Közlemény

204 11 2
                                    

Hello mindenki
A tegnapi nap folyamán egész nap gondolkodtam hogy mit is gondolok kiről miről és hogy legyen tovább a történet is.
Kicsit kifejteném a véleményem pár pontba röviden.

1. Nagyon rossz dolognak tartom mikor valaki megcsal valakit. Szerintem egy kapcsolatba nem nagyon van ennél fájdalmasabb dolog. Ebbe bele lehetne jobban is menni de mindenki el dönti neki mi fér bele.

2. Nem hiszem hogy lehet a részegséget kifogásként használni, ő is elmondta hogy ilyen állapotban (lehet én értettem félre) az egoja fontosabb. Ha tudta akkor úgy kellett volna ünnepelni ami nem befolyásolja az alapvető természetét.

3. Én nem állok egyik fél oldalán se mivel én úgy gondolom a karma vissza jár. Mint sokan tudják Luna is követett el ilyen jellegű hibát korábban és a reggel látott storyba kivehető volt hogy át érzi valamilyen szinten.

4. Attól hogy valaki el követ egy hibát nem lesz az egész lénye rossz. Mindennap történik hasonló esett attól hogy nem tudunk róla itt az a különbség hogy egy híres emberről van szó. Megannyi botrány volt felkapott emberek körül mégis ugyan úgy túl léptek rajta az emberek. Nem kell hogy egy tette miatt legyen elitélve egész életére.

5. Mindenki azzal van hogy csalódott meg nem ezt várta tőle. Igen ezzel én is így voltam de ha belegondoltok részletesen sose engedett be minket az életébe. Igen valamennyire láttuk a gondoskodás módját meg hogy hogy áll a világhoz de a magán életét szerintem mindig határokon belül mutatta.

6. Arról se feledkezzünk meg hogy távkapcsolatba voltak hetekig ami egy fiatalnak akármennyire is hűséges nehéz ha az életstílusa sztárszerű. Az ember ott sokkal jobban befolyásolhatóak és elviszik a pillanatnyi érzések. Egy sima buli egy nem híres embernek is sokszor okoz problémát ilyen téren. Nem véletlenül van hogy féltékenyek az emberek ha egymás nélkül mennek szórakozni.

7. Most lehet segget csinálok a számból mivel én is véleményezem a dolgot. De attól függetlenül hogy kikerült nyilvánosságra és Ati is nyilvánosan elmondta mi volt a történet további részében az ő dolguk. Igen felelősséggel tartozik valamilyen szinten azoknak akik felnéznek rá ezt akarva akaratlanul választotta mikor bele vágott ebbe, de a kapcsolatuk ahogy eddig ezután se mi ránk tartozik.

9. Én nem ítélkezek senki felett vannak dolgok amikkel nem értek egyet és nem preferálok de sose ítélkezek egy tett miatt saját tanulság alapján aki ítélkezik az a következő időkbe ő maga is megpróbáltatik abba a helyzetbe.

10. Amennyire most látható volt hogy Ati hogy bánja a dolgot és hogy Luna mennyire éretten kezeli lehetséges hogy megoldják amit én személy szerint nagyon szeretnék. Továbbá is nagyon szeretem Atit mint zenész és mint ember. Ha valójában is olyan mint amit én elgondoltam róla akkor ezt tanulságként könyveli el és ebbe is érettebben gondolkodik majd.

11. Igaz nem volt sose a szívem csücske Luna de amennyire láthatóan szereti Atit és még most is védi ami valjuk be sokak számára nem menne, most úgy gondolom jó hogy egymásra találtak. Remélem sikerül megoldaniuk a történteket és akárhogy is lesz a jövőben remélem boldogok lesznek és ezzel csak még erősebb lesz a kapcsolatuk. Ahogy a mondás is tartja vihar nélkül nincs szivárvány.

12. A videóról meg annyit hogy engem erdekelne melyik hülye vette fel és árasztotta el vele a netet. Lehet hogy Ati tette nem volt szép és életembe nem gondoltam hogy látni fogom a fenekét de ha ez az ő baráti köréből volt aki rögzítette azt nem hogy nem a barátom hanem onnantól az ellenségem lenne. Nem tudom hogy ki volt de ekkora patkány dolog kevés van.

Lehetne erről még beszélni jobban kifejteni de szerintem ennyi bőven elég volt mint kívülálló.

(Mellesleg i mean karrier szempontjából meg jó téma lehet mint zenében mint YouTubeon)

A történet egy ideig függesztve lesz attól függetlenül hogy leírtam a véleményem nem gondolom hogy túl erkölcsös lenne most írni. Nem akarok spoilerezni meg semmi de pont olyan részen agyaltam amit már páran kértetek. Azt se tudom pontosan hogy mit is szeretnék továbbá írni és kihozni belőle, vannak ötleteim amiket feljegyeztem de kidolgozni nem tudom hogy kéne neki állni.
Amint úgy érzem hogy írni tudok vagy szeretném még folytatni akkor jön a rész.
Nem tudom hogy lesz e helyette esetleg más történet ami biztos hogy jelezni fogom hogy ezzel mi lesz.

Köszönöm ha végig olvastad és köszönöm az eddigi vissza jelzéseket.
Remélem sikerült át adni az én véleményem pontom és hogy sikerül nektek is magatokba tisztázni mit is éreztek ezzel kapcsolatban. Tudom hogy most sokan hatalmasat csalódtak de zárásként annyit hogy senki nem örülne ha egy rossz tette miatt egész életre elitélnék.

Sok sok puszi nektek.
Sziasztok
Xoxo

Véletlen Találkozás Donde viven las historias. Descúbrelo ahora