🏯9.rész🏯

150 10 0
                                    

Harmadik fél szemszöge:

Már másfél hónapja, hogy Suga elment a csatába, hogy megvédje a hazáját, a királyát. Azóta semmi hír róla, ami egyre inkább kezdte kétségbe ejteni a lányt. Próbálta magát tartani, és csak arra gondolni, hogy vissza fog jönni, de így is sokat sírt éjszakánként. Figyelem elterelésként Yoonah ez idő alatt nem csak a kerti pihenő falait hanem az egyik szoba falainak a festményét is befejezte. Taehyung segítségét kérte, aki kiderítette, hogy a király új, privát szárnyában Sugának is lesz egy szobája, hiszen ő a király legfőbb bizalmasa. Ezt Yoonah meglepetésnek szánta Sugának. Remélte, hogy a király nem lesz ezért mérges. Mind a két festményen ugyan az az aranysárkány szerepelt. Maga sem tudja, hogy miért, de végig Suga járt a fejében, miközben a sárkányokat festette. Namjoon egyszer meg is jegyezte neki, hogy olyan, mintha a sárkányokat Sugáról mintázta volna, amit Yoonah persze tagadott, de a szíve mélyén tudta, hogy Namjoonnak igaza van.

Ez alatt az idő alatt Hanaval sokkal szorosabb lett a kapcsolta. A kislány nagyon szépen megtanult festeni. Tehetséges volt, ehhez kétség sem fért. A királyné a király utasítására és Taehyung folyamatos közbenjárása miatt nem zaklatta a lányt, amitől kicsit megnyugodott. Taehyung a király öccse volt, aki a király távollétében ideiglenesen átvette az uralkodói szerepet. És Yoonahra is vigyázott a király kérésére, mert elmondása szerint egy ilyen festő felbecsülhetetlen érték a királyságnak. Yoonah ezt eleinte furcsálta, de rövid időn belül összebarátkozott a herceggel. Elsőnek nagyon távolságtartónak és hűvösnek tűnt, de ahogy telt az idő, úgy a herceg is jobban megkedvelte a lányt. Szinte már barátokká váltak. De a lelke mélyén érezte, hogy vihar közeleg. Olyan, amit nem fog tudni megállítani, és elfogja sodorni.

Napok óta folyamatosan rosszullét kerülgette, de nem is igazán foglalkozott vele egészen addig a pontig, amíg elviselhetetlen hányingerrel nem ébredt. Ahogy kinyitotta a szemeit és átfordult a másik oldalára, olyan erős hányinger tört rá, amit eddig még sohasem érzett. Villámsebeséggel nyúlt az éjjeli edény után, és csak másodperceken múlott, hogy nem a szőnyegre ürítette a gyomortartalmát.

Aznap nem volt jókedvében, amit Taehyung is kiszúrt, mikor a festményeket csodálta. Ez volt a herceg szokása, hogy minden egyes nap elrángatta Yoonaht a király magán szárnyába, és megkérte, hogy mesélje el neki még egyszer a festmények hattértörténetét. Yoonah eleinte élvezte, de már kissé kezdte unni, amit a világért sem vallott volna be Taehyungnak.
-         Minden rendben? Kissé sápadtnak tűnsz és az arcod sem ragyog ügy, mint szokott. – kérdezte a herceg, miközben a lány arcát vizslatta.
-         Persze, csak reggel kissé rosszul voltam. De semmi komoly. – próbált Yoonah mosolyogni, de Taehyungnak azonnal feltűnt a mosoly hamissága.
-         Csak nem Suga miatt? – kérdezte Taehyung mindenttudóan.
-         Még mindig nem tudsz róla semmit? – kérdezte a lány reménykedve.
-         Sajnos nem.
-         Remélem, hogy épségben haza fog térni. – mondta a lány gondterhelten.
-         Kérdezhetek valamit? - kérdezte Taehyung.
-         Már megtetted. – nevetett Yoonah.
-         A rosszullétednek köze van Sugához? Ugyanúgy viselkedsz, mikor az anyakirályné a húgommal volt állapotos. Nem lehet...
-         Nem! – vágta rá azonnal Yoonah, holott tudta, hogy a történtek alapján nagyon is lehetséges, és végül is ezt szerette volna elérni, amitől egy halvány mosoly kúszott az arcára, amit a mellette sétáló herceg azonnal kiszúrt. – Vagyis...lehet, de nem tudom. – suttogta a lány elbizonytalanodva.
-         Ezt könnyen ki lehet deríteni. Gyere.
 
Taehyung Yoonaht a királyi orvoshoz vitte. A lány teljesen kétségbeesett, hiszen ide csak magának a királynak vagy a hozzátartozóinak volt bejárása. Ő pedig nem volt egyik se.
-         Nekem nem szabadna itt lennem. – mondta a lány aggódva.
-         Dehogy nem, hiszen én hoztalak ide. Nem mellesleg pedig a barátom vagy. – mondta Taehyung mosolyogva a lánynak.

Az orvos megvizsgálta Yoonaht, aki megállapította, hogy a lány varandós.
-         A hölgy esetleg az ön ágyasa? – kérdezte a hercegtől az orvos.
-         Nem, de fontos szerepet tölt be a palota életében. A kisasszony nagyon fontos a király számára, és a születendő gyermek is. Ezért arra kérném, hogy erről ne szóljon senkinek, és mindig álljon a hölgy rendelkezésére, ha kéri. - mondta Taehyung ellentmondást nem tűrően.
-         Netán a király gyermeke? – kérdezte gyanakodva az orvos. Yoonah csak értetlenkedett a kérdés hallatán. Mégis hogy lehetne ő várandós a királytól? Badarság.
-         Nem, dehogyis! Sose találkoztam a királlyal. Csak egy egyszerű festő vagyok. – mondta a lány.
-         A király kedvenc festője. – tette hozza Taehyung.

Az orvos biccentett, jelezve, hogy megértette a herceg szándékát. Gyanúsnak tartotta, hogy egy egyszerű lány és a születendő gyermeke ennyire fontos mind a királynak, mind a hercegnek, de esküt tett még évekkel ezelőtt, hogy az ilyen s efféle titkokat soha senki nem fogja tőle megtudni. És most is hű fog maradni az esküjéhez.

Kifelé menet Yoonah nem értette, hogy mi köze van neki a királyhoz, és miért fontos számára az ő és Suga gyermeke. Vajon Suga mit fog hozzá szólni? Örülni fog neki vagy elküldi? Már ha egyáltalán egyszer haza jön...
-         Min gondolkozol ennyire? – kérdezte Taehyung. Tudta nagyon is jól a választ, de hallani akarta.
-         Szerinted Suga örülni fog neki? – kérdezte a lány szemöldök ráncolva, mire Taehyung felnevetett.
-         El sem tudod képzelni, hogy mennyire boldog lesz, ha ezt megtudja. De más nem lehet az apja, ugye?
-         Őszintén?
-         Őszintén.
-         Soha nem létezett más férfi az életemben Sugán kívül, és nem is akarok mást. Előtte mindenkit elutasítottam, de ő fenekestül felforgatta az életemet. És ezt egy percig sem bánom. Erre a legjobb példa a születendő gyermekünk. – simított lágyan a hasára.- Már csak azt szeretném, hogy visszatérjen és itt legyen. – Gördült le egy könnycsepp az arcán. Taehyung az állánál fogva felemelte a fejét.
-         Haza fog térni hozzád. Ebben biztos vagyok. Úgy ismerem, mint a tenyeremet, és még sohasem láttam olyan boldognak, mióta ismer téged. Az irántad érzett szerelme eddig minden nehézségen átsegítette, és szerintem ez sem lesz kivétel. Csak várj türelemmel, és visszafog térni hozzád.

Yoonah nem mondott semmit, csak némán hullatta a könnyeit. Suga szereti őt és vissza fog térni hozzá. Vissza fog térni hozzá.

Ééés itt is van az új rész!🥳Helyesírási hibák előfordulhatnak benne, amiért elnézést kérek.😅Remélem, hogy tetszett. És még egy hír: a mai naptól instagrammon is megtaláltok linana_nagy néven. Szívesen fogadok bármilyen visszajelzést, és akár történet ötleteket is.😉Az a tervem, hogy minden hónapban legalább egy valakinek a történet kérését teljesítem. Szóval csak bátran bombázzatok a kérésekkel.❤
Legyen szép napotok!💜💜💜

A Hold gyermekei (Yoongi ff)Onde histórias criam vida. Descubra agora