31

253 9 0
                                    

Az utat csendben tettük meg.
Az én hibám volt mivel én kértem meg hogy tegye a nyakamba a láncot és lett megint feszült a levegő.
- Holnap mit csinálsz? - néztem rá mikor megálltunk a parkolóba.
- Holnap délelőtt el kéne mennem a publikus klippet megnézni hogy áll. De nem biztos hogy megyek mivel azt se tudom Deshhel mizu. Ő is kellene hozzá. Haza is kellene ugrani mert anya napok óta zaklat. Pedig két hete voltam otthon. Mert?
- Lényegtelen. Csak már hetek óta tervezek egy kis kirucanós napot. A legutóbb egy erdőbe mentem egy faházba egy éjszakára. Rajzolgatni írogatni meg csináltam egy videót is. Mondjuk az eső esett viszont jó hangulata volt. Mindegyis. Csak gondoltam velem jöhettél volna.
- Nagyon jól hangzik de még nem tudom így se hogy pontosan mi lesz. Az is lehet h előbb elugrok a klipphez aztán haza. Valószínűleg ott is alszok.
- Akkor majd legközelebb - mondtam és meg álltunk a két lift között. - Köszönöm hogy eljöttél velem.
-Semmiség. Mi a terv a nap többi részébe?
- Döglök - nevettem. - Vagy meg nézem az videó anyagot. A beadandót is át kell nézni mivel hétfőn lesz két órám amin le kell adjam. Majd ezek közül valamelyik.
- Majd ha kell segítség szólj. - ölelt meg.
- Köszönöm.
Miután felértem levetettem magam a kanapéra a Szandi mellé.
- Na mizus? - nézett rám
- Nem sok minden. Meg lettem dicsérve el mondta a szemléletét blabla aztán felköszöntött. - mutattam meg az ékszereket.
- Úristen de gyönyörűek.
- Na de te mesélj inkább
- Majd Dinaval egyszerre. Hosszú szóval nem akarok kétszer beszélni - nevetett mire megértően bólintottam.
Beszélgettünk ezután meg ettünk majd neki láttam a dolgaimnak.
Először a beadandót néztem meg amit még kiegészítettem pár helyen de többnyire jó volt. Majd ezután az anyagokat néztem meg. Ami annyira nem lett tökéletes. Sokat kellett szelektálni. Alig maradt a parkból használható anyag. Szerencsére amin a gyerekek voltak azok jók lettek. Szerintem a fák közötti jelenetekből újra kellene venni párat. De még Ati is megnézi majd. Mire végeztem volt 7 óra. Gyorsan elmentem fürdeni, relaxálni kicsit.

A nap hátralevő részében telefonoztam. Beszélgettem pár emberrel, videókat néztem, pinterestet pörgettem, tiktokoztam. Butitottam a fejem többnyire.
Hamar el aludtam az utolsó idő amit láttam 10:07 volt.

Reggel a korai elalvásnak köszönhetően hamar fel keltem.
Fél nyolckor már a fürdőbe is végeztem s indultam a kávéért. Csináltam mellé egy kis zabpelyhet majd leültem a kanapéra. Mivel nem találtunk egyik boltba se semmit igy a neten fogunk körül nézni.
És hogy a költözéssel mi lesz? Egyenlőre amíg nem lesz még egy incidens addig Ati szívesen maradna itt. Megállapodtunk hogy amúgy se lenne jó ötlet össze költözni ennyiünknek. Főleg ennyi ismeretség után. De nem tettük kukába az ötletet csak fiókba került.
Amíg a kaját ettem a Tv-be néztem ufos dokumentumfilmet.
Mikor pedig végeztem elindultam feltöltözni. Úgy gondoltam vissza megyek a parkba. Nem leszek sokat csak szeretnék kicsit gondolkodni meg inspirálódni. 8:30 fele el is készültem. Épp vizet öntöttem a kulacsomba amikor betoppant Dina.
- Szép jó reggelt - köszönt oda.
- ohoh bárányka neked is- vigyorogtam rá.
- Reggelt - jött ki kómásan Szandi majd mikor meg látta Dinát felcsillant a szeme - Helobelo úgy érzem felkeltem jöhet a mese.
Miután a D letette a holmiát Szasza öntött magának koffeint és én eltettem a vizem mindannyian a kanapéra telepedtünk.
- Na valamelyikőtök kezdje el a dolgot. - mondtam szórakozottan mire a lányok egymásra néztek és szemmel egyeztették ki kezdje.
-Jó akkor mivel nekem több időm volt össze szedni a gondolataimat kezdem én. Nos úgye ott töltöttem a péntek éjszakát. Felmentünk a lakásba beszélgettünk meg hozott rágcsát meg bort. Majd olyan 3 óra fele elmentem fürdeni. Adott felsőt meg boxert. S mire vissza értem minden tele volt gyertyával meg virággal. Lányok olyan gyönyörű volt el se hiszitek. Konkrétan tátott szájjal mentem be hogy most mi lesz. Majd oda lépett hozzám s elmondta mit érez és reméli hogy viszonzom és nem ijeszt el most ezzel. Én lefagyva állok aztán mikor sikerült feldolgozni a hallottakat mondtam hogy teljesen így érzek én is. Ezután megcsókolt és életem legromcsibb éjszakája lett. Gyerekek soha egy pasi nem figyelt rám még ennyire. Nem is tudtam hogy létezik ilyen. Aztán reggel pedig arra keltem hogy finom illat csapta meg az orrom. Mikor kiértem pont akkor tette le az asztalra a tányérokat. Az asztalon pedig egy deszkán a legtökéletesebb reggeli. Tudjátok mit imádok a legjobban. Az amerikai palacsintát. És rengeteg minden volt hozzá. Eper banán málna áfonya tojás bacon sajt meg juharszirup. De megmutatom van kép róla.

Véletlen Találkozás Donde viven las historias. Descúbrelo ahora