Dikki-ben ma is átlagosan kezdődött a nap. Az emberek kimentek a piacra árulni a zöldségeket, húsokat, halat. Míg a sárkányok elindultak a munkahelyükre, hogy ők is pénzt keressenek. Az egyik munkahely, pontosan az Arany Pikkely, ma is hangos volt, már reggel elkezdődtek a veszekedések. De ez most nem annyira fontos, inkább két sarokkal arrébb történő dolgokra koncentráljunk.
Két sárkány, pontosabban Szato és Tatara is végeztek a munkájukkal, majd visszaindultak a Keretbe. Viszont arra nem számítottak, hogy találkozni is fognak. Pontosan ugyan akkor fordultak be az utcába.
- Tataraa! – köszönt hatalmas vigyorral az arcán Szato, mire a másik mosolyogva intett neki. A szőke hajú átrohant az utcán, egyenesen öccséhez. – Úgy látszik ezt egyszerre fejeztük be – karolta át a kisebbet.
- Igen, hamarabb végeztem vele, mint gondoltam – nézett a másikra. – Na és a tiéd, hogy ment?
- Szétrúgtam pár tolvajt, legyőztem a vezérüket. Simán ment, nem is kellett sokat aludnom, szóval azért értem haza ilyen hamar – vigyorodott el büszkén Szato. – Te milyen munkát vállaltál el, amúgy?
- Melyiket kérded a három közül? – kérdezte vigyorogva, mire a másik ledöbbent.
- Na, ne már! Amíg tával voltam megcsináltál hármat?!– akadt ki kicsit. – Így van 1719 sikeres küldetésed – kezdte el számolni. – De nekem még mindig több van, mint neked – cukkolta Tatarát.
- Azért mert három évvel korábban kezdted, mint én! – nézett rá összehúzott szemekkel.
- Mindegy – legyintett. – Ma buli lesz! Most volt 1800.-ik sikeresen befejezet küldetésem – emelte fel a kezeit a magasba örömében.
- Nem, még csak 1799 van – csapta el gyorsan a hangulatát a fekete hajú.
- Nem, nem, nem! Már 1800-at csináltam meg! – állt elé, és próbálta mutogatni is, hogy bizony neki van igaza.
- Majd a Keretben kiderül – zárta le ennyivel a fekete hajú, majd kikerülte a bátyját.
- De ha nekem lesz igazam, akkor egy hétig te állod a kajám! – ment utána a másik.
- Nem, mert nem lesz igazad! – nézett rá a válla fölött.
- Verseny a Keretig! – pöckölte fejbe a fiatalabbat Szato, és rohanni kezdett.
- Csaló! – kiabált utána Tatara, és már a nyomában is volt.
A szőke hajú hátranézett közeledő öccsére, majd hirtelen megállt, és kinyújtotta a lábát, azzal a céllal, hogy felbuktatja a másikat. De a fekete átlátott a régi trükkön. Könnyedén átugrotta a másik lábát, majd nevetve tovább futott, de hirtelen erősen hátra rántották, ami miatt elveszítette az egyensúlyát.
- Találkozunk otthon! – intett neki a másik mosolyogva, majd tovább futott.
Tatara az övén elhelyezkedő táskába nyúlt, majd elővett belőle parittyát és egy kavicsot, majd megcélozta a testvérét. Kihúzta a ráerősített gumi anyagot, majd elengedte. A kavics pedig pontosan tarkón találta az idősebbet, ami miatt előre bukott.
- Majd kikérem a kedvencedet! – mondta miközben elhaladt mellette. – A vesztes fizeti a kaját! – tette még hozzá. De a következő lépésnél előre bukott. A szőke megragadta a bokáját, ami miatt előreesett es beverte a homlokát.
YOU ARE READING
Sárkányok
Fanfiction"A világon két faj létezett. A sárkányok és az emberek. Viszont a sárkányokat nem úgy kell elképzelni, mint a mesékben lévő hatalmas pikkelyes tűzokádó lényeket, attól jóval emberiebbek. Kívülről nem is lehet őket megkülönböztetni. Amiben különbözne...