19

300 8 0
                                    

A többiek már át voltak öltözve.
- Mindjárt jövök - majd bementem a szobában ahol régen a lányokkal laktunk és mivel volt még itt ruhánk ott néztem körül. Elő vettem egy farmert meg egy pulóvert mert fáztam. Mikor felvettem a gatyát furcsán tapasztalatam hogy ami feszes gatya volt most lógott rajtam. Wtf. De hát nem rég voltam itthon akk még nem ilyen volt.
- Ez új nadrág? Új stílus? - kérdezte D mikor bejött.
- Neem ez régi csak csüng rajtam.  Ki nyúlt volna? - néztem rá
- Dehogy három hónapja voltunk itthon azóta nem volt rajtad hogy nyúlt volna ki? Csajszi te ennyit fogytál- nézett rám büszkén.
- Wow hát észre se vettem. Anyáék se említették pedig nekik fel kellett tűnnie már rég láttak.
- Biztos a fiúk el terelték a figyelmüket.- legyintett.
- Igazad lehet. Hát ez marad nincs más itt csak biciklis nadrág. Nem baj csövesbe leszek - nevettünk majd kimentünk.
- Mindjárt leesik a gatyád te nő- húzta fel rajtam a ruhát Szasza.
- ne foglalkozz vele nagy lett rám. Majd megbeszeljük nem most akarom. - mondtam majd levetettem magam. Amúgy egész kényelmes volt csak egy öv kellett volna.

- A fiúk? - néztem körbe- Most mentek ki cigizni

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

- A fiúk? - néztem körbe
- Most mentek ki cigizni. Megyünk mi is? - tette fel a kérdést Szandi mi meg bólintással  válaszoltunk.
- Sikerült megszárítkozni? - nézett rám Ati majd megnézte a ruhám. - Szokatlan ez a stílus rajtad.
- Mert ez nem így állt eddig rajtam csak nagy lett- mondtam legyintve amolyan hagyuk a témát formán. Majd elővettem lányoknak a mentolos cigit magamnak meg az elektromost.
- Olyan jó volt a mai nap. Nem? Tök jó hogy mind együtt vagyunk - lelkesedett Dina.
- Jaaa majd valami ilyesmit kéne az egész csapattal is. - bólintott Zsombor.
- Majd pénteken úgyis Gyöngyösre megyünk majd előtte csapunk egy bulit - mondta Ati. - Majd lehet a dokumentálást is csinálni.  - Nézett Szandira mivel azt ő fogja csinálni.
- Rendicsek
- Gyerekek én elég fáradt vagyok - szólaltam meg. - Hogy akartok aludni? Vannak fel fújható matracok vagy 3 db be vihetjük a társalgóba elferünk mindannyian ott a kanapé is ha valaki ott akar aludni - vázoltam a dolgokat. - Kapcsolhatunk filmet is
-Jolvan már tudom is mit nézzünk - húzogatta szemöldökét Desh
- Nem horrort - szóltunk rá a lányokkal.
- Jó de akkor is tudok egy jót. - húzta pimaszra a száját majd megindultunk be és elkezdte beállítani én meg szereztem rágcsát amit anya már bekészített.
Tipikus Desh. Nem is vártam mást. A film amit beállított a paranormal activitynek a paródiája volt. HátborzongatLak. Rohadt jó volt. Bár aki ismeri Desht sejtheti milyen. Mind a két részt megnéztük. Én a kanapén feküdtem a fejem Ati ölébe pihent. Ati mellett Desh akire Dina dőlt lent pedig Szandi és Zsombor hasalt.
A végére csak Ati és én voltunk ébren. D&D (desh és dina) páros lekerült a matracra ott terült szét mind a négy.
- Nem alszol még? - suttogtam
- Hát kezdek álmos lenni. Te nem akarsz aludni.?
- De kellene
- gyere ide. - húzott oda majd 5 perc múlva mind ketten elaludtunk egymást ölelve.

Reggel 10kor keltünk fel és már csak mi aludtunk.
- Jó reggelt tubicáiiiim. Hát együtt aludtunk? Csatlakozok. - jött oda ned édesen majd ránk feküdt szeretete jeléül.
- Desh tesó ne máár - nyöszörgött Ati.
- Kicsi a rakás - ordította Szandi mire ránk vetette magát mire majd ki esett a szemünk
- Jövööök. - csatlakozott Dina is.
- uh - rökönyögtem meg majd ezután jött még Zsombor is.
- Ha nem szálltok le megfulladok- mondtam fulldokolva.
- Vörös már a feje srácok - szólt Ati is mire leszálltak
- Köszi tök jól keltem- nevettem vissza nyerve a színem mire mindenki jót kacagott.
- Jó reggelt - fordult oda Ati a derekamra téve a kezét.
- Jobb reggelt - javítottam ki mosolyogva.
- Csináljak kávét?
- Egy hős leszel ha meg teszed - adtam a célzást hogy ha nincs kávé nincs jó kedv ami persze részbe igaz csak.
- Mindjárt hozom- mondta majd miközben le szállt szájon puszilt.
Nem tudom hogy ön tudatlan volt e vagy csak a dolgok fele maradt meg benne csak tegnapról de oda fagytam. Nem igazán számítottam erre. Persze nem bántam de meg egyeztünk valamibe. Ennek a cselekedetnek persze voltak szemtanui is akik ahogy Ati elindult a kis konyha fele oda is jöttek.
- Ez mi voooolt?
- A tegnapról se meséltél még.
Kezdtek neki közbe egy elég hangos káromkodás csapta meg a fülünket.
- Faszom - hallottuk meg Ati hangját.
- Aha leesett neki - bólintottam össze húzott szájjal.
- Mindjárt megbeszéljük öltözés közbe csak hozza a kávét - suttogtam mikor láttam hogy jön kifele.
- Itt a kávé - nyújtotta oda.
- Pucák Pinák hát meg lehet fagyni oda kint faszom - jött be Desh dideregve.
-Kell pulóver? - néztem rá. - Van apának egy csomó a fele itt van a szekrényekbe nézzetek körül.
Deshnek kellett csak végül mert a másik két fiú a kocsijába tart egyet mindig.
Atin egy melegítő felső és csíkos nadrág volt. A nadrágot apa adta neki tegnap mert a fiúk jól érezték magukat tegnapi iszogatás közbe és sikeresen a nadrágjára is került amit anya egyből ki is mosott és még szárad.

Desh talált egy fehér melegítő felsőt ami illett a bézs színű nadrágjához

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Desh talált egy fehér melegítő felsőt ami illett a bézs színű nadrágjához

Desh talált egy fehér melegítő felsőt ami illett a bézs színű nadrágjához

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Zsombor pedig szürke pulcsit viselt egy fekete melegítő szerű nadrággal.

A fiúk ki vonultak "friss" levegőt szívni mi meg be mentünk a szobába át öltözni

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

A fiúk ki vonultak "friss" levegőt szívni mi meg be mentünk a szobába át öltözni. Tetszett a tegnapi szettem szóval valami hasonlót akartam ma is. Mindeközben a lányoknak meséltem a tegnapról.
- Akkor most jól értem hogy majdnem össze jöttél életed szerelmével de teee inkább azt mondtad hogy nem? - hüledezett Dina.
- De miért? - társult mellé Szandi miután bólintottam.
- Azért mert lehet hogy nekem ő életem szerelme DE. 1 mivan ha én nekem csak azért tetszik mert ő Azahriah. Paul Street. És nem azért mert ő Baukó Attila.? 2 mi van ha ő neki meg én azért tetszek mert olyat láttam benne amit más nem.? 3 mi van ha most össze jövünk meg ismerjük egymást normálisan ami valjuk be egy hét alatt lehetetlen és utána meg gondolja vagy egyikünk vagy mindkettőnk magát.? - adtam meg nekik a választ ami úgy néz ki jogos volt mert egy szót se szóltak - Nem akarom el szúrni. Voltam már hasonló helyzetben és nem akarom megint el játszani. Főleg nem vele. Többet ér ő nekem annál hogy fejest ugorjak egy kétséges kapcsolatba. Meg akarom előbb ismerni. Rendesen. Nem az internetről. És akarom hogy ő is megismerjen.

Véletlen Találkozás Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz