A szél sárkányok királya(5/10)

10 3 11
                                    


Bizony, nem csak ezen az utcákon csapott le a király különleges bandája. Nem húzta az időt azzal az a páros, aki oda jött, hogy rejtőzködjön, vagy csendben maradjon. A bejárati ajtón jöttek be. Egyszerűen betörték az ajtót. Egy nő volt az, akin fehér kimonó volt, rózsaszín megkötővel. Világoskék pedig a feje tetején egy díszes kontyba volt fogva, kezében pedig pipa. Az arca pedig ki volt festve. Mellette, már egy sokkal egyszerűbb ruhát viselő férfi, aki egy sisakot viselt.

Mikor beléptek, lefagytak a bent lévők. Addig a két ismeretlen nyugodtan körbenézett, mire a nő undorodva grimaszolni kezdett.

- Milyen ronda ez a hely! – jegyezte meg, miközben szívott a kezében lévő méregből.

- Ahogy mondja, hölgyem! – mondta a mellette lévő férfi is.

- Gyorsan vessünk véget ennek, nincs kedvem sokáig itt maradni! – dobta el a csikket, majd a padlón elnyomta.

- Mégis mit csinál maga?! – kérdezte idegesen Kirien.

- Ennyire hülye maga? Esetleg nem értesítették arról, hogy jelenleg mi folyik itt? – kérdezte, miközben továbbra is grimaszolt.

- Maga! – szorította ökölbe a kezeit, és már ugrott is volna, hogy letámadja a nőt, mikor az megfagyasztotta azt.

- Nem illik rátámadni egy nőre, még ezt sem tudja? – kérdezte vigyorogva.

- Hívatlanul megérkezni valahova sem illendő! – szólalt meg valaki. Ez a megjegyzés nem tetszett a nőnek, így a szemeivel elkezdte keresni, aki ezt mondta neki. Ekkor észrevett egy ugyanolyan világoskék hajjal rendelkező lányt, mint amilyen neki is van. Nelly volt az.

- Csak nem te is jég sárkány vagy, kislány? – kérdezte, miközben fél szemöldöke a homlokára szaladt. Nelly nem válaszolt elsőnek, hanem a termet a saját jegével borította be.

- Elég válasz ez? – kérdezte, miközben előrébb sétált, lehelet pedig látszódott a hidegben.

- Látom, szeretsz feltűnösködni! – jegyezte meg. A felszültséget, ami közöttük volt, szinte vágni lehetett.

- Bagoly mondja verébnek – válaszolta, miközben már csak pár lépés választotta el őket egymástól. Ekkor látszódott a magasság különbség, ami köztük volt.

- Milyen kis szemtelen vagy! Büntetést érdemelsz! – válaszolta, majd koppantott egyet a cipője sarkával, mire mindenkit jéggé fagyott. – Most már egyedül vagy ellenünk, mire fogsz így menni? – kérdezte kissé kuncogva.

- Ellenetek? Akkor nézd meg jobban! – válaszolta elmosolyodva. A nő oldalra nézett, ekkor vette észre, hogy az ő társa is le lett fagyasztva.

- Így sem fogsz sokra menni! – mondta hisztérikusan.

- Úgy gondolja? – kérdezte továbbra is mosolyogva, majd csettintett egyet, mire mindenkiről lehullott a jég. A másik jég sárkány pedig teljesen elképedt. – Mielőtt maga lefagyasztotta őket, én bevontam őket a saját jegemmel, amit el tudok tűntetni, ha akarok – magyarázta.

- Te kis szuka! – kiabálta a nő, majd neki akart esni az előtte állónak, viszont ebben megakadályozta Titán. Közéjük állt. Megragadta a támadó karját, és egyszerűen kihajította az épületből, egyenesen az utcára.

- Szép volt! – nézett fel a férfire Nelly.

- A jeged viszont sokkal szebb volt – mosolygott rá.

SárkányokWhere stories live. Discover now