23

251 7 0
                                    

Reggel elég nehézkesen keltem fel. A fülledt meleg miatt nehezen aludtam és jól meg is izzadtam így ébredés után egy jó hideg zuhannyal indítottam a napot.
- Jó reggelt - mentem a konyhába a kávémért.
- Jobbat inkább... - mondta Dina. - Ti tudtatok aludni ilyen időben?
- Úgy nézek ki szerinted? - nézett rá meggyötörten Szandi.
- Utálom az ilyen időt. De legalább ma már jobb lesz az idő - vettem elő a pozitív énem.
- Igaz. És csak egy óránk lesz. - vette át Dina is.
-Igen és ma lehet kicsit pihenni is - szállt be Szandi is de mi fa pofával fogadtuk ezt a kijelentést - Akarom mondani nekem lehet - nevette el magat majd gyorsan behúzta a csíkot a szobába.
- Menjünk készülni. - mondta D majd elvonultunk mi is.
A ma reggel elég csendesen telt az éjszakának köszönhetően. Mivel a fürdőbe már a szokásos makeup felkerült igy a konytba levő hajam csak kiengedtem és meg fésűltem igy enyhén hullámos lett. Ezután az outfit jött amit nem igazán vittem túlzásba. Fehér haspóló es egy farmer.

Ahogy a tükörbe néztem tetszettem magamnak azt kell hogy mondjam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ahogy a tükörbe néztem tetszettem magamnak azt kell hogy mondjam. Kíváncsi is lettem hogy mennyit fogyhattam igy elővettem a mérleget. Mikor rá álltam azt hittem kiesik a szemem 11kg a legutolsó mérlegre állásom óta. Ami legutóbb egy fél éve volt az éves kivizsgáláson. Igen minden évben elmegyek nehogy valami hirtelen érjen. Szóval nagyon el csodálkoztam. Láttam én is a változást de nem hittem hogy ekkora. Pedig nem is csináltam semmit. Fel irtam a jegyzetembe hogy hivjam fel az orvosom egy időpontot kérni és a fodrászom. Miután ezeket feljegyeztem ki indultam a nappaliba ott vártam a lányokat. A lányok is a hosszú nadrág és a rövid ujjú póló mellett voksoltak.
Dina kék színbe öltözött ami kiemelte szőke haját.

Szandi fekete bő nadrágot vett fel fehér oldalt megkötött felsővel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Szandi fekete bő nadrágot vett fel fehér oldalt megkötött felsővel.

Mivel mára 20 fokot jelzett az előrejelzés így pont jó volt a rövid hosszú kombináció

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mivel mára 20 fokot jelzett az előrejelzés így pont jó volt a rövid hosszú kombináció. Lassan el is indultunk útközben megálltunk egy szendvicsezőnél ahol vettünk reggelit magunknak. Majd mikor az egyetemhez értünk mint mindig volt pár percünk elfogyasztani a kajánkat. Az óra unalmas volt. A lehető legunalmasabb tanár az egyetemen a legunalmasabb tantárggyal. Majd elaludtam. Nem is értem erre minek járunk be. Nem baj nem sokat kell kibirni már csak a következő év feléig. Igen csak mas fél évet kell járnunk. Végül kibirtam alvás nélkül az órát. De valaki nem.. Szandi..

Miután felkeltettük Csipkerózsikát elindultunk haza miközben megcsörrent a telefonom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Miután felkeltettük Csipkerózsikát elindultunk haza miközben megcsörrent a telefonom.
- Jó reggelt - szólt bele egy rekedtes hang
- Hát már inkább Szép napot - nevettem fel- Most keltél fel?
- Aha kicsit sokáig próbáltam egy új dalt. Mikor végzel?
- Már mindjárt otthon vagyunk. Mert?
- Lesz egy találkozónk egy anyukával.
- Jolvan. Mikor?
- Ha át jössz megbeszéljük- hallottam a hangján hogy mosolyog így az arcomon még nagyobbra húzódott az eddigi mosolyom.
- 20perc
-Jolvan várlak. - majd ezután letette.
- Na mizuuu? - jött közelebb Szandi.
- át ugrok megbeszélni pár dolgot utána pedig elmegyünk találkozni valakivel. - húztam vállat.
- Most úgy csinálsz mintha ez minden napos lenne - hitetlenkedett Dina.
- Végülis az elmúlt napokba majdnem 0-24ben velük voltunk - gondolkodtam el.
- Jogos de ezt akkor se lehet ilyen hamar megszokni
- Tudoom csak nem akarok úgy ki nézni mint egy őrült tini - nevettem. - Persze hogy örülök. Szinte megveszek. Még mindig alig hiszem el. De attól hogy visitozok mint egy bolond nem lesz más a helyzet.
- Akkor most kettesbe lesztek Atinál? - karolt át huncut mosollyal Szasza.
- Igen de nem lesz semmi. Megegyeztünk. És mi be is tartjuk. - néztem rá diadalmasan.
- Auch- tette szívére a kezét drámaian. Majd kinyitotta a lakás ajtót. Fent gyorsan össze kaptam magam és át indultam. Mikor ki szálltam a liftből és kifordultam a szívem is megállt hirtelen attól amit láttam.
Ati az ajtóban állt előtte pedig egy lány aki pont abba a pillanatban állt lábujjhegyre és csókolta meg. Egyből vissza fordultam. A látásom homályos lett és egy könnycsepp csusszant le az arcomon. Mire beértem a lakásba már rendesen sirtam.
- Jezus ereje veled meg mi történik?
- Gyere gyere ülj ide le - jöttek oda egyből a lányok majd a kicserélésre váró kanapéra ültettek.
- A.. A.. Ati me..meg egy egy lá..lány - kezdtem el megint sirni.
- Milyen lány.?
- Mit csináltak?
- Csó..ko..lo..ztak- mondtam szaggatottan a sirástól.
- Mivan? - néztek rám
- Biztos vagy benne? - kérdezte Dina mire el meséltem mit láttam.
- Lehet csak a csaj mászott rá nem?! - kezdett bele Szandi.
- Igen. Lehet egy exe volt. - folytatta D majd megcsörrent a telefon. Ati hívott. Kinyomtam. És ezt meg ismételtük még párszor miközben a lányok próbáltam magyarázatot keríteni. Egyszer csak kopogtattak.
Szandi a kukcskálon kinézett.
- Ati - tátogta.
- Nem vagyok itt - mondtam halkan majd bementem a szobába. Még egy kopogás.
- Jövök. - hallatszodott Szandi hangja. - Hali Ati mizu.?
- Csövi Rebi itt van? Úgy volt hogy át jön de folyamatosan kinyom. - hallottam a hangján hogy csalódott. - Ugye nincs semmi baja?
- Hát ez attól függ milyen értembe nézzük - hallottam meg Dina hangját is. Ezután csak halk sutymorgást hallottam csak majd  lépteket ami a szobám felé tart mire gyorsan bebújtam az ágyamba. Egy kopogás majd még egy. Aztán egy sóhaj. És egy ajtó nyitódás.

Véletlen Találkozás Where stories live. Discover now