🏯22. rész🏯

141 8 0
                                    

Reggel kipihenten keltem. Kissé még álmos voltam ezért fogalmam sem volt arról hogy hol vagyok. Elkezdtem körbe nézni a szobában és ekkor vettem észre a mellettem fekvő férfit. Yoongi szétterülve feküdt az ágyon, a szemei még csukva voltak. Szerintem ha most felkelteném, fogalma sem lenne arról hogy, melyik bolygón van. Óvatosan át fordultam a másik oldalamra és átöleltem. Nyűgösen elkezdett mocorogni, de amint észrevette hogy én vagyok az egy halvány mosollyal az arcán vissza ölelt. Boldogan fúrtam bele magamat ölelésében.

Még egy darabig élveztük egymás társaságát, amikor is meghallottuk hogy Holly kaparja az ajtót. Holly nagyon kitartó volt, ezért Yoongi kikászálódott az ágyból mellőlem. Fáradtan, még a másvilágon járva, a hajába túrt, majd lassan, öregesen az ajtóhoz sétált, amit kinyitva Holly egyből ráugrott. A kutyus boldogan csóválta a farkát, hogy Yoongi végre felkelt és enni ad neki, legalábbis ezt gondoltam. Holly boldogan futott ki a szobából, Yoongi pedig  követte, ebből tudtam, hogy nem enni akar, hanem ki akar menni a kertbe. Pár perc után Yoongi visszatért, majd visszafeküdt mellém az ágyba.

Olyan szorosan át ölelt, hogy, konkrétan nem kaptam tőle levegőt, de nem igazán zavart. Jó érzés volt ismét közel éreznem őt magamhoz.

Szerintem biztosan vissza  aludtunk volna, ha hirtenen egy apró test nem ugrik ránk. Nem is tudom, hogy melyikünk ijedt meg jobban, Yoongi vagy én. Igyekeztem minél jobban betakarni magamat a takaróval, ugyanis teljesen meztelenül feküdtem az ágyban. Yoongi és én is. Yoongi is ugyanígy tett mellettem, majd miután realizálta, hogy ez csak Jaewa, felnevetett a lehetetlen helyzeten. De a legkínosabb mégis az volt, amikor az anyukája is bejött hozzánk.

-         Hát ti mit lustálkodtok még így korán reggel? Gyerünk ki az ágyból! - mondta az anyukája. Mi Yoongival csak rémülten néztünk egymásra. Ugye ezt nem gondolja komolyan, hogy előtte fogok meztelenül rohangálni? Kissé bosszúsan néztem az egyébként általam mindig jókedvűnek látott idős hölgyre, aki odalépett az ágyunkhoz és megpróbálta a takarókat leszedni rólunk, amibe úgy kapaszkodtam mintha az életem múlna rajta. Yoongi megragadta az egyik takarót, és csúnyán nézett az anyjára. Az anyja nem értette hogy mi történik, egészen addig, míg a fia elé nem állt, miközben a takaróját gondosan magára csavarta.

-         Anya nagyon megköszönném, ha most fognád magad és Jaewat és kimennétek innen. Egy, mert ez az én házam, kettő, ha eddig nem tűnt volna fel, meztelenek vagyunk. – mondta Yoongi kissé ellenszenvesen. Először sápadtan nézett ránk, majd a szégyentől, később pedig a dühtől pirosló arccal nézett ránk az anyja.

-         Igazán? Erről előbb is szólhattál volna, nem gondolod, drága kisfiam? Már ne is haragudj, de az anyád vagyok, akkor jövök ide, amikor csak akarok!

-          Anya, ez nem így működik! Felnőtt férfi vagyok, akkor jössz ide amikor én azt megengedem. Szeretlek, de van magánéletem is, és ezzel nem csak engem hanem, másokat is megsértesz,  például a kedvesemet.

Nem is tudom hogy kettőnk közül ki lepődött meg jobban, az anyja vagy én. Mind a ketten meredten néztük a köztünk álló férfira.

-         Mondtam én, hogy ő az új anyukám! - kiáltott fel Jaewa. A kislány boldogan ugrott a nyakamba. Úgy látszik ez egy Min szokás, hogy a másikat az ágyba passzírozzák úgy, hogy alig kapjon az öleléstől levegőt.

-         Jól van elég lesz kicsilány, hagyd békén! -mondta neki Yoongi.

-         De én is szeretni akarom! Ha neked lehet, akkor nekem is! - mondta a kislány durcásan.

-         Te is szeretetheted kincsem, de most gyere, inkább hagyjuk őket magukra. Majd máskor visszajövünk. - mondta kissé zavarba Yoongi édesanyja.  Jaewa nagy nehezen kikászálódott az ágyból és végre ismét levegőt vehettem. Boldog mosollyal az arcán integetett nekünk, majd a nagyijával együtt eltűntek a falap mögött. Yoongi és én is kiengedtük az eddig bent tartott levegőt egy nagy sóhaj kíséretében. Nagyon kedvelem Jaewat, de ez azért nem igazán volt egy kellemes meglepetés, hogy reggel a nyakamba ugrik, miközben én meztelen vagyok, ráadásul az apjával, vagyis a nevelő apjával hemperegtem előző éjjel...

A Hold gyermekei (Yoongi ff)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang