Helo mindenkinek.
A rész 16+ jelenetet tartalmaz. Azoknak akik ezt át ugornák *-al jelölöm.
Jó olvasást.
XoxoReggel nehezen keltem, rengeteget forgolódtam. Viszont elég hamar elkészültem. Semmi extrát nem vettem fel. Elég kényelmesre, lezserre sikerül a választásom. Egy sima fehér haspóló meg egy fekete leggings
Mikor kimentem a konyhába rájöttem, hogy sikerül mindig egy vonalon öltöznünk a lányokkal megbeszélés nélkül. Mindannyian leggingset vettünk fel a különbség az volt hogy Szandi full feketébe volt Dina pedig felül piros toppot viselt.
- Olyan jó hogy ilyen egy hullámon vagyunk mindig. - nevetett Szandi.
- Pont ez jutott nekem is eszembe - nevettem én is
- Bombák vagyunk az fix- szállt be Dindin is.
Az egyetemen leadtuk a beadandót végig hallgattuk a legunalmasabb előadást amit természetesen Szasza végig aludt. Az óra vége előtt pár perccel jött egy üzenetem Atitól hogy itt van a bejáratnál. Amint vége lett a csodálatos órának mint akiket puskával lőttek ki úgy hagytuk el az egyetemet.
- Hali
- Szia
- Helo- köszöntünk a kocsinak támaszkodó Atinak.
- Sziasztok. - mondta majd nyomott egy puszit az arcomra amit nem hiszem hogy valaha meg fogok szokni. Majd kinyitotta nekem az ajtót amire megjobban elpirultam. A lányoktól hallottam egy halk "ahw" -t amin jót mosolyogtam. Az úton Ati érdeklődött az egyetemről s mire a végére értünk le is parkoltunk a lakás előtt.
- Még felmegyünk ledobjuk a cuccokat. - álltam meg előtte.
- Jolvan. Előtte beszélhetünk négyszemközt? - nézet rám. Meg szoktam komoly tekintetét mert sokszor néz úgy de ez másképp volt komoly. Előre féltem.
- Persze- bólintottam lassan. - Lányok nem baj? - néztem rájuk.
- Ne hülyéskedj dehogy baj.
- Már itt se vagyunk - kotortak el gyorsan.
- Mi a baj? Minden rendben ? Történt otthon valami? - kezdtem elárasztani a kérdésekkel.
- Nyugi van nyugi. Semmi baj nincs. Minden rendben mindehol. Csak szólni akartam hogy két nap múlva elutazok másfél hétre.
- Istenem ijeszgetel itt. Hova mész?
- Apához németbe. Segíteni kell neki költözni. Csak így holnap le kell mindenképp forgatni ami kell még. És vágni se tudok majd segiteni meg semmi.
- Semmi gond megoldom én.
- Tudom. Csak nem szeretem megszegni amit ígértem.
- Dehisz nem szeged meg hiszen ma is segitesz. Aranyos vagy nagyon de ne aggódj meglesz. - öleltem meg végül.
- Biztos?
- 100% Mire haza érsz kész lesz addig le se adom.
- Jó hogy mivel együtt fogjuk megnézni mindannyian. - nevetett. - Na haladj pakolni aztán gyertek. Lesz kaja is.
Haza mentem ledobtam a cuccost majd a megindultunk Atinál.
- Minden rendben? Mit akart? - kíváncsiskodott Szandi.
- Csak hogy elutazik. Azt hittem hogy valami nagy dolog történt vagy nem tudom.
- Merre megy? - kérdezte Dina.
- Németbe az apukájához. Kevesebb mint két hétig lesz oda. Szülinapomra haza ér. - mondtam majd bekopogtam.
- Jó napot hölgyek - nyitott ajtót Desh. - Buzik megjöttek az asszonyaitok. - kiáltotta mire mindhárman szemöldök felhúzva néztünk rá. - Zsombor itt az asszonyod- korrigálta magát mire elmosolyodtam.
Zsombi ahogy meghallotta már ott is termet s csókkal üdvözlte a barátnőjét. Nagyon aranyosak voltak.
- Oh de kis cukikáák. - mondta nyájasan Desh. - Hallod testvérem mikor lesz kaja? Egész nap nem ettem. - ült le közben mindenki.
- Hallod kussolj már úgy jöttél ide hogy előtte benyomtál egy gyrost. - kapta a választ a konyhából. Majd érdekelni kezdett hogy tényleg Ati főz e így elindultam felé.
Elképesztő illatokat éreztem mikor beértem. Épp a húst tette a sütőbe.
- Azta mindenit. Te tényleg mindenhez is értesz. - mentem oda hozzá miközben ő megtörölte a kezét a konyha ruhába.
- Mindenhez is? - jött közelebb.
- Így van. Gitározol zongorázol. Angolul beszélsz elkezdted az olaszt. Zenét írsz. Klippet producerkedsz. Főzöl, videókat csinálsz, és még sorolhatnám. - mondtam el az első pár dolgot ami eszembe jutott s ő közben át karolt. (*)
- Tudod nem tesz jót ha így növeled az egom. - jött még közelebb. - De folytathatod nyugodtan.
- Azt hiszem a következő dologot inkább megtartom magamnak. - mondtam el csukló hangon mikor még tovább közeledett. Minden porcikám arra várt hogy végre meg csókoljon. De ő mintha ezt észre vette volna el hajolt. Ekkor viszont magamat is meglepve fogtam meg a vállát nyúltam az arcához majd tapadtam az ajkaira. Egyből viszonozta az érintést s egyre fokozódott a csók. Egyre mélyebb és szenvedélyesebb lett s végül már a konyhapulton ültem.A pillangók a gyomromba öröm táncot jártak. De annyira hogy alig kaptam levegőt. (*)
- Jézusom - hallottam meg Dina hangját mire ijedten elhajolt tőlem Ati. Annyira a csókba mélyedtünk hogy nem hallottuk hogy jön valaki. - Ne haragudjatok. Már itt se vagyok - hallottam a hangján hogy jót mulat.
Óvatosan rá emellettem a szemem az előttem álló plafont pasztázó fiúra.
- Sajnálom - mondtam mikor már nyomasztó volt a csend s azt hittem a csók a baja.
- Mit? - nézett rám értetlenül.
- Az előzőt. Tudom hogy én találtam ki az egész ismerjük meg egymást és most én léptem át a határt.
- Nem az a bajom. Hanem hogy jobb is hogy bejött mert lehet más határt is át léptünk volna. Nem akarom tönkre vágni azt amit felépitettünk eddig. Veled azt akarom hogy működjön. - jött oda s meg simogatta az arcom mire becsuktam a szemem. - Ezzel nem segítesz - mondta mosolyogva mire kinyitottam a szemem és én is elbazsajogtam. - Gyönyörű vagy. Tetszik ez a szett nagyon.
- Köszönöm. - vettem fel a paradicsom színét. - Közhelynek fog hangzani de tényleg csak fel kaptam ami a kezembe akadt. Egyébként ha már kinézet. Jó ez a felső.
- Tetszik? - húzta ki magát büszkén.
- Igen tetszel. - mondta mire elmosolyodott én pedig rájöttem hogy elszóltam magam. - Vagyis nem. Vagy mi. Tetszik. A felső. Menő - kezdtem el habogni mire felnevetett majd nyomott egy puszit a szám szélére.
- Örülök hogy tetszek. - mondta pimaszul mire elkezdtem nevetni.
- Pulyák éhen halok ne most basszatok már. - kiabálta Desh mire Ati meg forgatta a szemét majd egy utolsó puszi után meg nézte a húst a sütőbe. Majd neki látott a krumplipürének.
- Segítsek?
- Meg mosod a paradicsomot addig?
- Persze - szálltam le a pultról.
- A bájomnak köszönhetem? - kezdte a vérem szívását.
- Te nagyon pimasz vagy nem gondolod? - néztem rá.
- Soha. - rázta meg a fejét.
Miután kész lett minden a kaját kitálaltuk s megindultunk ki a konyhából.
- Lehet jönni halozni - tettük le az asztalra a kajánkat.- Ugye nem a kaja mellett társultatok? - nézett ijedten Desh.
- Tesó nyugodt lehetsz csak a tiedre ment - hülyült Ati.
- Oh nyami - látott neki Desh is az ételnek.
Közben mindenről beszélgettünk. Zsombi mesélte hogy egy még nem igazán ismert srácnak rendezi most a klippjét. Ati mesélte mi volt otthon. Desh meg dicsekedett hogy miket mond már a kereszt lánya.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Véletlen Találkozás
FanficRemélem tetszeni fog ez az első próbálkozásom. A történetnek valóság alapja nincs. Helyenként csúnya beszéd lehet. Úgy tervezem hogy 18+ jelenet nem lesz viszont 16+ előfordulhat. Jó olvasást mindenkinek minden kritikát szívesen fogadok