Sziasztok. Eddig nem jeleztem de a részekben előfordulhatnak trágár kifejezések.
Az út egy órás volt. Bár nem tűnt annyinak. Lilit és Aaront is jobban megismertük.
Lili körmösnek tanul Aaron pedig turisztika szakra jár.
A lányokkal nagyon össze hangolodtunk. Meg is beszéltük hogy amint lehet egy ott alvos estet is tartunk.
A fiúk hozták a szokásos bolond formájukat. Konkrét köd volt mikor kiszálltunk mivel mindenki cigizett.Mikor oda értünk a srácok le pakoltak elő készültek meg ilyenek. Nekünk meg mutatták hogy hol tudunk várakozni kapunyitásig. Az emeleten kaptunk egy nagy termet. Fél hétre mindenki fent volt már és kezdődött az alapozás hangolódás. Idő közben rendeltek nekünk kaját is.
Desh persze közben livet indított.
Olyan édesek voltak. A kis pia már látszott rajtuk meg a viselkedésükön. Sokkal felszabadultabb volt Ati is ilyenkor. Nem gondolkodott annyit. Táncikált meg énekelgetett. Egy liveba se volt eddig ennyire laza.
Egyszer csak megkérdezte Desh Atit hogy mennyire szereti. Emlékszem régen az volt a válasz hogy 10/8 most viszont 10/2369. Annyira megható volt ahogy beszélgettek. Jó volt rájuk nézni az a szeretet ahogy viszonyulnak egymáshoz elképesztő.(sajnos editet nem tudtam beilleszteni)
Közben megjött a kaja is szóval a livenak vége lett.
Mielőtt leültünk volna oda mentem Atihoz aki a másik helységbe volt és az icossal babrált. Mikor felnézett meg is öleltem.
- Ezt most miért? - mosolygot rám.
- Mert eszméletlen cukik voltatok és köszönöm hogy ilyenek vagytok- mormoltam a felsőjébe mire megsimogatta a fejem. - Gyere egyél - s mielőtt elindultunk volna egy puszit nyomtam a szája szélere. Elértem a célom. Teljesen meg lepődött a viselkedésemen. Az előző pár feles hatására lett egy kis bátorságom incselkedni vele. - Föld hívja Atit- nevettem csípőre tett kézzel. Majd rám emelte a tekintét
- Szerencséd hogy be tartom azt amit ígértem - húzta össze a szemét - A tűzzel játszol te lány. - jött oda és el seperte a hajszállam. - Menjünk - indultunk meg. - Hallod köcsög hova tetted a kaját. - szólt Deshnek
- A pulton van te buzi- mutatott az irányába. - Hallod cigány én olyan éhes voltam már fel tudnák falni egy tehenet.
- Tudnék nem tudnák te nagyon hülye - javította ki Ati. Én annyira szeretem hallgatni ahogy kommunikálnak. Olyan vicces.
- Tessék Manó - adta oda nekem is a kaját. Viszont szokatlan volt a megszólítás. Hirtelen nem is tudtam hol vagyok. - Igen te - nevetett ki.
- Köszönöm - vettem el makogva majd elindultam egy asztal felé. Az előző bátorságnak már nyoma se volt.
- Mi a baj? - jött utánam.
- Még én magam se tudom. Nem számítottam becenévre.
- Nem tudtam hogy bajod lesz vele. Csak hát neked csak nem fogok olyat mondani mint Deshnek vagy a többinek.
- Nem arról van szó hogy nem tetszik. Csak nem tudom olyan hirtelen jött és olyan természetesen mondtad én pedig megint túl agyalom. - csóváltam a fejem kínomban - Ne is törődj vele- nevettem fel tetetett lazasággal.
- Imádom mikor össze zavarodsz - nevetett ki.
-Köszi- közben elkezdtünk enni.
Mire megkajáltunk fél 9 volt és a társaság nagy része elég spicces volt már.
Épp a töltőt kerestem mert mielőtt el jöttünk nem töltöttem fel mikor az egyik technikus fiú oda jött.
- Mi még nem is beszéltünk. Ádám vagyok- mutatkozott be majd kezet nyújtott.
- Szia Ádám én.. - nyújtottam én is kezet.
- Rebeka. Hallottam - mosolygot rám.
- Nem tudod hogy hol van a töltő Ati azt mondta itt megtalálom. - kutattam tovább.
- Én is úgy tudtam hogy itt van. De van power bankom kell?
- Meg köszönném- néztem rá hallásan.
- Pillanat az előtérbe van a táskába. - majd megindultunk de én az ajtóba álltam meg. Furcsa érzés fogott el mintha valaki figyelne.
- Hol a francba van emlékszem hogy ide raktam- nézett a táskába.
- Nem valamelyik kis tasak részbe tetted? Én mindig ott találom meg a dolgaimat. - mondtam majd közelebb mentem hogy jobban lássam.
- Nem hiszem de megnézem
- majd bele nézett a zsebekbe is- Tényleg igazad volt - nevetett. - Tessék - nyújtotta oda.
- Köszönöm szépen - vettem volna el mikor meg fogta a kezem meg fordította majd bele tette. Nem tudtam hova tenni a dolgot.
- Nagyon menő a szetted- dicsért meg.
- Köszönöm. - mosolyogtam rá. - Te neked amúgy mi a dolgod?
- Én vagyok a három emberből az egyik aki a fényekért felel.
- tényleg? Nagyon király.
- Igen mikor már kész az, csak ne kellene annyit szopni vele.
- El is hiszem. Látszik hogy sok munka van vele. Viszont teljesen megéri. Ügyesek vagytok.
- Köszi. Nagyon kedvesek vagytok. Mondták a többiek hogy sokat lógtok Atiékkal és azt hittem ti is sipitozó hangú csajok vagytok de kellemeset csalódtam - simitotta meg a vállam. Általában jól viselem ha valaki hozzám ér viszont most nem tudtam meg állni. Volt valami fura a csávóba. Lehet csak a pia miatt de kezdtem azt érezni hogy ha tovább maradok baj lesz. Igy hát hátrább is léptem. Abban a pillanatban éreztem meg egy kart a vállamon és vettem észre egy kissé ijedt szempárt előttem.
- Sziasztok mizu? Hallod Kicsi tudunk beszélni kicsit? - köszönt oda majd ahogy elkezdett beszélni hozzám egy hajszállat a fülem mögé simitott.
- Majd dumálunk beszéljétek - ment el mellettünk Ádám.
- Miről beszéltetek? - váltott kicsit komoly és némileg aggódó hangra.
- Igazából semmiről de mégis fura volt. Ide adta a power bankot meg meg dicsérte a ruhám meg hogy milyen kedves vagyok és hogy pozitívan csalódott mert azt hitte hogy valami vinnyogó lányok vagyunk. De nem tudom mintha flörtölni akart volna. - vezettem be az előzőleg történtekbe és jaj de bánom hogy itt nem fejeztem be. - Meg simitotta a vállam amit általában nem is nehezményeznék de most full rosszul éreztem magam azért is léptem el. Pont indulni akartam vissza mikor jöttél. Fura volt nagyon. - szeme szinte meg villant mikor meghallotta hogy hozzám ért. - De nem történt semmi ezen kívül. Nem is értem mit parázok most - nevettem kínomban hátha enyhítek a szemébe látott dühén. Elforditottam a fejem és akkor láttam meg Desh. Intettem is neki hogy jöjjön oda.
- Mi a stászj? Mi van veled testvérem? - nézett Atira. - Mi van vele?- bökött felé mire el mondtam mi volt. - Az az Ádám?- nézett a göndör fiúra.
- Az - jött a tömör válasz.
- Milyen Ádám? Mi van vele? - néztem rájuk fel váltva.
- Megmondom csajszi mi van vele. Ez a csávó Ati előző nőjére is rá mozdult. Konkrétan az volt hogy Ati el ugrott valahova már nem emlékszem hova. És mindenki jó állapotban volt már. A fele társaság kidőlt a másik pedig a világáról nem tudott. Ezt kihasználva a faszi pont akkor nyitotta ki a csajnak a szoba ajtót mikor Ati bejött. És mikor Ati oda ment a csávó azt mondta hogy csak segíteni akart neki lepihenni el ne essen. Csak hogy másnap kiderült hogy az említett leányzó emlékezett olyan részekre mikor a csávó letapizta meg hasonló finomságok. Végül annyiba maradt a dolog hogy a kedves technikus barátunknak el lett mondva hogy ne merjen többet a közelébe menni. De mikor Atiék szakítottak nemsokára rá kiderült hogy meg húzta a csajt. Szóval ja ez a történet és kedves Azi most ezért akadt ki de ahogy látom fel dolgozta a dolgokat. - nézett rá a végén. - Ne most csinálj botrányt mert 5perc és kezdünk. Utána azt csinálsz amit akarsz - veregette meg a vállát majd nyomott a fejére egy puszit. - Szólok bent hogy lassan kezdünk.
-Figyelj rám egy kicsit kérlek - fordítottam magam fele az arcát. - Nem történt semmi. És nem is fog. Nem véletlenül vártam rád ennyi évet. - simitottam meg az arcát
- Nem benned nem bízom. Tudom jól hogy te mit tennél meg és mit nem. Ezalatt a pár hét alatt jobban meg ismertelek mint azt a nőt egy év alatt. De az hogy rád is rád mozdul. Ne haragudj de túl ment egy határon. - mondta idegesen de egyáltalán nem emelte meg a hangját. Pont ettől volt annyira ijesztő. Tudtam jól hogy épp a hidegvérét próbálja megőrizni. - Legszivesebben fognám...- nem tudta befejezni amit elkezdett mivel meg csókoltam. Csak azért hogy megnyugodjon és a színpadon ne legyen a feszültsége érezhető. Ez a csók nem volt túl hosszú. Sőt csak pár másodperc volt. Mégis meg volt a varázsa és elértem a célom. Éreztem ahogy az eddig befeszült tartása elernyed.
A csók végén megöleltem.
- Ne foglalkozz most semmivel. Egy csomó ember miattad jött el. Te pedig épp azt csinálod amire mindig vágytál. Enged most ezt el s csak a zenére fókuszálj. - fogtam meg a kezét közben. - utána esetleg beszélhetünk másról is. - húztam mosolyra a szám de még én se voltam biztos hogy arra gondolok amire értettem a kijelentést. Aprót bólintott és láttam egy kis mosolyt a szája szélén megbújni.
- Ne maradj egyedül.
- A lányokkal leszek ne aggódj.
Amint kimondttam jöttek a többiek is. Leindultunk majd a színpad mellett megálltunk.
Ati felvette a gitárját majd elindult a zene és csak őrjöngést hallottunk a színpad felől.
KAMU SEDANG MEMBACA
Véletlen Találkozás
Fiksi PenggemarRemélem tetszeni fog ez az első próbálkozásom. A történetnek valóság alapja nincs. Helyenként csúnya beszéd lehet. Úgy tervezem hogy 18+ jelenet nem lesz viszont 16+ előfordulhat. Jó olvasást mindenkinek minden kritikát szívesen fogadok