagy csak nem jutott el a tudatomig. Azt hittem el sirom magam. Én. Fontos. Neki? Attilának? AZAHRIAHNAK? akiért már 5 éve oda vagyok? Mondjuk erre nem rég jöttem csak rá. Hihetetlen.
- Oho megzavartam valamit? - jött be huncut mosollyal Desh. - Csak pohárért jöttem - nevetett mire mi lassan elengedtük egymást
- Tudod hol találod- mondta majd össze néztek de nem értettem miről szól a szem beszéd. Az oké hogy mi a lányokkal igy kommunikálunk de azért álljunk már meg. Én érteni akarom miről van szó.
- Ti is jöttök? Meg találtuk az activityt
- megyünk haver.
Egy órát tuti hogy játszottunk, rengeteget nevettünk egymáson. Fél 12 fele jött az ötlet nem mástól mint Deshtől hogy mivel fáradtak vagyunk nézzünk horrort amire rajtam kívül mindenki rá bólintott. Miközben Desh filmet kapcsolt Ati és Zsombi a matracokat hozták ki és fújták fel így mindenki kényelmesen elfert. A két fotelba Molinero és Fészek foglalt helyet, a kanapén Pisti Polla Zsombi és Szandi ült, a kanapé előtt össze tolt két matracon pedig én Ati Desh és Dina kerültünk. Mondanom se kell h végig rettegtem az egészet. A második halk visitásom utána Ati átkarolt és minden ijesztő jelenetnél magához szorított. Már értem miért ezt válaszolta Desh barátunk...mivel mikor körbe néztem nem csak én voltam vigasztalva hanem Polla, Dina és Szandi is. Mondjuk őket épp meg próbálták felszedni mig engem csak vigasztaltak. Mert hát miért akarna engem Ati felszedni? Tuti nem vagyok az esete. A film végét már nem láttam mert valószínűleg bealudtam.Reggel arra keltem hogy valaki át lépett felettem. A szemem mikor kinyitottam az éles fény miatt be is csuktam. A hasom egy kezet éreztem meg majd egy halk motyogást hallottam.
- Aludj még, korán van- szokatlan volt ez a mély hang de irtó szexi és mikor tudatosult kihez tartozik ledöbbentem, mozdulni se mertem.Végül csak bealudtam nem tudom hogy sikerült de az előbbi kellemetlen szituból a másikba csöppentem. Nem tudom hogy de úgy fészkelődtünk hogy mikor legközelebb kinyitottam a szemem pont a szembe lévő szempár is kinyilt és a szánk szinte súrolta egymást. Konkrétan lefagytam és nem tudtam mit csináljak.
Percekig csak néztünk egymás szemébe mozdulatlanul. Egyikünk se mozdult. Éreztem a leheletét a számon ami már kezdett kiszáradni. Egyszer csak mozgásra lettünk vigyelmesek és szét rebbentünk. Végül én hátat fordítottam ő pedig vissza jött és megölelt így voltunk egy kis idejig majd fel állt és kiment a mosdóba.
Kell egy cigi. Jutott eszembe hirtelen. Sose szoktam úgy szivni hogy ne buliba lennék és egymás után nem is szoktam de úgy éreztem megveszek ha nem gyújtok rá. Kimentem az erkélyre elővettem a kis dobozt amibe tartom. Nagyon cuki tartót találtam neki nem rég.Meg gyújtottam a szálat bele szivtam és kifujtam. Ekkora kinyilt az erkély ajtó.
- Nem úgy volt hogy csak ritkán szivsz? - kerdezte fél kómásan.
- Kérsz? - hagytam figyelmen kívül a megjegyzést és megkináltam ő pedig vett egyet.
- Mentolos
- Frankó - majd rá gyújtott ő is és mélyen megszivta. Nem beszéltünk csak ültünk egymás mellett és cigiztünk. Mikor már majdnem elszivtuk az egészet meg szólalt.
- Az előbbi miatt nem beszélsz? - nézett rám kíváncsian de nem válaszoltam. - Nem muszáj beszélni róla - mondta kedvesen mire bólintottam.
- Ne haragudj csak nem tudom mit kellene mondanom - feleltem halkan
- Nem kell semmit. - elnyomtuk a cigit majd bementünk. Láttam rajta hogy ő is frusztrált de nem akarta erőltetni a beszédet. Bent már mindenki ébren volt és kómásan beszélgettek.
- Jó lenne meg beszélni hogy legyen a jövőhét. - szólalt meg rekedten Desh mire mindenki bólogatott
- Előtte kérnék egy kávét- szólt Zsombor amit megint bólogatás fogadott.
- Ott a gép meg a kapszulák mindenki választhat érezzétek otthon magatokat - intett a konyha fele majd levetette magát mellém mire sandán össze néztünk. Ezt persze a lányok észre vették.
- mi nem ugrunk haza uj ruhákért poshatnak érzem magam. - vetette fel Dina.
- De persze menjünk - vágta rá Szandi egyből.
- Polla te nen jösz biztos találunk neked is valamit ha gondolod - használtam mentőövként.
- Az jó lenne - mosolyogot nagyot.
- Nemsokára jövünk
Mikor be értünk meglepetségemre nem kettő hanem három kérdő tekintett rám.
- Mi volt ez az összes nézés?
- Mik ezek a furcsa tekintetek?
- Smároltatok?
- Aaah hagyjatok mert meg őrülök komoly nem tudom mit csináljak. Teljesen megveszek tőle. Mit akar tőlem? Polla te ismered régóta. Mond meg te most csak szimplán kedves velem? De akkor a lanyokkal miért nem ilyen? Nem hiszem el komolyan. Tegnap este a konyhába is ha hülye lennék azt hinném flörtölt velem. Utána film közben is oda húzott. Értitek ti ezt? És mire kelek reggel? Na mire? Konkrétan ölelkezve aludtunk. Fel tudjátok fogni? Mert én nem. Lever a víz. Ja és a hab a tortán hogy majdnem csókolóztunk. Bemutatom hogy történt. Gyere csak Dina - mutogattam járkáltam mint egy bolond a lányokat lesokkoltam a kiborulásommal. - Feküdj le én ide fekszek. Tedd a derekamra a kezed és hajtsd le a fejed. Na körülbelül igy voltunk annyi különbséggel hogy a szánk súrolta egymás - demonstráltam a helyzetet - Értitek min borultam igy ki? És utána kiülünk cigizni és megkérdi hogy az előző e a bajom. Neeeeem dehoooogy. Megjo baszki. Majdnem. Meg. Csókolt. Nem hiszem el- ültem le a végére a kanapéra - most mit csináljak? - kezdtem el pityeregni
- Először nyugodj meg.
-Lélegezz
-Hozok vizet
YOU ARE READING
Véletlen Találkozás
FanfictionRemélem tetszeni fog ez az első próbálkozásom. A történetnek valóság alapja nincs. Helyenként csúnya beszéd lehet. Úgy tervezem hogy 18+ jelenet nem lesz viszont 16+ előfordulhat. Jó olvasást mindenkinek minden kritikát szívesen fogadok